Je moet echt op tijd zijn want ze zijn vaak binnen 5 minuten weer wegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:59 schreef Soempie het volgende:
Oja, je haalt de foto's elke keer weer weg. In het babytopic mis ik ze daarom elke keer (als ik meelurk), maar nu heb ik ze niet gemist.
Ik ga jullie missen hier!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
Welkom kz met een mooie dochter! Wat een leuk haar heeft ze![]()
En dag peutertjes, tot snel!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef Kyara het volgende:
M weet nu wat billen zijn. Dus wij staan in de rij bij de kassa, meisje voor ons in een (iets te) strakke broek, M dwars door de winkel "BILLEN"!![]()
gelukkig articuleert hij nog niet zo goed mijn reactie was "Ja, pinnen, mama gaat pinnen, dit is een pinkassa....
er zullen vast nog heel veel meer van dit soort moment volgen....
Ik heb hetzelfde gelezen maar op dat moment stond ik gewoon echt met mijn mond vol tandenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:11 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Mooie redding.![]()
Ik las laatst een artikel over zulke momenten met wel handige adviezen. Het meer naar het algemene trekken als ze een opmerking maken over een specifiek iemand, onder andere. Bijvoorbeeld als je kindje roept: 'die mevrouw is dik!'. Dat je dan vertelt dat er mensen zijn in allerlei maten. Al hoor ik ook wel mensen sussen en dan zie ik dat ze proberen hun zoon of dochter -tevergeefs- af te leiden.
Beamen vind ik wel een mooie: 'ja, dat zijn billen. Mama en M. hebben ook billen, kijk maar'.
Als ze zo klein zijn constateren ze eigenlijk alleen maar, toch? Ik vind het daarom nog niet gênant (tot M. het zelf door een winkel gaat roepen, misschien.).
Ah, nog zo een. M idem dito hoor....quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef NotTheSame het volgende:
Verder hadden we gisteren een 9 maanden jonger vriendinnetje hier. Een behoorlijk vinnige tante, ze pakt steeds Draakjes speelgoed af. Draakje had echt zoiets van WTF, maar deed verder niks mee. Sterker nog, laterna gaf ze gewoon maar alvast d'r speelgoed aan het meisje! Hopelijk gaat dat straks op de psz beter want ze mag best wel een beetje voor zichzelf opkomen.
Ja, kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gelezen maar op dat moment stond ik gewoon echt met mijn mond vol tanden
was zeg maar soort cb wikverpleegkundigequote:Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef NotTheSame het volgende:
Welkom nieuwe dreumessen en tot zien nieuwe peuters!
Kyara, mooie redding haha!
Soempie, jeuzus, das nog es uitslapen!!
Evenstar, wat een hork van een dietiste zeg!
Maar hopelijk wil O. spelenderwijs toch opnieuw kennis maken met eten!
Hier weinig nieuw te melden. De wonden in Draakjes gezicht genezen prima, ze zit er zelf ook niet aan te pulken dus het zal wel netjes genezen.
Verder hadden we gisteren een 9 maanden jonger vriendinnetje hier. Een behoorlijk vinnige tante, ze pakt steeds Draakjes speelgoed af. Draakje had echt zoiets van WTF, maar deed verder niks mee. Sterker nog, laterna gaf ze gewoon maar alvast d'r speelgoed aan het meisje! Hopelijk gaat dat straks op de psz beter want ze mag best wel een beetje voor zichzelf opkomen.
Achja, het zal wel loslopen.
Fijn dat er nu een plan ligt waar je je goed bij voelt. Maar jeetje, echt tactvol was ze nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik weet niet het begon een beetje raar en gaf me een naar gevoelalsof het mijn schuld was dat oliver niet eet
want ik voed hem teveel hij mag maar 2 a 3 voedingen per 24 uur... want ik overvoed hem en daardoor eet hij niet , en vroeg ze ofdat er nog meer kinderen kwamen waarop ik zei nee, dat ik hem dan als mijn kleine baby zag en niet wilde dat hij groter werd.. ik heb nogal bot gereageerd daarop dat oliver en arwen evenveel betekenen , dat er een vermoeddelijke oorzaak is en dat de dietiste me orders gegeven heeft.
Dat hem ontzeggen en laten huilen voor 3 dagen want dan moet hij toch echt wel etenik niet in mee ga want ik ga geen machtspelletjes spelen, daarmee help ik hem niet en mezelf niet.
Dat hij niet voor niets niet eet en zijn eten uitspuugt. Toen veranderde haar toen en kwam ze met wat ideetjes qua spelletjes/spelen met eten wat nu komende 2 weken onze taak is, dus lekker laten viezerikken met bonen in tomatensaus bijv. of spelen met maizena en water dus vooral voelen voelen voelenen dat vind ik helemaal prima en lijkt me een fijnere en betere aanpak dan machtsspelletjes spelen
..
Yeah wij hebben hetzelfde badje. En mijn bikkel van een dreumes ging er rustig in zitten nadat ik het met koud water uit de tuinslang had gevuld. Dat durfden de kleuters deels niet eens.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:22 schreef bitterend het volgende:
Ik ben zooooooo blij met onze tuin met dit weer!! R zit al 2.5 uurtjes in het Sesamstraat badje onder de parasol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |