...en wat zei ze toen je zei dat je ook met andere vrouwen aan het daten bent? Ik vind dat altijd zo merkwaardig, dat simultaan daten....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:41 schreef nadepauze het volgende:
Nou tweede date met N-2 was op zijn zachtst gezegd interessant!
Deze diplomaat namens de Nederlandse overheid lust er pap van!
Wij afgesproken, ik had nog aangegeven, ik moet de tijd even in de gaten houden ivm laatste metro naar waar mijn auto staat geparkeerd. Afijn, ik kijk op mijn horloge, sh*t laatste metro gemist.
Okee geen probleem, ik pak wel een taxi, maar ik heb ook geen haast meer. Afijn, ik mee gelopen naar haar appartement. Ik nog geprobeerd te vragen of ik misschien op de bank kon crashen, maar nee dat vond ze maar niks. Ze begint mij plots ineens te zoenen en ipv op de bank mocht ik bij haar in bed overnachten![]()
Speechless!...
Vind het iets merkwaardiger dat hij nu nog na zit te kwijlen over een zoentje cq wipje. Wat denkt hij zelf; dat zo'n vrouw graag mannen aan de praat houdt zonder einddoel ofzo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en wat zei ze toen je zei dat je ook met andere vrouwen aan het daten bent? Ik vind dat altijd zo merkwaardig, dat simultaan daten....
Volgens mij hangt dat er een beetje vanaf wat je doel is van daten: nieuwe mensen leren kennen, beetje neuken, we zien wel wat eruit komt etc. etc. of echt op zoek naar een serieuze relatie...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en wat zei ze toen je zei dat je ook met andere vrouwen aan het daten bent? Ik vind dat altijd zo merkwaardig, dat simultaan daten....
Volgens mij is het wel de gangbare gedachte dat je op zoek hoort te zijn naar die serieuze relatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij hangt dat er een beetje vanaf wat je doel is van daten: nieuwe mensen leren kennen, beetje neuken, we zien wel wat eruit komt etc. etc. of echt op zoek naar een serieuze relatie...
Nou het geeft wel iets aan natuurlijk, ze vindt hem in elk geval leuk genoeg om mee te neuken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vind het iets merkwaardiger dat hij nu nog na zit te kwijlen over een zoentje cq wipje. Wat denkt hij zelf; dat zo'n vrouw graag mannen aan de praat houdt zonder einddoel ofzo?
Hij heeft zelf toch 3 kinderen? Die zijn toch ook niet met de ooievaar gekomen?
Dat zegt heel weinig hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nou het geeft wel iets aan natuurlijk, ze vindt hem in elk geval leuk genoeg om mee te neuken.
Kan dus best een relatie worden.
Met meerdere vrouwen tegelijk daten is IMHO niks mis mee, gewoon op meerdere paarden wedden heet dat. En bevalt de eerste dan zeg je de anderen gewoon af.
leuk genoeg zei ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zegt heel weinig hoorook bij vrouwen
![]()
Gatverquote:het zijn af en toe net mannen
Zo'ne grote clit JONGUH!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
leuk genoeg zei ik ookniet het leukste ter wereld.
[..]
Gatver
Vrijdag. Great excusequote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo'ne grote clit JONGUH!sorry ik gooi het nogmaals op de vrijdag
Inmiddels kan ik zeggen van wel!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Clicks_nl het volgende:
Ondertussen lees ik diverse ervaringen over speeddates hier.
En ze zijn over het algemeen niet heel positief geloof ik.
Is er iemand die er al wel eens een leuke date aan zo'n avond heeft overgehouden?
Neuh..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
Maar waren er ook nog lekkere mannen bij?
1.78, maar ik had hakken aan waardoor ik dus boven al die mannen uit torende..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:50 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Je maakt me nu alleen wel nieuwsgierig hoe lang je zelf bent
Je fobo word ik niet veel wijzer van
mweh.. je zult met iets beters moeten komenquote:
Je moet zeggen dat je een babyarm hebtquote:
Helaas, die vlieger gaat bij mij niet opquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:56 schreef Xummon het volgende:
[..]
Je moet zeggen dat je een babyarm hebt
Herkenbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:47 schreef MissGump het volgende:
1.78, maar ik had hakken aan waardoor ik dus boven al die mannen uit torende..
Ik heb geweldige avonden gehad met de speeddates die ik gehad heb.. Leuk en gezellig gepraat.. De dames in kwestie kwamen inderdaad in groepen, sommige zelfs met zijn vieren. Er zit werkelijk waar van alles tussen.. Nog geen wederzijdse ja uitgekomen.. Wat mij ook opviel dat de dames (welk in groepjes kwamen), de heren samen gingen bespreken (met handen en voetenwerk, wijzen en gebaren) en de matchkaarten vervolgens invulden.. Niets mis mee, moeten ze allemaal zelf weten.. Alleen laat je daarmee nogal de mening over iemand van je vriendin afhangen en maak je niet je eigen keuze.. Of ben ik nu gek, dat ik dat zo zie?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:48 schreef Clicks_nl het volgende:
Ondertussen lees ik diverse ervaringen over speeddates hier.
En ze zijn over het algemeen niet heel positief geloof ik.
Is er iemand die er al wel eens een leuke date aan zo'n avond heeft overgehouden?
Hij zegt alleen maar dat ie het niet als date ziet om jou gerust te stellen omdat het anders zo beladen wordt. Hij vind je leuk hoor, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:58 schreef Amy1990 het volgende:
Hmm paar maanden geleden jongen leren kennen tijdens een feestje. Hele avond mee gepraat en daarna paar keer met hem gefacebookchat. Nu wil hij afspreken om een ijsje te eten, maar hij 'ziet het niet als date hoor'. Ondertussen hebben we facebookgesprekken die uren duren en met ook wel geflirt heen en weer. Ik snap het niet meer... Nu ga ik een maand weg, dus maar afwachten of we daarna nog gaan afspreken.
Je moet er ook geen vliegers in doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:59 schreef MissGump het volgende:
[..]
Helaas, die vlieger gaat bij mij niet op
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je moet er ook geen vliegers in doen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:21 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je moet er ook geen vliegers in doen.
Inclusief matchende fietsen en regenpakken?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 01:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Over facebook gesproken, ik had daar een tijdje terug een nogal genante blooper.
Was wat aan het kletsen met iemand van Paiq, en haar daarna op facebook toegevoegd, beetje elkaars foto's kijken et cetera. Op zich allemaal niet zo heel raar.
Alleen, de volgende dag zie ik dat ene Frans mij toe wilde voegen. Dacht eerst dat het een broer van haar was omdat 'ie ook dezelfde achternaam als de Paiqster had. Get the fuck out of here dacht ik, ik ken die kerel verder niet. Vermeldde het nog wel in een berichtje naar haar toe, en of ze misschien een nieuwsgierige broer had.
Maar op dat moment zie ik pas de foto van Frans en begon me af te vragen of dat nu eigenlijk een man of een vrouw was. Wat ouder, brilletje, vrouwelijke gelaatstrekken. Klein kind op schoot. Type omaatje. Huh?Niet veel later krijg ik een reply op mijn eerdere berichtje aan haar terug. ''Ja, dat is mijn vader en moeder ineen. Zal wel nieuwsgierig zijn geweest en uitgeschoten met de muis.''
Okay, dit kom ik niet iedere dag tegen in datingland. Je vader is dus een vrouw?
Zij boos. ''Wááát!? Nee! Ze hebben samen een profiel!''
Ja Jezus, noem jezelf dan geen Frans terwijl er een foto van een of ander oud wijf op je profiel staat. Die ongelukkige opmerking erachteraan over dat het haar vader en moeder ineen waren maakte mijn aanname uiteraard compleet af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |