quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies, die ook... maar die zijn minder erg omdat ze niet zo diep (hahahalol) er over door gaan.
Die chick van middelbare leeftijd in die canesten reclame heeft het echt over witte afscheiding en shit... man ik wist niet eens dat vrouwen dat konden
Je moest eens weten wat vrouwen allemaal kunnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies, die ook... maar die zijn minder erg omdat ze niet zo diep (hahahalol) er over door gaan.
Die chick van middelbare leeftijd in die canesten reclame heeft het echt over witte afscheiding en shit... man ik wist niet eens dat vrouwen dat konden
Ja nee dus sommige dingen hou je maar lekker in de badkamerquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat vrouwen allemaal kunnen.
Ja, logisch vervolg wel. Van Chilly krijg je een schimmelinfectie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè.Je had toen ook een reclame van Chilly Gel en Chilly pocket. Echt, doe normaal.
![]()
Wat is het smerigste dat je van een vrouw te weten bent gekomen tijdens sexy time?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee dus sommige dingen hou je maar lekker in de badkamer
Is dat zo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, logisch vervolg wel. Van Chilly krijg je een schimmelinfectie.
Ja.quote:
Wat een kutvraagquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is het smerigste dat je van een vrouw te weten bent gekomen tijdens sexy time?
Hoe heb je dat opgelost?quote:
Je maakt een grapje tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een kutvraagmaar de diarree uitbarsting over mijn borst op vakantie was niet zo nice
Wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat een kutvraagmaar de diarree uitbarsting over mijn borst op vakantie was niet zo nice
Ja, canesten moet je dan gebruiken.quote:
Nee, was tijdens reversed cowboyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Gewoon op laten drogen, had je het er zo af kunnen schrapen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, was tijdens reversed cowboyKen wel iemand die zo'n nare verrassing heeft gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"iemand"quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ken wel iemand die zo'n nare verrassing heeft gevonden.
Nare verrassing is echt een prima bewoording, jaquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ken wel iemand die zo'n nare verrassing heeft gevonden.
Daarom no anal sex for me.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nare verrassing is echt een prima bewoording, ja
Wel genoeg horror verhalen gehoord van vrienden ook over anale seks
Houd ons op de hoogte.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef krioro het volgende:
Maandag met Philips gebeld over een issue met m'n baardtrimmer, zouden ze meteen een mail sturen zodat ik de ingescande bon naar hen kon sturen. Geen mail. Gisteren weer gebeld, bleek dat die telefoonknul een extra E had getypt in mijn mailadres.Zou opnieuw mail sturen. Geen mail. Nu weer gebeld, bleek dat die telefoonmeid een M in plaats van een N had getypt in mijn mailadres, nadat ik alle letters uitdrukkelijk met namen had beschreven, dus ook de N van Nicolaas.
Nu eindelijk een telefoonmeid aan de lijn gehad die voor zover ik tot nu toe kan beoordelen niet achterlijk is, even afwachten hoor.
Doe ik!quote:
Nooit een nare ervaring gehad mee gehad hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom no anal sex for me.Gebeurt er ineens iets smerigs, ben jij weer het vieze wijf omdat hij per se met zijn lul in je anus moest wroeten. Nee bedankt.
Oh dat was niet eens over anaal.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh, ik hoor juist vaak dat het helemaal geen smerige bende is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |