Gebruik je thuis geen wifi ofzo??quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
Whehe, ik zit nu pas over m'n internetbundel. Dat is al heel wat maanden geleden dat ik er zo lang over heb gedaan
Thuis juist wel, ik ben gewoon een grootverbruiker. Zeker sinds ik niet meer werkquote:
Hoi!quote:
Wilde ik inderdaad uit mijn UI hebben ja.quote:
Ik geef jou dadelijk nog een stootman.quote:
Mijn Orang Oetang!quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilde ik inderdaad uit mijn UI hebben ja.
Pienjow, is er nog een waardig vervanger voor Strootgod of moet ik het doen met Atzegod?
Hier is zon! Kom hier heen danquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een *piep* dag; geen zon, een stomme buik, geen lapjeskramen, verveling...
Mooi waardeloosquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net het meest onbeschofte afwijzingsmailtje gekregen![]()
1 regel tekst met 'afstand is niet bespreekbaar'. Zet dat dan ook in de vacature godverdomme
Is dat met afstand het botste mailtje dat je hebt gehad?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net het meest onbeschofte afwijzingsmailtje gekregen![]()
1 regel tekst met 'afstand is niet bespreekbaar'. Zet dat dan ook in de vacature godverdomme
Ja, de andere zijn tenminste nog de standaard afwijzingsmailsquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is dat met afstand het botste mailtje dat je hebt gehad?
Behoorlijk. En ik heb altijd al zoveel zin om te solliciterenquote:
Jaquote:
Martgod?quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilde ik inderdaad uit mijn UI hebben ja.
Pienjow, is er nog een waardig vervanger voor Strootgod of moet ik het doen met Atzegod?
Gelukkig hangen m'n tetten niet zo prominent in beeld op deze foto, dank jequote:
Hmm. Nee.quote:
Studentenkoelkast voor gevorderdenquote:
Ik vind hier ook wel eens wat (of een pannetje met prut dat nét iets te lang op het aanrecht heeft gestaan) maar een volle vuilniszak!quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Studentenkoelkast voor gevorderden
Wat zat er nou uiteindelijk onder het folie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
Gatver, "het ruikt alsof je je velletje al een tijdje niet meer achteruit getrokken hebt"![]()
Calamaris, of hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat zat er nou uiteindelijk onder het folie?
O, verstond het echt niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Calamaris, of hoe je het ook schrijft
Piemelbrie schijnbaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef remcoP het volgende:
[..]
Wat zat er nou uiteindelijk onder het folie?
quote:
Een Tucje geeft meer smaak, probeer dat eens.quote:
Kom maar brengen als je weer eens in de buurt bent, dan krijg je van mij een zakje Crème de Brie mee terug.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 opgespaarde blikjes staan voor je!
Uberhaupt niet van kaasquote:
Taco, broodje rosbief....quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nooit meer normaal na brie kijken op een verjaardag
Nog meer etenswaar dat jullie voor mij willen verpesten?
Rosbief? Bananen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nooit meer normaal na brie kijken op een verjaardag
Nog meer etenswaar dat jullie voor mij willen verpesten?
Zal wel op vakantie zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Bananen had Lamabal (waar hangt hij uit?) al voor mij verpest. Met zijn bruine bananen.
Ik weiger te klikken zo.quote:
Lees zequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weiger te klikken zo.
Ik duik met mijn neus ff een boek in
1 woord: Rotterdamquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
Alwéér politie in de straat. Het is gezellig deze week
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
1 woord: Rotterdam
De Duitsers hebben ons er nog vanaf proberen te helpen
Lekker handig om dan zo je punt te makenquote:
Op een motor is dat niet echt handig neequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Lekker handig om dan zo je punt te maken
Ik snap die tweede remactie sowieso niet... En dan ook nog eens vol die hendel inknijpenquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op een motor is dat niet echt handig nee
In een auto ook niet btw... maar wel iets veiliger voor jezelf
Iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik snap die tweede remactie sowieso niet... En dan ook nog eens vol die hendel inknijpen
Lekker naar de koninklijke opening kijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht ik mezelf nu echt doodvervelen kan ik altijd nog naar een ziekenhuisdeur gaan staren.
Vroeger was het dus schijnbaar gewoonte dat de minister van Binnenlandse Zaken in Engeland bij de bevalling aanwezig was om zo te controleren en vast te stellen dat het werkelijk ook een koninklijk kind wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lekker naar de koninklijke opening kijken
Wat een kutbaan heb je danquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vroeger was het dus schijnbaar gewoonte dat de minister van Binnenlandse Zaken in Engeland bij de bevalling aanwezig was om zo te controleren en vast te stellen dat het werkelijk ook een koninklijk kind was
Welke zon? En welke zender?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
Hier zit ik te wachten tot de zon van m'n auto af gaat zodat ik hem eens kan wassen. Ondertussen ga ik smerig vreemd qua muziekzender
Achja krijg je met die koninklijke mannen die ik weet niet hoeveel vrouwen er op na hielden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vroeger was het dus schijnbaar gewoonte dat de minister van Binnenlandse Zaken in Engeland bij de bevalling aanwezig was om zo te controleren en vast te stellen dat het werkelijk ook een koninklijk kind was
Ehhhh... een ding is zeker, het kind is WEL van de vrouw, want daar komt'ie uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja krijg je met die koninklijke mannen die ik weet niet hoeveel vrouwen er op na hielden.
Ze hebben je voor het lapje gehoudenquote:
DÉ zon (schijnt hier volop) en tv/radio Gelderlandquote:
Ik wil ook zonquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef minthy het volgende:
[..]
DÉ zon (schijnt hier volop) en tv/radio Gelderland
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben je voor het lapje gehouden
Ik kan nog steeds oneffenheden bijwerken met Typ-exquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil ook zonmijn kleurtje is aan het vervagen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds oneffenheden bijwerken met Typ-ex
Join the club!quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds oneffenheden bijwerken met Typ-ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |