Ja die lijkt er inderdaad veel meer op. Maar wel minder schattig, maar mooi.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind een Saarloos meer op een wolf lijken.
[ afbeelding ]
Hermanquote:
Dat wil ook niet zeggen dat akita's geen mooie honden zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja die lijkt er inderdaad veel meer op. Maar wel minder schattig, maar mooi.
Hehe.quote:[..]
Herman
Vriendin van me heeft kennissen met een hond die Hamlet heet, hun vorige Sir Lancelot
Nee dat wil het absoluut niet zeggen, zijn prachtigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat wil ook niet zeggen dat akita's geen mooie honden zijn.
[..]
Hehe.Ik had mijn laatste hond Rambo genoemd, de huidige heet Lana. Honden van de ronde tafel en alles.
![]()
Een Jack Russell.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee dat wil het absoluut niet zeggen, zijn prachtig![]()
RamboWat voor hond was het?
Picca in combinatie met jouw username.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind een Saarloos meer op een wolf lijken.
[ afbeelding ]
Sowieso veel posts in combinatie met mijn username.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Picca in combinatie met jouw username.
Whehe, dat zijn wel vaak van die stoere kereltjes, ja.quote:
Passende naamquote:
Dat mag ik wel. Grote mond tegen een grote hond en dat die grote hond niks durft.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, dat zijn wel vaak van die stoere kereltjes, ja.
Mijn tante had een yorkshire terrier en een mechelse herder, terrier was de baasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat mag ik wel. Grote mond tegen een grote hond en dat die grote hond niks durft.
Hehe, herkenbaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijn tante had een yorkshire terrier en een mechelse herder, terrier was de baas
Mwoah ik vind ze wel leuk, maar die yorkshire terrier vond ik vooral te klein. Dat was echt de kleinste maat die er isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, herkenbaar.Maar ik heb niks net langharige honden.
Yorkshire terriers zijn sowieso een beetje unterhunden vind ik. Dat staat toch niet, al dat haar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mwoah ik vind ze wel leuk, maar die yorkshire terrier vond ik vooral te klein. Dat was echt de kleinste maat die er is
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Yorkshire terriers zijn sowieso een beetje unterhunden vind ik. Dat staat toch niet, al dat haar.
Lijkt me een bobtail, nu ik erover nadenk.quote:
Is het ook geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me een bobtail, nu ik erover nadenk.
Lijkt mij ook. Maar ik weet het niet zeker.quote:
Ik geloof het wel, kennissen van mijn ouders hadden ook zo'n hond.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Maar ik weet het niet zeker.
Hater.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Yorkshire terriers zijn sowieso een beetje unterhunden vind ik. Dat staat toch niet, al dat haar.
Aha, dan moet dat wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, kennissen van mijn ouders hadden ook zo'n hond.
Gelijk in brand steken, die kutjoekel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |