SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt is zijn ene oog ook wat groter dan 't ander omdat hij een scheve afplatting had. Wordt aan gewerkt, maar ik zal het eens aankaarten ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef Mangostine het volgende:
Jamaar F heeft ook van die olijfvormige ogen. Ik heb ergens de indruk dat het daardoor een soort optisch bedrog is.
En anders gewoon eens aankaarten bij CB?
ik had hetzelfde, de CB-arts zei, hij kijkt wel scheel hè?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nu je het zegt is zijn ene oog ook wat groter dan 't ander omdat hij een scheve afplatting had. Wordt aan gewerkt, maar ik zal het eens aankaarten ja.
Volgens mij had ik het al verteld maar de fysio zei een paar weken geleden spontaan "oh hij kijkt nog scheel? dat kán nog bijtrekken hoor".Sindsdien zie ik het op elke foto.
Zeemanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:09 schreef pessie het volgende:
Kyara leuke pakjes zeg! Wil je delen waar je ze vandaan hebt?
F. Is tof suiker. ik dacht ook dat dat loensen vanzelf over zou gaan.
Ja, L. is steeds meer aan het volgen en lijkt steeds meer te zien. Maar dat gaat wel gepaard met een intens geconcentreerde (schelequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:40 schreef Spirit82 het volgende:
Ja volgens mij ook LE, nu ze beter ziet kijkt ze amper nog scheel, alleen als ze moe is nog.
Suiker, geel staat Isa ook erg mooi. En blauw
ja maar ze zei het ook zo bluntly!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef Suikertante het volgende:
Spirit ik moet toegeven, ik had het al in huis. Toen ik nog een krullenbol met bruine ogen zou krijgen.
Ik vind groen zo mooi staan bij rood haar
Mango jij was toch echt beledigd?Ik vond dat zo'n mooi verhaal. En dan later al je foto's terugkijken, hihi.
Misschien is ze wel lesbisch en is E iets voor haar? Kan ook altijd nog natuurlijk!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind Zeeman ook een leuke winkel. Ik verlaat die winkel nooit meer zonder tasje.![]()
En ik vind F. zo leuk. Jammer dat ie al gekoppeld is. Nu wordt Riley straks een oude vrijster. Die heeft nog niemand
Opzich is Bram nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:57 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind Zeeman ook een leuke winkel. Ik verlaat die winkel nooit meer zonder tasje.![]()
En ik vind F. zo leuk. Jammer dat ie al gekoppeld is. Nu wordt Riley straks een oude vrijster. Die heeft nog niemand
Think outside the box!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Misschien is ze wel lesbisch en is E iets voor haar? Kan ook altijd nog natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |