Nieuwe Ministryquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:13 schreef Tokus het volgende:
today was a good day.
nieuwe Ministry, Carcass en Powerwolf binnen.
Budapest is een mooie stadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:22 schreef GimmeGore het volgende:
Zweten is vies, bah! Headbangen volgende week in Budapest en bier drinken is eigenlijk best een goed idee.
Amen. Wel benieuwd naar die nieuwe Carcassquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:51 schreef bartrid het volgende:
Die voorlaatste van Ministry is 1 van de slechtste platen die ik ooit gehoord heb. Al moet er mee stoppen.
mmm...quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:38 schreef Tokus het volgende:
bevestigd voor Distortion, 24 november in Eindhoven:
My Dying Bride
Hypocrisy
Glamour Of The Kill
Middle Class Rut
Dat klinkt al vast goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:38 schreef Tokus het volgende:
bevestigd voor Distortion, 24 november in Eindhoven:
My Dying Bride
Hypocrisy
Glamour Of The Kill
Middle Class Rut
Het kan niet altijd feest zijnquote:
zeker niet...quote:
Dat is ook tofquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:59 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zeker niet...
hatebreed komt op speedfest..dus tja..dat is gnieten
ja klopt..quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Line up van EMM heeft ook een aantal toffe dingen
En hoe is het met de mini zappa? Alles goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja klopt..
dit jaar alleen nog maar naar fortarock geweest...
vrouw zwanger..inmiddels baby..blegh..drukke tijden..
en owjaa werken
ja maandag geboren..dik en rond...4,3 kilo..quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is het met de mini zappa? Alles goed.
Hé! Gefeliciteerd! Eerste?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja klopt..
dit jaar alleen nog maar naar fortarock geweest...
vrouw zwanger..inmiddels baby..blegh..drukke tijden..
en owjaa werken
Goed zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja maandag geboren..dik en rond...4,3 kilo..
drinkt al bier..en snuift al langzaam halve grammetjes..
hey beetje rocknroll hoort erbij
yep..keizersnee..en vrouw ligt nu nog in het ziekenhuis...morgen naar huis..quote:
Jajaja, stoer doen, maar je ondertussen hartstikke eenzaam voelen thuis... Ik ken dat...quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef Thezappa het volgende:
[..]
yep..keizersnee..en vrouw ligt nu nog in het ziekenhuis...morgen naar huis..
nu vanavond nog even volgas genieten..haha metal aan , bier , shoarma...
en morgen haal ik de kloet op..
idd..quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jajaja, stoer doen, maar je ondertussen hartstikke eenzaam voelen thuis... Ik ken dat...
Ja, ik ken het. Ik heb er drie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
idd..
kan amper slapen haha..daarom het bier en celtic frost..word het koel van..
maar het is echt absurd wat een rollercoaster en wat een invloed dit heeft..je gedachtes over dingen veranderen zo sterk..
kan het iedereen aanraden haha
Dat eenzaam zijn enzo ken ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
idd..
kan amper slapen haha..daarom het bier en celtic frost..word het koel van..
maar het is echt absurd wat een rollercoaster en wat een invloed dit heeft..je gedachtes over dingen veranderen zo sterk..
kan het iedereen aanraden haha
ja waarschuwde iedereen me al voor..quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ken het. Ik heb er drie.
Veel geluk gewenst man! Geniet ervan! O, en let verdomd goed op, want voor je het weet is het geen baby meer, maar een peuter/kleuter/basisschoolleerling/enzovoort.
ja dat is wel fijn..en of handigquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat eenzaam zijn enzo ken ik![]()
Tsja daar ontbreekt het bij mij aan een belangrijk dingetje, wederhelft
Ik zou ook iemand willen om bij thuis te komen, en al die andere dingen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja dat is wel fijn..en of handig
nou ik heb mijne echt hoog zitten naar dit..is wel eens een huilie soms...maar nu een echte bikkel..ben er trots op..
ja..hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou ook iemand willen om bij thuis te komen, en al die andere dingen.![]()
Terug naar metaal, bier en dat soort dingen
30quote:
ja..ik 29..quote:
Ik zou willen dat ik dat nog kon geloven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja..ik 29..
maar komt vanzelf..veel bier drinken in de kroeg..genieten met maatjes..en dan komt er vanzelf een leuke vrouw...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:03 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja maandag geboren..dik en rond...4,3 kilo..
drinkt al bier..en snuift al langzaam halve grammetjes..
hey beetje rocknroll hoort erbij
Nietes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Mark het volgende:
Gefeliciteerd! Met kinderen wordt het wel lastiger om je portie metal te consumeren![]()
Dan win jij.quote:* Mark heeft er 4
Gewoon liedjes met schattige videoclipjes laten zien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef Mark het volgende:
Helaas zitten ze nog vooral in de Studio 100-fase. En een incidenteel pop/rocknummer, maar toen ik mijn oudste (6) Slayer liet horen vond hij het vooral te hard
Da's nog altijd beter dan die homoavonturenmuziek van bands als Iron Maiden, Manowar of Iced Earth..quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:51 schreef GimmeGore het volgende:
Tot ze gaan puberen en alleen nog maar smartlappen luisteren om zich af te zetten tegen pappa (en mamma?)
hahah...iddquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan die homoavonturenmuziek van bands als Iron Maiden, Manowar of Iced Earth..
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan die homoavonturenmuziek van bands als Iron Maiden, Manowar of Iced Earth..
Cool beide clipsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:43 schreef Mark het volgende:
Nou, hier zou ik toch geen bezwaar tegen hebben:
Dat meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |