Of niet danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk JFM zoveel tijd hebben en al die films uit haar hoofd kennen.
[ afbeelding ]
Heb je wel eens naar je aantal posts gekeken!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk JFM zoveel tijd hebben en al die films uit haar hoofd kennen.
[ afbeelding ]
Turken stinken. Please men.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik heb je ook nooit als Turk gezien
Ik moest gewoon aan mijn oud klasgenoot denken toen je dat zei.
Ik heb een zwart verleden en dan rakel je dat weer op. Bedankt jongedame, ik walg van jouw soort.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar je aantal posts gekeken!
En t was een inside joke met mr. Guevara hier
Tfuh .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een zwart verleden en dan rakel je dat weer op. Bedankt jongedame, ik walg van jouw soort.
[ afbeelding ]
ja gisteren was de laatste schat dushiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tfuh .
Jongens, studentenov doet het niet meer. Moest net betalen
Pffquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja gisteren was de laatste schat dushi
Erg lekker ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
He Turken, ik ga vanavond mucver maken. Net courgettes vd markt gehaald, is het te eten?
Niet zo lekker... Waarom maak je niet iets anders?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
He Turken, ik ga vanavond mucver maken. Net courgettes vd markt gehaald, is het te eten?
Ik maak sowieso aubergine in knoflookkerrie sausje vanavond, maar dit recept kwam ik tegen en zag er lekker uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
Aubergine in olie bakken en dan knoflookyoghurt erop
Cheesecake heeft geen oven nodig toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef Ambipur het volgende:
Heb jij nog advise? Krijg vanavond familie op bezoek en weet niet wat ik moet maken voor gewoon bij de thee. want heb geen oven
Oh, dat eten ze nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Cheesecake heeft geen oven nodig toch?
Kwarktaart!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef Ambipur het volgende:
Heb jij nog advise? Krijg vanavond familie op bezoek en weet niet wat ik moet maken voor gewoon bij de thee. want heb geen oven
Kisir bij de theequote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh, dat eten ze nietDoelde meer op bijv kisir ofzo en dat maakt mama al.
Probeer eens aardig te doen? Voor een keertje?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kisir bij de thee
Geen cheesecake eten![]()
![]()
!
Laat haar een oven meebrengen dan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:19 schreef Ambipur het volgende:
Wat een stel Hollanders.. Als ik mijn tante van 55 cheesecake geef gaat ze mij aankijken van wat is dit?!
Integratie ja!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:19 schreef Ambipur het volgende:
Wat een stel Hollanders.. Als ik mijn tante van 55 cheesecake geef gaat ze mij aankijken van wat is dit?!
Ik denk dat je gelijk hebt.. Ga wel naar Turkse bakkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat haar een oven meebrengen dan.
Of ga iets kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |