quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Heb hem niet horen smakken. Hij heeft het wel achterlijk warm.. dus ik ga hem zo kort scheren. Uitslag krijg ik straks van het bloed en de urine.quote:
Fijn dat ie niet meer smakt.. een korte coupe zal zeker schelen.. spannend!quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb hem niet horen smakken. Hij heeft het wel achterlijk warm.. dus ik ga hem zo kort scheren. Uitslag krijg ik straks van het bloed en de urine.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:14 schreef Laysa het volgende:
Ik probeer mijn schoonvader op tv te spotten op omroep gelderland...vorig jaar is het me 2 x gelukt![]()
Maar hij had gisteren al zo hard gelopen, dat ik denk dat hij dat punt op tv al voorbij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Bohhh, coolquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:20 schreef Ynske het volgende:
nice Q, niet teveel meer he
ik heb om nog meer water te gaan drinken een nieuwe fles
[ afbeelding ]
Ja! Hoop dat het blijft. Ja, ik had hem al geschoren maar durfde hem niet kort te scheren. Maar boeie, gaat erom dat hij het niet loei heet heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Fijn dat ie niet meer smakt.. een korte coupe zal zeker schelen.. spannend!
Nu alleen nog mijn bovenbenen en armen strakquote:
Dat hij het niet loei heet heeft is inderdaad belangrijker dan een lange coupequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Hoop dat het blijft. Ja, ik had hem al geschoren maar durfde hem niet kort te scheren. Maar boeie, gaat erom dat hij het niet loei heet heeft.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef Qwea het volgende:
Greys :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo, goedemorgen
* schoenen aantrekt en wandelen gaat![]()
11e keer...hierna loopt hij en mij schoonmoeder enkel nog de 100e editie...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoeveelse jaar loopt hij nu?
als ik goed geteld heb loopt mijn paps nu zijn 23 of 24e jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |