Ja, dit dus. Hoes in de was en klaar. Sowieso onderlakens en dat soort ongein en het ding ziet er verder prima uit. Wordt vanavond zelfs al bezorgd (kostte ons 10 pond extra, nou ja, daar gaan we zelf niet voor heen en weer rijdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, en ook 250 euro duurder. WTF.
Ik zie het probleem niet, maar goed, onze logees slapen op de 30 jaar oude slaapbank van mijn schoonouders waar J. vijf jaar op heeft geslapen. Come to think of it, misschien is hij er ook wel op verwerkt
Wel in de bilspleet hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die ligt zichzelf te bevredigen met een frikandel, denk ik.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn broer! Maar die wordt 40 dit jaar en die heeft kennelijk een vroege midlife crisis.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed lijstje vind ik, iets meer dan wat je normaal hebt lijkt wel?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:32 schreef An24 het volgende:
Lijstje:
O: twee sneedjes roggebrood met boter en kaas
T: koffie en een koekje
L: salade: broccoli, sla, olijven, kipfilet, een eitje, parmezaanse kaas en een lik mayo, ranja
T: wat dropjes en een ananas-kokosmuffin, veel kruidenthee
D: bloemkool, aardappels, appelmoes en komkommer
T: thee en een stukje pure chocolade
Qua volume niet. Als ik geen T's neem, vul ik de hoeveelheid aan bij de hoofdmaaltijden. Nu kon ik het opsplitsen met T's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Goed lijstje vind ik, iets meer dan wat je normaal hebt lijkt wel?
Koekje, ranja, drop, muffin en chocola? En dan een sticker van Proesj? Nah.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:32 schreef An24 het volgende:
Lijstje:
O: twee sneedjes roggebrood met boter en kaas
T: koffie en een koekje
L: salade: broccoli, sla, olijven, kipfilet, een eitje, parmezaanse kaas en een lik mayo, ranja
T: wat dropjes en een ananas-kokosmuffin, veel kruidenthee
D: bloemkool, aardappels, appelmoes en komkommer
T: thee en een stukje pure chocolade
* Perruche kruipt in hoekjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Koekje, ranja, drop, muffin en chocola? En dan een sticker van Proesj? Nah.
Komt doordat er gedacht wordt dat ik vaak te weinig eet. Dan wordt zo'n berg suiker over het hoofd gezien denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:11 schreef anna82 het volgende:
[..]
Koekje, ranja, drop, muffin en chocola? En dan een sticker van Proesj? Nah.
Is het ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:12 schreef Perruche het volgende:
Is het eigenlijk sneetjes of sneedjes? Ik denk sneetjes. Maar het is snede en niet snete. Maar mijn spellingcheck zegt sneetjes.
quote:
wut? Voorhoofd scheren? Ik wist niet eens dat mensen daar haar kunnen hebben? Straks even kijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:21 schreef Tinkepink het volgende:
WTF-momentje van de dag
1. de frikandelpost hierboven![]()
2. bij de kapper om mijn wenkbrauwen en wimpers te laten verven voor de vakantie (ja, dat doet de kapper hier). Begint ze ineens mijn voorhoofd en en mijn slapen te scheren![]()
![]()
![]()
En ik heb daar, als ik er al haar heb, alleen maar lichtblond dons. ja, nu niet meer, nu zijn het stoppeltjes geworden
De muts.
En mijn wenkbrauwen zijn ook te dun![]()
lijstje
o. havermout
t. 2 roggenbrood met kaas
l. ovenschotel van aardappel, tomaat, courgette, aubergine met kaas en paneermeel
t. banaan en peer + stukje choco
d. soep van hand sperziebonen, 2 blokjes spinazie, halve courgette, misosoep, pepertjes, vissaus, limoen
t. paasei met krokant
s. uurtje op de mountainbike + kwartiertje yoga
Volgens mij kan er nog wel wat bij?
ik ook niet. en volgens mij ben en was ik daar ook haarloos.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wut? Voorhoofd scheren? Ik wist niet eens dat mensen daar haar kunnen hebben? Straks even kijken
inmiddels wel iigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik ook niet. en volgens mij ben en was ik daar ook haarloos.
Succes!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef c-u-t-e het volgende:
Hallo!
Ik heb vandaag besloten om af te slanken. Ik ben 1.74m en weeg 80kg. Voor mijn zwangerschap en de diagnose Colitis Ulcerose was ik 64kg en voelde ik me fitter en enorm veel zekerder van mezelf dan nu. Het liefst stop ik mezelf helemaal in donkere kleding die niks laat zien van mijn figuur haha.
Dus ik ga me deze week aanmelden bij de sportschool (voorheen deed ik aan paaldansen, enorm goed voor je lichaam geloof me!). En ik kan jullie hulp wel gebruiken bij het samenstellen van een goed eetpatroon. Ik heb geprobeerd weinig tot niks eten, en ik val geen gram af en voel me alleen maar beroerd. Ik heb geprobeerd om veel groente en fruit te eten, 3 maaltijden en tussendoor gezonde dingen (stuk komkommer etc). Ik viel geen gram af, maar voelde me wel beter.
DUS nu ga ik sporten EN dat goede eetpatroon proberen, maar hier mijn steun vinden zal denk ik wel helpen.
Succes! En paaldans filmpjes graagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:33 schreef c-u-t-e het volgende:
Hallo!
Ik heb vandaag besloten om af te slanken. Ik ben 1.74m en weeg 80kg. Voor mijn zwangerschap en de diagnose Colitis Ulcerose was ik 64kg en voelde ik me fitter en enorm veel zekerder van mezelf dan nu. Het liefst stop ik mezelf helemaal in donkere kleding die niks laat zien van mijn figuur haha.
Dus ik ga me deze week aanmelden bij de sportschool (voorheen deed ik aan paaldansen, enorm goed voor je lichaam geloof me!). En ik kan jullie hulp wel gebruiken bij het samenstellen van een goed eetpatroon. Ik heb geprobeerd weinig tot niks eten, en ik val geen gram af en voel me alleen maar beroerd. Ik heb geprobeerd om veel groente en fruit te eten, 3 maaltijden en tussendoor gezonde dingen (stuk komkommer etc). Ik viel geen gram af, maar voelde me wel beter.
DUS nu ga ik sporten EN dat goede eetpatroon proberen, maar hier mijn steun vinden zal denk ik wel helpen.
Hahahaha, denk dat ik me daar denk ik ooit pas weer aan waag als ik er niet uitzie zoals nu! Haha.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Succes!
En we zien de paaldansfilmpjes wel verschijnen![]()
en, is het haar gelukt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:22 schreef Perruche het volgende:
Ermagerd: http://www.annettefredskov.dk/about-366-marathons-in-365-days/
Vallen beschuitjes onder je gezonde of onder je slechte eetpatroon? Die hebben namelijk weinig voedingswaardequote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef c-u-t-e het volgende:
Oke, hier komt een lijstje.
's Morgens (probeer ik binnen een uur na opstaan): 1 Beschuit met kaas en 1 met jam. Thee of limonade.
Tussendoor een banaan.
12 uur: 2 Bruine broodjes. 1 met kaas en 1 met leverpastei of andere vleeswaren. Glas melk.
Rond 2 a 3 uur neem ik een koekje. (ja, moet kunnen toch) met limonade of thee.
's Avonds: Aardappels, groente (vaak broccoli, spinazie of boontjes) en soms een stukje vlees.
En daarna soms nog een appel. En als ik echt slap ben neem ik soms wel een beschuitje met kaas.
Moet ik zeggen dat ik de laatste 2 weken na mijn operatie weer slecht eet, ook omdat ik veel pijn had. Dan at ik vaak maar 1 beschuitje een appel en avondeten. Meer niet. Ik drink trouwens enorm slecht. Zou dat er ook mee te maken kunnen hebben? Soms maar 3 a 4 glazen drinken op een dag! (jaa jaa, slecht, i know. Maar ben nooit een grote drinker geweest)
of Maria. mehquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voorhoofdshaar?Zolang je naam niet cousin It is, zal het wel meevallen hmm.
Vijf weken geleden heb ik het ook laten doen. Ergens anders. Zij was echt geweldig. Jammer alleen dat het 8 uur rijden hier vandaan was.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tink, dat soort verhalen maakt me bang naar zo iemand te gaan. Stoppels
Ja, ik vond het wel goed. Maar als je het zo zegt zit er inderdaad niks in. Het stelt ook vrij weinig voor. En wat stel jij voor om te drinken, want ik weet het niet. Overal zit veel suiker in en calorieen enzo. Als ik dus limonade drink dat doe ik een klein bodempje limo en verder water.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Vallen beschuitjes onder je gezonde of onder je slechte eetpatroon? Die hebben namelijk weinig voedingswaarde![]()
En het ligt er aan waar de glazen mee gevuld zijn. Ik drink ook wel eens limonade, maar als je af wilt vallen kun je beter je kcals niet drinken, maar halen uit goede voedingsstoffen.
Water en groene thee. Limonade is echt pure suiker, of je het nu aanlengt met water of niet. Als je echt iets met smaak wilt kun je proberen om vers geperste jus met pulp en spa rood te drinken? Of zelf ice tea maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, ik vond het wel goed. Maar als je het zo zegt zit er inderdaad niks in. Het stelt ook vrij weinig voor. En wat stel jij voor om te drinken, want ik weet het niet. Overal zit veel suiker in en calorieen enzo. Als ik dus limonade drink dat doe ik een klein bodempje limo en verder water.
Met een busreis naar Parijsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:11 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een low budget vakantie (zonder auto)
Lust je roggenbrood? Dat zijn vaak kleine stukjes en er zitten veel vezels en voedingsstoffen in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:10 schreef c-u-t-e het volgende:
Oja, moet eraan toevoegen dat ik voorheen smorgens nooit at. Beschuitjes krijg ik nog wel weg. Ook omdat het niks voor stelt denk ik hahaha.. Oh jeej, best slecht als ik al die mooie lijstjes zo lees!
Wandelen op de Drentse hei.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:11 schreef Probability het volgende:
Liften door europa. Waren geweldige vakanties vroeger en heel veel leuke mensen leren kennen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:11 schreef Probability het volgende:
Nou dan Groene thee it is! En dan sla ik wel een glas water achterover ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Water en groene thee. Limonade is echt pure suiker, of je het nu aanlengt met water of niet. Als je echt iets met smaak wilt kun je proberen om vers geperste jus met pulp en spa rood te drinken? Of zelf ice tea maken?
Ja, ik hou van bakken. Toevallig ga ik dit weekend weer even de keuken in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Lust je roggenbrood? Dat zijn vaak kleine stukjes en er zitten veel vezels en voedingsstoffen in.
Hou je van zelf bakken? Je kunt ook gezonde muffins maken op basis van amandelmeel en fruit. Lekker en voedzaam.
Liften lijkt hem niet zo leuk met mij, beter ik met vriendinnetjes of hij met vrienden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Liften door europa. Waren geweldige vakanties vroeger en heel veel leuke mensen leren kennen.
Leuk. Kan je zo duur of goedkoop maken als je wilt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:17 schreef Probability het volgende:
Oost Europa misschien? Ben daar nog nooit geweest en schijnt leuk te zijn en ook vaak warm?
Andere smaken thee kunnen natuurlijk ook. Van groene thee wordt gezegd dat het gezonder is, maar daar is niet iedereen het over eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:18 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Nou dan Groene thee it is! En dan sla ik wel een glas water achterover ja.
Maar je mag toch zeker ook wel andere smaken thee drinken?
[..]
Ja, ik hou van bakken. Toevallig ga ik dit weekend weer even de keuken in.
En nee, roggenbrood is een no go. Wel vind ik yoghurt met muesli lekker, dat zag ik wel
een paar keer voorbij komen.
Ik weet nog wel een leuke camping in de buurt van Delft! Kun je ook leuk kanoën.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:11 schreef Probability het volgende:
Oke, dankje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:23 schreef An24 het volgende:
[..]
Andere smaken thee kunnen natuurlijk ook. Van groene thee wordt gezegd dat het gezonder is, maar daar is niet iedereen het over eens.
Yoghurt met muesli werkt voor veel mensen
De lekke band? Kennelijk was ie al een keer geplakt en had het plakkertje losgelaten ofzo. Pakte mn fiets bij de bijenkort en toen was mn band ineens plat!quote:
Lekker lijstje!quote:Lijstje
O kwark, havermout, chiazaad, lijnzaad (uhuh), bosbessen en
Toen had ik om 11:00 weer zo'n honger dat ik mijzelf genoodzaakt zag een mueslibol te eten
L blturkey broodje met groene thee
T wilde perzik
T el pindakaas met een hap banaan (wat een viezerik ben ik soms)
S hardlopen half uurtje
D quinoa-salade met van alles en dan nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |