quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
goed idee.quote:
wat een taaltje weerquote:
Mee eens!quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:02 schreef Dearest het volgende:
[ afbeelding ]
kan deze niet echt knap noemen trouwens
deze doet t ook goed:quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens!
Ik vind dit de leukste:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze lijken trouwens wel heel erg op elkaar
i still see your shadows in my room
Je bed?quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik ga wel weer terug naar mijn thuisbasis. Doei.
Goeie smaak Stuquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens!
Ik vind dit de leukste:
[ afbeelding ]
Oh Jordy de arbeiderquote:
Jij kan ook niet tegen een grapjequote:
ja joh ik hoor je hier nogquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]!!!! 3 seconden
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I'M CRYING HAHAHAHAHAHAHA
Snuivenquote:
Je had dat bericht van Yvonne er in moeten latenquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:11 schreef Rozzje het volgende:
Kan ik meer plaatjes posten?
Moet dat dan in de OP of hier?
Oepsquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had dat bericht van Yvonne er in moeten laten
Nee, kan nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:11 schreef Rozzje het volgende:
Kan ik meer plaatjes posten?
Moet dat dan in de OP of hier?
Stu is in een wilde buiquote:
Dan doe je het niet. I couldn't care less matequote:
okquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan doe je het niet. I couldn't care less mate![]()
laat maarquote:
Gatverdammequote:Op woensdag 17 juli 2013 01:27 schreef Dearest het volgende:
[..]
laat maarweet niet of ie wil dat ik dat zeg hahaha
1 tip: voeg hem nooit toe op whatsapp
Sweet dreamsquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:32 schreef Dearest het volgende:
dm nummers maar schatjens xxx
ik ga in bed liggen ciao
staat in dmquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:32 schreef Dearest het volgende:
dm nummers maar schatjens xxx
ik ga in bed liggen ciao
Ach, ik ben de hele avond niet aanwezig geweest, kun je nagaanquote:
Wat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar in mezelf praten.
Ik had daarnet 21 shirtjes aan
Maar dat hoeft toch ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet alles zo letterlijk nemen, ik bedoel dat ik niemand ECHT goed genoeg ken.
Waar werk je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:12 schreef Taexon het volgende:
Goede morguhh, rustig op de werkvloer en alweee 2,5 uur bezig
Brugquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Schiphol, maar sta bij een nogal rustige brug om zo maar te zeggen
Ah, ik heb het ook niet druk op mijn werkquote:
Soms fijn op zijn tijd, waar werk je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik heb het ook niet druk op mijn werk
Ben technisch tekenaar bij een bedrijf voor de offshore. Tis nu al maanden rustig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Soms fijn op zijn tijd, waar werk je dan?
Netjesquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben technisch tekenaar bij een bedrijf voor de offshore. Tis nu al maanden rustig.
Ben alweer 4,5 uur uit bedquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:40 schreef arachide. het volgende:
Ik wil in bed liggen, maar er dient gewerkt te worden
verslapen voor je werk of wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:34 schreef d4v1d het volgende:
eeeeeeeeeeeeen. ik heb me verslapen..
Probeer ik iemand te bellen neemt die niet op
Iets van een activiteit in Utrecht met wat vrienden..quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verslapen voor je werk of wat?
ow handigquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iets van een activiteit in Utrecht met wat vrienden..
Moest daar om 9 uur zijn
Ja, waarschijnlijk wel... Eerst wel even douchen en ontbijtenquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ow handig
Ga je daar wel nog naartoe?
haasten danquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel... Eerst wel even douchen en ontbijten
wel johquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik loop nu ff koffie te drinken.. Dat gaat niet in een slok achterover
vrouwen vinden het toch ook lekker ruiken als je met koffie doucht? Dan vinden ze je toch lekker ruiken? :s :squote:
geen ideequote:Op woensdag 17 juli 2013 09:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
vrouwen vinden het toch ook lekker ruiken als je met koffie doucht? Dan vinden ze je toch lekker ruiken? :s :s
als je lekker wil ruiken moet je Dove men and care deo gebruiken, de blauwequote:Op woensdag 17 juli 2013 09:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
vrouwen vinden het toch ook lekker ruiken als je met koffie doucht? Dan vinden ze je toch lekker ruiken? :s :s
Reageer nou niet zo serieusquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je lekker wil ruiken moet je Dove men and care deo gebruiken, de blauwe
Poeder ruikt wel lekker soms ;squote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh, ik kan het beter toch niet doen dan? :s
zeg ik eens wat liefs is het weer niet goedquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Reageer nou niet zo serieusJe verpest het
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeg ik eens wat liefs is het weer niet goed
haha douchze en veel plezierquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:50 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk toch dat ik maar met normaal water ga douchen
Doei.
waarom niet? Als je een normale hebt kan dat bestquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:04 schreef d4v1d het volgende:
Bij gebrek aan korte broeken een lange zwembroek aan (Die tot mn knie komt?)
Of is dat niks? (Ik ben zo slecht met kleding) Ik ben niet van plan om te gaan zwemmen, maar ik kan geen andere korte broek vinden
Sowieso het is een regenboog met 24 kleuren :squote:Op woensdag 17 juli 2013 10:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom niet? Als je een normale hebt kan dat best
gewoon doen, val je in elk geval opquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Sowieso het is een regenboog met 24 kleuren :s
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon doen, val je in elk geval op
haha ja kan prima johquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij heeft niet echt 24 kleuren he.. Is gewoon blauw geblokt ofzoiets ;')
heel klein beetje een baard vind ik wel sexyquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jammer van de snor en baard
inb4: spatieloosquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
heel klein beetje een baard vind ik wel sexy
ach ieder zijn smaakquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef zwerty het volgende:
[..]
heel klein beetje een baard vind ik wel sexy
doe dan slippers aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb al een lange broek aan.. Die zwembroek zat niet fijn + Ik kon geen enkelsokken vinden
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:15 schreef supersof het volgende:
WHAT TIME IS IT. SUMMER TIME. IT'S OUR VACATION.
wat is er met die komma?quote:
SAY IT LOUDquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:15 schreef supersof het volgende:
WHAT TIME IS IT. SUMMER TIME. ITS OUR VACATION.
ohhhquote:
IK WEET DE TEKST VERDER NIET MEERquote:
jij wel dan?quote:
jammer zwerquote:
ja tc was leuk. spatie is echt GESTOORD. hij had 20 t shirts aanquote:
leuke dingen zijn datquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tc was leuk. spatie is echt GESTOORD. hij had 20 t shirts aan
whuuuutquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tc was leuk. spatie is echt GESTOORD. hij had 20 t shirts aan
#tughlife #zomer #hamerleefquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
wakker gemaakt door de deurbel (waarschijnlijk postbode) maar toen ik aangekleed open deed was er niemand meer FML
ja volgens mij had ro wat foto'squote:
Ja dat is kut nu kan ik ook niet zomaar gaan slapen meer en kom ik slaap tekort en krijg ik sneller hoofdpijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
#tughlife #zomer #hamerleef
hoe laat ging je slapen vannacht dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dat is kut nu kan ik ook niet zomaar gaan slapen meer en kom ik slaap tekort en krijg ik sneller hoofdpijn
1 uur ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe laat ging je slapen vannacht dan?
l0serquote:
hou nou eens opquote:
hoeveel slaap heb je nodig dan? In principe heb je aan 6-8 uur slaap genoeg tochquote:
jawel maar slaap de laatste dagen vrij slechtquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoeveel slaap heb je nodig dan? In principe heb je aan 6-8 uur slaap genoeg toch
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:34 schreef supersof het volgende:
[..]
hou nou eens op
dacht dat wij vrienden waren
awh okequote:Op woensdag 17 juli 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jawel maar slaap de laatste dagen vrij slecht
[..]grapje lieverd
okequote:Op woensdag 17 juli 2013 10:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
jawel maar slaap de laatste dagen vrij slecht
[..]grapje lieverd
en het kutste is dat diegene die aangebeld had niks heeft achtergelaten. en alleen de postbode belt vroeg aan dus ik dacht dat het een pakketje was want ik zag ook een busje rijden toen ik uit het raam keek.quote:
dat is wel genaaid jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en het kutste is dat diegene die aangebeld had niks heeft achtergelaten. en alleen de postbode belt vroeg aan dus ik dacht dat het een pakketje was want ik zag ook een busje rijden toen ik uit het raam keek.
mijn broertje had wat besteld en dat zou bij mij afgeleverd worden en mijn moeder had ook wat besteld.quote:
dat heb ik toch niet nodigquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
fleshlight
Garpje hamertje oneluv
een watquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
fleshlight
Garpje hamertje oneluv
dat is zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dat heb ik toch niet nodig
ik heb sofje
bezorgers zijn bitches, ze komen altijd om 8 uur als ik nog lekker ingenesteld ligquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
laatst ook al trouwens hoorde ik de bel gaan dus snel aankleden en supermoe die deur open doen gaat die bezorger helemaal lachen dat hij mij wakker had gemaakt
ik zei dat je lekker strak wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef supersof het volgende:
is een uitspraak toch. als in
Ik kan er niet bij ofzo. dat je het niet snapt. Dat je het niet eens wilt weten.
Lastig uit te leggen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei dat je lekker strak was
je weet tog hoe dik en lang ik benquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb jij zo'n dikke dan?
Anders is ze niet zo snel uitgewoond hoor
tuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je weet tog hoe dik en lang ik ben
Ik maak een grand canyon van jequote:Op woensdag 17 juli 2013 10:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tuurlijk.
Hele grotten veroorzaak je
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik maak een grand canyon van je
why?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Zou der wel doen trouwens
Mooi hoorquote:
ach soquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet fysiek aantrekkelijk. vind haar manier van zingen goed
nja ze groeien wel maar hij moet ze nog trainen jeweetquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
maar heeft tax ondertussen al tetten ofwat?
gewoon push up bra's gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja ze groeien wel maar hij moet ze nog trainen jeweet
nee zo is hij nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik dacht dat tax vrouwenhormonen nam enzo
tsjillenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gaat iemand van jullie nog wat leuks doen vandaag?
Pardon?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef SGYENZO het volgende:
Precies mensen die de SC verzieken zijn nu hier(behalve sov, sov iz liev)
Inderdaad je bent er weerquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef SGYENZO het volgende:
pardon? Ik zei alleen wat van het feit dat er raar gedaan werd over iets wat nu niet meer van toepassing is en dat ik dat raar vond.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:36 schreef SGYENZO het volgende:
Ga nou maar gewoon weg. je komt hier binnen en loopt meteen de sfeer te verzieken hypocriet stuk verdrietquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weg. je komt hier binnen en loopt meteen de sfeer te verzieken hypocriet stuk verdriet
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pardon? Ik zei alleen wat van het feit dat er raar gedaan werd over iets wat nu niet meer van toepassing is en dat ik dat raar vond.
Dat er dan meteen debiel tegen mij wordt gereageerd kan ik ook niks aan doen.
Grgr
het was gezellig tot hij het weer op ging rakelen inderdaadquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weg. je komt hier binnen en loopt meteen de sfeer te verzieken hypocriet stuk verdriet
Ik word wel echt verdrietig van je hoor, niet zo lelijk doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
doe zelf niet zo lelijk de hele tijdquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik word wel echt verdrietig van je hoor, niet zo lelijk doen.
kuchGISTERENkuchquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het was gezellig tot hij het weer op ging rakelen inderdaad
Net alsof wij de sfeer altijd verzieken
jammer dan. had je je maar moeten gedragenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
gelukkig heb ik je geband op tc.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Zijn op na gisteren toen cachet mij zo vreselijk vernederd hadquote:
Jij moest zo nodig ruzie zoeken niet ik ehquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja want gisteren is de hele tijd inderdaad.
Mafklapper
Ga. Weg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij moest zo nodig ruzie zoeken niet ik eh
Bullshit jij gaat je overal mee bemoeien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
als je geen ruzie zoekt waarom bemoeide je er dan mee en waarom begin je er dan nu weer overquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:48 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij kan geraakt worden door een bus wat mij betreftquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja kan een klap voor je bakkes met een massief stalen pijp krijgen wat mij betreft
like that's gonna kill mequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij kan geraakt worden door een bus wat mij betreft
kusje
ik ben zo te zien niet de enige hier.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bullshit jij gaat je overal mee bemoeien.
Jij ben 13 en komt hier binnen alsof je ALLES weet. Al gaat het om deze sc of andere dingen in het leven. Houd gewoon je mond over dingen waar je niks van weet en post normaal mee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:49 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Jij kan geraakt worden door een bus wat mij betreft
kusje
Want ik woon in Utrechtquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
like that's gonna kill me
als je grote jongen bent kom je om 1 uur utrecht centraal
Jawel. want dit gaat ook mij aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ik ben zo te zien niet de enige hier.
hhhhhLMI
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij ben 11 en komt hier binnen alsof je ALLES weet. Al gaat het om deze sc of andere dingen in het leven. Houd gewoon je mond over dingen waar je niks van weet en post hier niet meer.
Oké, wat dat "behalve sof" gebeuren betreft, laat dat maar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij ben 13 en komt hier binnen alsof je ALLES weet. Al gaat het om deze sc of andere dingen in het leven. Houd gewoon je mond over dingen waar je niks van weet en post normaal mee.
kthnxbye
like I carequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:51 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Oké, wat dat "behalve sof" gebeuren betreft, laat dat maar.
lekker hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:52 schreef AppelCake het volgende:
Hallo lieve mensjens, ik ben weer terug uit griekenland en Turkije en ben helemaal verbrand... :c
Ja, maar ik heb eigenlijk niets gedaan buiten zonnen en zwemmen....quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker hoorwel leuke vakantie?
ach daar is vakantie voor tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb eigenlijk niets gedaan buiten zonnen en zwemmen....![]()
Ja maar ik heb wel internet gemist :cquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach daar is vakantie voor toch
gelukkig ben je nu weer herenigd met the interwebzquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel internet gemist :c
wedden dat hij werkloos isquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dat is te merken ook
hij schrok van jou sjattiequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef AppelCake het volgende:
SGYENZO sgatje waarom ben je ineens zo stil?
Hij is z'n pielemuis aan het ontdekkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:56 schreef AppelCake het volgende:
SGYENZO sgatje waarom ben je ineens zo stil?
Dan heb ik toch nog een positief effectquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij schrok van jou sjattie
ER KOMT WIT SPUL UIT WAT IS DEZEquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij is z'n pielemuis aan het ontdekken
altijd appolquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan heb ik toch nog een positief effect
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij is z'n pielemuis aan het ontdekken
Dat zal er bij hem niet uitkomen denk ik zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ER KOMT WIT SPUL UIT WAT IS DEZE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |