abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:08:32 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129152770
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:59 schreef Soempie het volgende:
Oja, je haalt de foto's elke keer weer weg. In het babytopic mis ik ze daarom elke keer (als ik meelurk), maar nu heb ik ze niet gemist.
Je moet echt op tijd zijn want ze zijn vaak binnen 5 minuten weer weg :D

En wat een slaapkoppie! Ik herken het wel. Ik had vanochtend hetzelfde toen ik om 08:00 uur naar de meisjes ging na een hele nacht doorslapen....
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:11:31 #177
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129152899
M weet nu wat billen zijn. Dus wij staan in de rij bij de kassa, meisje voor ons in een (iets te) strakke broek, M dwars door de winkel "BILLEN"! :') :o

gelukkig articuleert hij nog niet zo goed mijn reactie was "Ja, pinnen, mama gaat pinnen, dit is een pinkassa.... :')

er zullen vast nog heel veel meer van dit soort moment volgen....
  zaterdag 20 juli 2013 @ 14:15:59 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_129153067
_O-
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_129153152
:D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_129153772
Ik heb geen foto's gezien...in Amsterdam geen psz? geen idee. R gaat naar een kdv en daarna gewoon naar school.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_129153810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:02 schreef Mevr_Mus het volgende:
Welkom kz met een mooie dochter! Wat een leuk haar heeft ze O+

En dag peutertjes, tot snel! :W
Ik ga jullie missen hier! :{ :* :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:11:22 #182
30252 Soempie
Procreating
pi_129154761
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 14:11 schreef Kyara het volgende:
M weet nu wat billen zijn. Dus wij staan in de rij bij de kassa, meisje voor ons in een (iets te) strakke broek, M dwars door de winkel "BILLEN"! :') :o

gelukkig articuleert hij nog niet zo goed mijn reactie was "Ja, pinnen, mama gaat pinnen, dit is een pinkassa.... :')

er zullen vast nog heel veel meer van dit soort moment volgen....

Mooie redding. :+

Ik las laatst een artikel over zulke momenten met wel handige adviezen. Het meer naar het algemene trekken als ze een opmerking maken over een specifiek iemand, onder andere. Bijvoorbeeld als je kindje roept: 'die mevrouw is dik!'. Dat je dan vertelt dat er mensen zijn in allerlei maten. Al hoor ik ook wel mensen sussen en dan zie ik dat ze proberen hun zoon of dochter -tevergeefs- af te leiden. _O-

Beamen vind ik wel een mooie: 'ja, dat zijn billen. Mama en M. hebben ook billen, kijk maar'.

Als ze zo klein zijn constateren ze eigenlijk alleen maar, toch? Ik vind het daarom nog niet gênant (tot M. het zelf door een winkel gaat roepen, misschien. :') ).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:51:29 #183
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_129155924
Welkom nieuwe dreumessen en tot zien nieuwe peuters!

Kyara, mooie redding haha!

Soempie, jeuzus, das nog es uitslapen!!

Evenstar, wat een hork van een dietiste zeg!
Maar hopelijk wil O. spelenderwijs toch opnieuw kennis maken met eten!

Hier weinig nieuw te melden. De wonden in Draakjes gezicht genezen prima, ze zit er zelf ook niet aan te pulken dus het zal wel netjes genezen.
Verder hadden we gisteren een 9 maanden jonger vriendinnetje hier. Een behoorlijk vinnige tante, ze pakt steeds Draakjes speelgoed af. Draakje had echt zoiets van WTF, maar deed verder niks mee. Sterker nog, laterna gaf ze gewoon maar alvast d'r speelgoed aan het meisje! Hopelijk gaat dat straks op de psz beter want ze mag best wel een beetje voor zichzelf opkomen.
Achja, het zal wel loslopen.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:53:51 #184
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129155998
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Mooie redding. :+

Ik las laatst een artikel over zulke momenten met wel handige adviezen. Het meer naar het algemene trekken als ze een opmerking maken over een specifiek iemand, onder andere. Bijvoorbeeld als je kindje roept: 'die mevrouw is dik!'. Dat je dan vertelt dat er mensen zijn in allerlei maten. Al hoor ik ook wel mensen sussen en dan zie ik dat ze proberen hun zoon of dochter -tevergeefs- af te leiden. _O-

Beamen vind ik wel een mooie: 'ja, dat zijn billen. Mama en M. hebben ook billen, kijk maar'.

Als ze zo klein zijn constateren ze eigenlijk alleen maar, toch? Ik vind het daarom nog niet gênant (tot M. het zelf door een winkel gaat roepen, misschien. :') ).
Ik heb hetzelfde gelezen maar op dat moment stond ik gewoon echt met mijn mond vol tanden :D
  zaterdag 20 juli 2013 @ 15:54:28 #185
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129156022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef NotTheSame het volgende:
Verder hadden we gisteren een 9 maanden jonger vriendinnetje hier. Een behoorlijk vinnige tante, ze pakt steeds Draakjes speelgoed af. Draakje had echt zoiets van WTF, maar deed verder niks mee. Sterker nog, laterna gaf ze gewoon maar alvast d'r speelgoed aan het meisje! Hopelijk gaat dat straks op de psz beter want ze mag best wel een beetje voor zichzelf opkomen.
Ah, nog zo een. M idem dito hoor....
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:35:24 #186
30252 Soempie
Procreating
pi_129157192
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde gelezen maar op dat moment stond ik gewoon echt met mijn mond vol tanden :D
Ja, kan ik me heel goed voorstellen. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 20 juli 2013 @ 17:08:57 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_129158546
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:51 schreef NotTheSame het volgende:
Welkom nieuwe dreumessen en tot zien nieuwe peuters!

Kyara, mooie redding haha!

Soempie, jeuzus, das nog es uitslapen!!

Evenstar, wat een hork van een dietiste zeg!
Maar hopelijk wil O. spelenderwijs toch opnieuw kennis maken met eten!

Hier weinig nieuw te melden. De wonden in Draakjes gezicht genezen prima, ze zit er zelf ook niet aan te pulken dus het zal wel netjes genezen.
Achja, het zal wel loslopen.
was zeg maar soort cb wikverpleegkundige :)
pi_129160422
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik weet niet het begon een beetje raar en gaf me een naar gevoel :{ alsof het mijn schuld was dat oliver niet eet :') want ik voed hem teveel hij mag maar 2 a 3 voedingen per 24 uur... want ik overvoed hem en daardoor eet hij niet , en vroeg ze ofdat er nog meer kinderen kwamen waarop ik zei nee, dat ik hem dan als mijn kleine baby zag en niet wilde dat hij groter werd.. ik heb nogal bot gereageerd daarop dat oliver en arwen evenveel betekenen , dat er een vermoeddelijke oorzaak is en dat de dietiste me orders gegeven heeft.
Dat hem ontzeggen en laten huilen voor 3 dagen want dan moet hij toch echt wel eten :') ik niet in mee ga want ik ga geen machtspelletjes spelen, daarmee help ik hem niet en mezelf niet.
Dat hij niet voor niets niet eet en zijn eten uitspuugt. Toen veranderde haar toen en kwam ze met wat ideetjes qua spelletjes/spelen met eten wat nu komende 2 weken onze taak is, dus lekker laten viezerikken met bonen in tomatensaus bijv. of spelen met maizena en water dus vooral voelen voelen voelen :) en dat vind ik helemaal prima en lijkt me een fijnere en betere aanpak dan machtsspelletjes spelen :)..
Fijn dat er nu een plan ligt waar je je goed bij voelt. Maar jeetje, echt tactvol was ze niet -O- :(
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 20 juli 2013 @ 18:50:43 #189
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_129161895
Ja ik voelde me er erg rot bij en het sloeg ook nergens op en ze bleef maar volhouden dag BV maar 2-3 per 24 uur mocht dat moest echt afgebouwd worden.. Terwijl de dietiste juist orders gegeven heeft om zo door te gaan zoals we deden.
En vooral dat ik hem als mijn baby baby zag en daar geen afscheid van kan nemen :{ en hem dus bewust Klein hou..

Ik kan me niet in denken dat er mensen zijn die bewust hun kind onder voeden en kleinhouden met die gedachtengang daarachter :N
pi_129162615
Wat een raar advies evenstar. Maar 2-3 keer bv is toch veels te weinig om genoeg vocht binnen te krijgen? Mijn dame had vandaag twee boterhammen, banaan, vier aardbeien, koekje, avondeten en yoghurt na maar ze heeft zeker wel zeven keer de borst gehad. Begrijp dat je je rot voelt na zo'n raar advies van een 'deskundige'. :*
pi_129162913
Gelukkig dat je zo stevig in je schoenen staat evenstar. Een andere vrouw die meer onzeker was, was misschien meteen gestopt met de BV. Zo ken ik wel iemand die door verkeerd advies van het cb is gestopt want "het is echt door de bv dat je zo moe bent" -O- haar kind was maar 3 maanden.
pi_129179696
Phaidra, ik las net over night terrors, dat ze meestal tussen 5 en 7 jaar voorkomen, maar het kan in enkele gevallen vanaf een jaar zijn.

Kyara leuke schommelfoto's. En mooie redding in de supermarkt.

Evenstar, die healthvisitor vind ik echt onbeleefd tot onbeschoft. Fijn, dat het plan van de dietiste goed is en de health visitor toch ook nog wat goede tips had.

Cynthia en Liedje nog gefeliciteerd met je peuters *O*

Kz, ik heb je foto's gemist, erg jammer.

Nts fijn, dat draakjes wonden genezen.

Bbq was leuk. Meneer at worstjes en lamsvlees is ook lekker. Slapen, met name in de vond is wat moelijker de laatste tijd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_129180686
Xanteh en Tinu: dm me maar. Als ik online ben zet ik ze graag nog een keer neer. :)
pi_129180702
Was ook geschrokken toen ik dat advies las evenstar. Je baby klein willen houden, nah ja zeg :(
Tinu: fijn dat de bbq leuk was ! wat eet hij al veel.
Soempie: jij had toen ooit toch dat filmpje met "hi hi hi, hahaha.... 2 beren" Dat hij het zelf mee zong ? Moet daar steeds aan denken. Vond en vind ik zo knap 8-)
pi_129186425
Kz, nou ja hij eet niet veel. Of bedoel je gevarieerd? Maar dat is denk ik met name op vlees gebied.

Ben ook maar eventjes tussendoor online. Wil je foto's wel graag zien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129186781
Ik ben zooooooo blij met onze tuin met dit weer!! R zit al 2.5 uurtjes in het Sesamstraat badje onder de parasol :D O+
pi_129189641
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 15:22 schreef bitterend het volgende:
Ik ben zooooooo blij met onze tuin met dit weer!! R zit al 2.5 uurtjes in het Sesamstraat badje onder de parasol :D O+
Yeah wij hebben hetzelfde badje. En mijn bikkel van een dreumes ging er rustig in zitten nadat ik het met koud water uit de tuinslang had gevuld. Dat durfden de kleuters deels niet eens.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_129190382
Wij hebben het met warm water gevuld anders durfde mijn man niet lol
  zondag 21 juli 2013 @ 18:09:34 #199
30252 Soempie
Procreating
pi_129191237
Tinu, jouw dreumes heeft groot gelijk! ;)

KZ, dat meezing filmpje was inderdaad van mij/ M. Dat je dat nog weet joh! Volgens mij is het een filmpje van begin december. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 21-07-2013 18:34:53 ]
pi_129191834
Ja soemp, heeft veel indruk gemaakt hier :@ :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')