Ook alleen omdat daar Mocro-tuig woont. Ben er opgegroeid. Jwzquote:Op maandag 7 juli 2014 12:09 schreef Djeez het volgende:
[..]
Pittelo is vele malen erger dan Asen-Oost
Die verkloten het voor de rest. Maar ik zou ook niet in Kloosterveen willen wonen, allemaal kansloos kakvolk daarquote:Op maandag 7 juli 2014 13:01 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ook alleen omdat daar Mocro-tuig woont. Ben er opgegroeid. Jwz. Toen was het er nog niet zo erg.
Mhaw gedeeltelijk, Dat gebied voor de brug zeg maar aan de baggelkant is gewoon 'normaal'.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die verkloten het voor de rest. Maar ik zou ook niet in Kloosterveen willen wonen, allemaal kansloos kakvolk daar
Is allemaal kak, Kloosterveen telt niet eens sociale huurwoningen, want die blieven de bewoners niet. En woon inmiddels elf jaar in Assen, waarvan de laatste acht jaar in Marsdijkquote:Op maandag 7 juli 2014 13:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Mhaw gedeeltelijk, Dat gebied voor de brug zeg maar aan de baggelkant is gewoon 'normaal'.
Woon jij nu in Assen? is er veel veranderd de laatste 5 jaar?
Oh marsdijk is wel chill toch? Heb 19 jaar in Assen gewoond. Hoe is het uitgaan dan? Toen ik er was werd het al minder, wat is er nog van over?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:51 schreef Djeez het volgende:
[..]
Is allemaal kak, Kloosterveen telt niet eens sociale huurwoningen, want die blieven de bewoners niet. En woon inmiddels elf jaar in Assen, waarvan de laatste acht jaar in Marsdijk
Toffe wijk. En Assen is qua uitgaan helemaal ruk geworden nu Heatcliff's dicht isquote:Op maandag 7 juli 2014 13:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh marsdijk is wel chill toch? Heb 19 jaar in Assen gewoond. Hoe is het uitgaan dan? Toen ik er was werd het al minder, wat is er nog van over?
Heatcliff`s? Die ken ik niet, Zat die in de buurt bij hotel?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef Djeez het volgende:
[..]
Toffe wijk. En Assen is qua uitgaan helemaal ruk geworden nu Heatcliff's dicht is
Rolderstraat. Toffe kroeg met veel metal en rock. Maar Dokx is er ook niet meer, was rockcafé bij Hotel de Jongequote:Op maandag 7 juli 2014 23:24 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Heatcliff`s? Die ken ik niet, Zat die in de buurt bij hotel?
Dat uitgaan begon al af te takelen toen ik wegging.
Gewoon naar Groningen gaan.
Ik kwam nooit in de Rolderstraat, vandaar. Docx kende ik wel, dat is nu een gaybar toch? Jammer wel dat er bijna niks meer is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Rolderstraat. Toffe kroeg met veel metal en rock. Maar Dokx is er ook niet meer, was rockcafé bij Hotel de Jonge
Is het nu een homobar? Geen idee, stappen ligt al enkele jaren achter me ivm kidsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik kwam nooit in de Rolderstraat, vandaar. Docx kende ik wel, dat is nu een gaybar toch? Jammer wel dat er bijna niks meer is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |