Oh, ja, kloptquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:25 schreef Kyara het volgende:
Jij leest hier ook alvast mee?
(ik moest even checken of ik deze foto niet in het verkeerde topic heb geplaatst)
 . Ik ben hier nog heel even illegaal
. Ik ben hier nog heel even illegaal  . Nog maar 12 dagen en dan heb ik ook een dreumes!
. Nog maar 12 dagen en dan heb ik ook een dreumes!

Ja, jij maakt ze zo ook van heel dichtbij meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het wel weer grappig om die verschuivingen te zien.

Oh, dat is wel leuk! Ik kijk t ff aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:28 schreef bitterend het volgende:
Tante kom je mee picknicken 24 augustus?

Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Komt zo trouwens iemand van healthvisitors hier samen een plan op stellen ivm zijn eetweigeren

en elke dag weer een paar nieuwe woorden en zo. Time flies...
 en elke dag weer een paar nieuwe woorden en zo. Time flies... Aju paraplu!
  Aju paraplu!   

En welkom hier
  En welkom hier 
 en veel plezier in het volgende topic!
  en veel plezier in het volgende topic!  .
. .
. 

ik weet niet het begon een beetje raar en gaf me een naar gevoelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan?
KZ welkom met je mooie dreumes! Leuk feest gehad vandaag?
Soesa ook al stiekem hier
Tinu, het verschil met een gewone nachtmerrie is dat kinderen dan makkelijk gewekt kunnen worden en getroost willen worden. Met nachtangst raken ze van contact juist in paniek. Hier kan je wel wat lezen erover:
http://www.kinderneurolog(...)p/pavornocturnus.php
Kyara, wat een lol op de schommel
 alsof het mijn schuld was dat oliver niet eet
  alsof het mijn schuld was dat oliver niet eet  want ik voed hem teveel hij mag maar 2 a 3 voedingen per 24 uur...  want ik overvoed hem  en daardoor eet hij niet , en vroeg ze ofdat er nog meer kinderen kwamen  waarop ik zei nee, dat ik hem dan als mijn kleine baby zag en niet wilde dat hij groter werd..   ik heb nogal bot gereageerd daarop  dat oliver en arwen evenveel betekenen , dat er een vermoeddelijke oorzaak is en dat de dietiste me orders gegeven heeft.
 want ik voed hem teveel hij mag maar 2 a 3 voedingen per 24 uur...  want ik overvoed hem  en daardoor eet hij niet , en vroeg ze ofdat er nog meer kinderen kwamen  waarop ik zei nee, dat ik hem dan als mijn kleine baby zag en niet wilde dat hij groter werd..   ik heb nogal bot gereageerd daarop  dat oliver en arwen evenveel betekenen , dat er een vermoeddelijke oorzaak is en dat de dietiste me orders gegeven heeft. ik niet in mee ga  want ik ga geen machtspelletjes spelen, daarmee help ik hem niet en mezelf niet.
  ik niet in mee ga  want ik ga geen machtspelletjes spelen, daarmee help ik hem niet en mezelf niet.  en dat vind ik helemaal prima en lijkt me een fijnere en betere aanpak dan machtsspelletjes spelen
  en dat vind ik helemaal prima en lijkt me een fijnere en betere aanpak dan machtsspelletjes spelen  ..
..

quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:55 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Psssst Aventura... gefeliciteerd met je peuter.
Cyntiaaa jij alvast een hele fijne dag met Cas, dat de koekjes maar mogen smaken hihi.
Ik heb hier ook al in geen eeuwigheid gepost over mijn niet meer zo dreumes. Mijn heerlijke mannetje gaat elke dag met sprongen vooruit, niks niet meer dreumes maar een hele heuse peuter al ondertussen. Theekransjes met zijn beer en knuffeleendjeen elke dag weer een paar nieuwe woorden en zo. Time flies...
Nu weer druk verder met de voorbereidingen voor het feestje voor mijn tuinkabouter aanstaande zondagAju paraplu!

quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ga je/jullie missen! Tot over een paar maanden

Gister in t babytopic had ik m gemist. Wat moooooooi! Echt een prachtig meisje heb je daar
  Gister in t babytopic had ik m gemist. Wat moooooooi! Echt een prachtig meisje heb je daar   .
 . .
.

Mooi meisje, en d'r blauwe ogen.
 Mooi meisje, en d'r blauwe ogen.  

Volgens mij heb ik al ruim een jaar niet meer zo uitgeslapen.
 Volgens mij heb ik al ruim een jaar niet meer zo uitgeslapen.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |