twitter:DekatriaProject twitterde op donderdag 25-07-2013 om 16:31:52"When lost it is important to look for landmarks". Okay, so I gotta find a landmark, hmmmmm... http://t.co/P6RKqFYPfk reageer retweet
quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Overigens heb ik nog wel een tip:twitter:DekatriaProject twitterde op donderdag 25-07-2013 om 16:31:52"When lost it is important to look for landmarks". Okay, so I gotta find a landmark, hmmmmm... http://t.co/P6RKqFYPfk reageer retweet
Toch handig dat je daar voor vertrek achter komt en niet als je daar aan komtquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn hotel in Italië op een andere locatie zit dan ik dacht!
Dat wel ja!quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Toch handig dat je daar voor vertrek achter komt en niet als je daar aan komt
Je zult daar staan om 10 uur 's avonds met 500km achter de rug johquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Toch handig dat je daar voor vertrek achter komt en niet als je daar aan komt
Ja, en dan moet je nog uitzoeken waar het nou wél isquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je zult daar staan om 10 uur 's avonds met 500km achter de rug joh
Vinniiee, jij vertrok toch ook rond deze tijd? Ik heb hier alles klaar liggen om morgen als de nieuwe olie binnenkomt als een malle dat te verversen. Daarvoor loop ik nog even naar de boekhandel voor een mooi boekje voor 's avonds voor de tent, en dan hoop ik voor vijf uur nog op de weg te zitten. Wordt gewoon een avond laagvliegen richting DE, en dan overmorgen de bergen in.
ik zeg niks maar goeie reisquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:38 schreef BlackLining het volgende:
Edit: Shit hey, 6.5 liter geïmproviseerde mengsmering uit het carter gehaald![]()
volgende keer zou ik er echter geen castrol voor gebruikenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:41 schreef BlackLining het volgende:
Opzich is het nog best goed voor de motor zoiets. Even doorspoelen met verse olie, en die na 30km er weer uit.![]()
Neuh. Dat raadde de portemonnee me ook al afquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgende keer zou ik er echter geen castrol voor gebruiken
Yes, was een dusdanig mooie streek dat ik die fabriek maar ff gelaten heb voor wat het wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:38 schreef BlackLining het volgende:
Thanx Deka, jij ook een goeie Reis nog. Het Beest is bijna bij zijn geboorteplaats toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |