quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh dat was niet eens over anaal.![]()
Dat was over gewoon. Hij dacht dat ze squirtte, maar dat bleek de volgende ochtend diarree te zijn geweest.
Ik heb ook geen vieze ervaringen ermee. Zelfs geen bruine randjes ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoor juist vaak dat het helemaal geen smerige bende is.
Heb jij liever anale seks of vaginale seks?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe ik!
[..]
Nooit een nare ervaring gehad mee gehad hoor.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was over gewoon. Hij dacht dat ze squirtte, maar dat bleek de volgende ochtend diarree te zijn geweest.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, was tijdens reversed cowboyWas het een lekkere boy ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U go girlquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom no anal sex for me.Gebeurt er ineens iets smerigs, ben jij weer het vieze wijf omdat hij per se met zijn lul in je anus moest wroeten. Nee bedankt.
Tja, Philips.. EIndhoven.. Brabantquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef krioro het volgende:
Maandag met Philips gebeld over een issue met m'n baardtrimmer, zouden ze meteen een mail sturen zodat ik de ingescande bon naar hen kon sturen. Geen mail. Gisteren weer gebeld, bleek dat die telefoonknul een extra E had getypt in mijn mailadres.Zou opnieuw mail sturen. Geen mail. Nu weer gebeld, bleek dat die telefoonmeid een M in plaats van een N had getypt in mijn mailadres, nadat ik alle letters uitdrukkelijk met namen had beschreven, dus ook de N van Nicolaas.
Nu eindelijk een telefoonmeid aan de lijn gehad die voor zover ik tot nu toe kan beoordelen niet achterlijk is, even afwachten hoor.
Ik heb het graag allebei.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij liever anale seks of vaginale seks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
In de liefde is niks vies.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen je seks had met Vas zat er één grote bruine rand om je pielemuis anders.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vieze ervaringen ermee. Zelfs geen bruine randjes ofzo.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik heb het graag allebei.Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Toen je seks had met Vas zat er één grote bruine rand om je pielemuis anders.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
hahahahahaaahaha ;D jolijt!! lolquote:
Gadverdammequote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ooohh, als je dat zo zegt, dan zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:56 schreef M0o0tje het volgende:
Foto's vond ik niet zo belangrijk aangezien ik duidelijk zeg dat er geen krasjes erop zitten zowel voor als achter. En daarnaast ook geen andere beschadigingen. Volgens mij weet iedereen wel hoe een ipad uitziet.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:58 schreef Chloroform het volgende:
V&A / [tk] iPad (3e generatie) 32gb Zwart
[..]
Ooohh, als je dat zo zegt, dan zal het wel zo zijn.![]()
![]()
_!
Gekke Mo.
Ja, dat wel. Is iedereen dan toch buiten enzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
valt juist wel mee, beter dan de laatste week
Nee, aanwezig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:18 schreef Chloroform het volgende:
Jullie zijn lekker aan het werk toch?
Hier ook, sluierbewolking.. wel warm.quote:
Heb weinig te melden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, aanwezig.
Vermaak ons
[..]
Hier ook, sluierbewolking.. wel warm.
Hey, daten? Foto's vond ik niet zo belangrijk aangezien ik duidelijk in mijn profiel heb aangegeven dat ik een man ben zowel voor als achter. En daarnaast ook geen andere geslachtsdelen. Volgens mij weet iedereen wel hoe een man uitziet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:58 schreef Chloroform het volgende:
V&A / [tk] iPad (3e generatie) 32gb Zwart
[..]
Ooohh, als je dat zo zegt, dan zal het wel zo zijn.![]()
![]()
_!
Gekke Mo.
Alleen als je zegt dat je een lekkere man bent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey, daten? Foto's vond ik niet zo belangrijk aangezien ik duidelijk in mijn profiel heb aangegeven dat ik een man ben zowel voor als achter. En daarnaast ook geen andere geslachtsdelen. Volgens mij weet iedereen wel hoe een man uitziet.
Drugs gedaan dit weekendquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb weinig te melden.Vertel jij anders eens over je weekend.
Ja, hier ook ja.
Ik ben een lekkere man.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als je zegt dat je een lekkere man bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |