abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129289083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat is ook precies waarom Israel niet tot het westen gerekend kan worden.
Ach, dat is een kwestie van definitie waar niemand meer zuivere motieven heeft.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † woensdag 24 juli 2013 @ 16:16:53 #202
137949 Disana
pi_129294846
Villa VPRO op Radio 1 gaat zo dadelijk over de boycot van producten uit de Israëlische nederzettingen.
pi_129314431
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 11:39 schreef waht het volgende:

[..]

Precies, en aangezien elke man tijdens z'n dienst vrouwelijke officieren heeft is die verhouding gewoon anders. Neemt natuurlijk niet weg dat de traditionele rollen van man en vrouw nou zo verschillend zijn in Israël.
Je hebt een sterk punt. Ik herinner me uit mijn middelbare school dat van de vijf beste leerlingen van de klas er drie meisjes waren.
Maar ik meen me iets te herinneren over de onmogelijkheid van vrouwen om te scheiden als hun man dat niet wil. Dan heb je geen bal aan je andere verhouding, als de wet zoiets toestaat.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:57:29 #204
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129415491
Commentaar van Prof. Dr. E. Michael Jones over de mislukte Israëlische politiek rondom MB en de Midden-Oosten-toekomst.

Israël heeft Assad niet van de Palestijnen kunnen verwijderen definitief.

zaterdag 27 juli 2013 @ 21:59:47 #205
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_129415542
De Palestijnse volkscomités van het Palestijnse Volksbevrijdingsfront-Algemeen Commando (PFLP-GC) in Yarmouk bij Damascus vechten zijde aan zijde met het Syrische regeringsleger tegen buitenlandse terroristen en de kleine minderheid van takfiri-terroristen uit eigen kringen....

pi_129417092
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:59 schreef Veldkamp het volgende:
De Palestijnse volkscomités van het Palestijnse Volksbevrijdingsfront-Algemeen Commando (PFLP-GC) in Yarmouk bij Damascus vechten zijde aan zijde met het Syrische regeringsleger tegen buitenlandse terroristen en de kleine minderheid van takfiri-terroristen uit eigen kringen....

Die verdomde Palestijnen moeten zich ook overal mee bemoeien. Dit is de reden dat ze nergens in de Arabische wereld geliefd zijn.
pi_129418010
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Die verdomde Palestijnen moeten zich ook overal mee bemoeien. Dit is de reden dat ze nergens in de Arabische wereld geliefd zijn.
Ze zijn ook overal, vechten aan beide kanten, maar denk niet dat ze gehaat worden omdat ze zich zo overal mee zouden bemoeien.

[ Bericht 3% gewijzigd door DeParo op 27-07-2013 23:22:49 ]
pi_129419385
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:

[..]

Merkwaardig argument: iedereen bemoeit zich met dit conflict, er zijn ook Nederlandse strijders.
En uiteraard bemoeit Israel zich er ook mee. Dus....?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_129419433
Ik heb een oplossing voor het probleem. Samen wijn drinken.
pi_129419668
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:53 schreef gembird het volgende:
Ik heb een oplossing voor het probleem. Samen wijn drinken.
Met droge worst!

En dan wel ingeschonken door jongemannen die niet ouder worden en jongedames met heel mooie ogen. En je krijgt er geen kater van!
pi_129419880
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Met droge worst!

En dan wel ingeschonken door jongemannen die niet ouder worden en jongedames met heel mooie ogen. En je krijgt er geen kater van!
Dat is in de hemel "zeggen ze". We zitten nu hier en er is altijd ruzie in Jerusalem, Er hoort een oplossing te bestaan. De grenzen opengooien, samen brood breken en wijn drinken.
pi_129419947
Waarom vang Israel wel Afrikaanse en Amerikaanse immigranten op terwijl juist veel Palestijnen zonder werk zitten? Geef de Palestijnen dan werk en educatie, ze zullen zich vast niet daarna tegen Israel keren maar juist dankbaar zijn dat zij een kans hebben gekregen.

Ja dit is het. Ik weet het. Ik heb de oplossing haha. Eindelijk vrede in het midden oosten als Israel mijn plan groen licht geeft.
pi_129420009
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:06 schreef gembird het volgende:
at zij een kans hebben gekregen.
Veel Palestijnen in Israel hebben juist werk en educatie, zelfs veel Palestijnen uit de Palestijnse gebieden reizen naar Israel voor werk, dus wat dat betreft hebben ze die mogelijkheden al.
pi_129420100
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:08 schreef DeParo het volgende:

[..]

Veel Palestijnen in Israel hebben juist werk en educatie, zelfs veel Palestijnen uit de Palestijnse gebieden reizen naar Israel voor werk, dus wat dat betreft hebben ze die mogelijkheden al.
Maar als zij nu eens minder Afrikanen en Amerikanen opvangen en meer Palestijnen dan kunnen zij het probleem verhelpen van werkeloze Palestijnen die milities joinen en zich tegen Israel keren.
pi_129420125
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:10 schreef gembird het volgende:

[..]

Maar als zij nu eens minder Afrikanen en Amerikanen opvangen en meer Palestijnen dan kunnen zij het probleem verhelpen van werkeloze Palestijnen die milities joinen en zich tegen Israel keren.
Dan ga je Afrikanen en Amerikanen discrimineren en worden zij heel boos dat zou dan weer jammer zijn.
pi_129420133
Wat doen Amerikanen trouwens in Israel? Kunnen ze die hitte wel uitstaan? In Amerika heerst het goede leven. Waarom kunnen ze gewoon niet daar blijven. Als je geen M.O bloed hebt dan hoef je daar niet te zitten. Als je grootouders Hongaarse Joden zijn dan hoef je niet perse in Israel te zitten. Hongarije misschien?
pi_129420200
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef gembird het volgende:

[..]

Dat is in de hemel "zeggen ze". We zitten nu hier en er is altijd ruzie in Jerusalem, Er hoort een oplossing te bestaan. De grenzen opengooien, samen brood breken en wijn drinken.
Ha, je weet het!

En wat je volgende post betreft: het blijkt uit de praktijk, dat de Palestijnen aan het werk gaan als ze de kans krijgen en dat ze dwars gaan liggen als ze gepest worden. Net gewone mensen.
Maar Israel vindt het nodig om de nuttige infrastructuur te vernielen en de mensen te pesten. Met de bekende resultaten.
pi_129420260
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:11 schreef gembird het volgende:
Wat doen Amerikanen trouwens in Israel? Kunnen ze die hitte wel uitstaan? In Amerika heerst het goede leven. Waarom kunnen ze gewoon niet daar blijven. Als je geen M.O bloed hebt dan hoef je daar niet te zitten. Als je grootouders Hongaarse Joden zijn dan hoef je niet perse in Israel te zitten. Hongarije misschien?
Maar in Hongarije is heel hun familie bijna uitgemoord, dus dat is ook niet prettig wonen, Israel moet een feest zijn voor iedereen, Amerikanen Palestijnen Joden en ga zo maar door, en iedereen moet ook in de Palestijnse gebieden kunnen wonen. een Palestijnse en Joodse staat naast elkaar, verbonden door vriendschap, dat zou mooi zijn.
pi_129420268
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ha, je weet het!

En wat je volgende post betreft: het blijkt uit de praktijk, dat de Palestijnen aan het werk gaan als ze de kans krijgen en dat ze dwars gaan liggen als ze gepest worden. Net gewone mensen.
Maar Israel vindt het nodig om de nuttige infrastructuur te vernielen en de mensen te pesten. Met de bekende resultaten.
Ja en nee. Heb me wat verdiept in Israel's politiek en wat blijkt? Er zijn partijen daar die elkaar niet kunnen uitstaan. Bibi die nu aan de macht is schijnt een stokertje te zijn.
pi_129420408
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar in Hongarije is heel hun familie bijna uitgemoord, dus dat is ook niet prettig wonen, Israel moet een feest zijn voor iedereen, Amerikanen Palestijnen Joden en ga zo maar door, en iedereen moet ook in de Palestijnse gebieden kunnen wonen. een Palestijnse en Joodse staat naast elkaar, verbonden door vriendschap, dat zou mooi zijn.
Eerlijk, ik zit liever op een tropisch eiland met een cocktail in mijn hand. Ik snap niet waarom mensen daar zo graag willen wonen.
pi_129420616
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef gembird het volgende:

[..]

Eerlijk, ik zit liever op een tropisch eiland met een cocktail in mijn hand. Ik snap niet waarom mensen daar zo graag willen wonen.
Ik vind het er wel tropisch, strand van Tel Aviv, drankje hapje genieten.
pi_129420833
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik vind het er wel tropisch, strand van Tel Aviv, drankje hapje genieten.
Ook een optie, maar ik hou meer van donkere meiden dus zo'n tropisch eiland komt beter uit B-)
pi_129420867
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:31 schreef gembird het volgende:

[..]

Ook een optie, maar ik hou meer van donkere meiden dus zo'n tropisch eiland komt beter uit B-)
En net had je het nog over die vele Afrikaanse immigranten :D :D.
pi_129421120
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:32 schreef DeParo het volgende:

[..]

En net had je het nog over die vele Afrikaanse immigranten :D :D.
Hehe, tropisch eiland getint... niet te donker, maar meer aan de lichte kant.
pi_129421971
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:14 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ze zijn ook overal, vechten aan beide kanten, maar denk niet dat ze gehaat worden omdat ze zich zo overal mee zouden bemoeien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 23:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Merkwaardig argument: iedereen bemoeit zich met dit conflict, er zijn ook Nederlandse strijders.
En uiteraard bemoeit Israel zich er ook mee. Dus....?
Het probleem is dat Palestijnen gasten en vluchtelingen zijn in Arabische landen, maar constant rotzooi trappen.
Jordanië, daar hebben ze de Koning proberen omver te werpen. Resultaat, black september.
Koeweit, steun geboden aan de invasie door Irak. Na de bevrijding van Koeweit zijn ze allemaal het land uit gekicked.
Irak, onder Saddam Hoessein werden ze beter behandeld dan de gemiddelde Irakees, daardoor steunden ze de dictator. Na de invasie in 2003 bleef hun steun en sympathie voor de Baath parij, en zelfs voor terroristische aanslagen. Sommigen zijn zelf terroristische aanslagen gaan plegen. Uiteindelijk zijn er bijna geen Palestijnen overgebleven.
Libanon, gewapende aanvallen op het Libanese leger. https://en.wikipedia.org/wiki/2007_Lebanon_conflict

En nu, in Syrië kiezen ze wederom de kant van een dictator. Niet allemaal, dat weet ik. Maar ze hadden zich er gewoon niet mee moeten bemoeien. Niet hun zaak. 3 keer raden wat er gebeurt als Assad valt, of juist niet(mede dankzij de Palestijnen). Ze zijn hoe dan ook de spreekwoordelijke lul.

Natuurlijk zijn er andere partijen die zich in deze strijd mengen(Israël, Hezbollah etc), maar die kunnen het zich tenminste veroorloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')