denk dat is misschien habdiger..
  denk dat is misschien habdiger..

. Meiden zijn altijd heel vlot met zindelijk worden toch? Ik heb er bij Billie nog niet bij nagedacht
. Meiden zijn altijd heel vlot met zindelijk worden toch? Ik heb er bij Billie nog niet bij nagedacht  .
.  .
. 

.
.  .
.

Heel naar om te zien. Hij lijkt wel wakker maar hij is niet 'te bereiken' of te troosten. Na een minuut of 10 wil hij dan wel aan de borst en ligt hij nog een tijdje na te snikken. Morgen maar eens kijken wat er gebeurt als we niet naar hem toe gaan
 Heel naar om te zien. Hij lijkt wel wakker maar hij is niet 'te bereiken' of te troosten. Na een minuut of 10 wil hij dan wel aan de borst en ligt hij nog een tijdje na te snikken. Morgen maar eens kijken wat er gebeurt als we niet naar hem toe gaan  .
.  

ik heb hier erover gelezen maar nog niet mee gemaakt gelukkig. Klinkt naar
 ik heb hier erover gelezen maar nog niet mee gemaakt gelukkig. Klinkt naar   
  en sowieso huilt ze altijd even in haar slaap (30seconden) rond 22.00
 en sowieso huilt ze altijd even in haar slaap (30seconden) rond 22.00

Maar dit is natuurlijk wel super!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:35 schreef Kuukske het volgende:
Das knap van S Zoe. Meiden zijn altijd heel vlot met zindelijk worden toch? Ik heb er bij Billie nog niet bij nagedacht
.
Billie heeft wel besloten dat het tijd werd om zelf naar boven te klauteren op de trap. JD of ik houden em nog wel vast maar hij gaat als een speer.
En hij stapte vandaag kennelijk los bij m'n ouders. Daar schrok ie zo van dat ie keihard begon te huilen.
 traplopen en stapjes los
 traplopen en stapjes los 

(hopelijk lukt het uploaden zo)
 (hopelijk lukt het uploaden zo)  

)
  ) .
.  . Hahaha. Viespeukje.
 . Hahaha. Viespeukje.

stapjes van I.
 stapjes van I. gefeliciteerd KZ met je grote jarige dochter! En welkom here.
 gefeliciteerd KZ met je grote jarige dochter! En welkom here.

Ik heb hier op de klerenkast luierbroekjes die lisa al een tijd niet past in maat 4 volgens mij ook duits zal eens voor je kijken straks!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Octo ga ik me eens in verdiepen
Het hoeft van mij ook niet , maar hij geeft het zelf aan dus ja wat doe je dan? Ik vind nergens luierbroekjes in krielkip maatdenk dat is misschien habdiger..

hoop ergens in oktober ja.. Eerder kan niet ivm paspoort geneuzelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:31 schreef Tinuviel het volgende:
Evenstar ben jij weleens in NL? Ik heb net luierbroekjes maat 4 gekocht, die echt krap zaten bij de mijne.
Zoe, wat knap van S.
Billie gaat trap lopen en stapjes zetten
Phaidra had net in ons peuterboekje gelezen over angsten van 0-2 jaar. Kan het zijn dat hij bang is voor iets of idd gewoon een droom?stapjes van I.
De onze staat en stapt net zoals jouw I. Gisteren weer wat losse stapjes in de tuin.
Fee, S en de ervaringen met plassen en poepen.gefeliciteerd KZ met je grote jarige dochter! En welkom here.

. Maar ja die weet ik dat ze bestaan , heb ze hier voor meneer, meer ter aangeving waar hij qua maat zit
. Maar ja die weet ik dat ze bestaan , heb ze hier voor meneer, meer ter aangeving waar hij qua maat zit  

Ja, ik zwaai ze in het ene topic uit en verwelkom ze in het anderequote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:24 schreef Clubsoda het volgende:
Handig Kyara dat jij beide topics voor ons monitort!

Ik dacht duitsland xdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik woon in Engeland Sam. Maar ja die weet ik dat ze bestaan , heb ze hier voor meneer, meer ter aangeving waar hij qua maat zit

ik durf niet haar zonder luier te doen! ben bang dat ze op de bank plast
 ik durf niet haar zonder luier te doen! ben bang dat ze op de bank plast  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |