eergisteren nog gehadquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neppe kofte heet het.. Zit bulgur in, gehakt, knoflook en zo. Het is echt srs goddelijk.
التبّولة هي سلطة شعبية متوسطية وتعتبر نوع من أنواع المزة، مشهورة في بلاد الشام[1]، وقد انتشرت شعبيتها بين باقي بلدان حوض المتوسط. تتكون سلطة التبّولة من البقدونس،والبندورة المقشرة والبرغل، والنعناع الأخضر، ويضاف إليها زيت الزيتون، والليمون والبصل الأخضر، والملح وأيضاً بعض الفليفلة الحمراء.quote:
Heb je het over eten of vrouwenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Che_ het volgende:
Arabisch en Zuid-Amerikaans eten zijn het lekkerst.
No shit. Maar wat jij hier als Zuid-Amerikaans eet is niet echt zo. Ik heb het daar gegeten: flauw, geen smaak en vies.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef Che_ het volgende:
Arabisch en Zuid-Amerikaans eten zijn het lekkerst.
Kardes, ne diyorsun?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
التبّولة هي سلطة شعبية متوسطية وتعتبر نوع من أنواع المزة، مشهورة في بلاد الشام[1]، وقد انتشرت شعبيتها بين باقي بلدان حوض المتوسط. تتكون سلطة التبّولة من البقدونس،والبندورة المقشرة والبرغل، والنعناع الأخضر، ويضاف إليها زيت الزيتون، والليمون والبصل الأخضر، والملح وأيضاً بعض الفليفلة الحمراء.
تنسب التبولة في العراق إلى مدينة الموصل، التي معروف عن مطبخها أنه مرتبطاً بصورة قوية مع المطبخ السوري. والخليج العربيي أيضاً التبولة معروفة أيضا في البرازيل والدومينيكان حيث تعرف باسم tipili وذلك بسبب وجود مهاجرين ذوي أصول عربية هناك.
Dan ben je waarschijnlijk naar toeristische shit gegaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No shit. Maar wat jij hier als Zuid-Amerikaans eet is niet echt zo. Ik heb het daar gegeten: flauw, geen smaak en vies.
Ook dit is gejat..... Kisir heet het bij ons. JATTERTS.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
التبّولة هي سلطة شعبية متوسطية وتعتبر نوع من أنواع المزة، مشهورة في بلاد الشام[1]، وقد انتشرت شعبيتها بين باقي بلدان حوض المتوسط. تتكون سلطة التبّولة من البقدونس،والبندورة المقشرة والبرغل، والنعناع الأخضر، ويضاف إليها زيت الزيتون، والليمون والبصل الأخضر، والملح وأيضاً بعض الفليفلة الحمراء.
تنسب التبولة في العراق إلى مدينة الموصل، التي معروف عن مطبخها أنه مرتبطاً بصورة قوية مع المطبخ السوري. والخليج العربيي أيضاً التبولة معروفة أيضا في البرازيل والدومينيكان حيث تعرف باسم tipili وذلك بسبب وجود مهاجرين ذوي أصول عربية هناك.
Daar lijkt het op. Maar niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ook dit is gejat..... Kisir heet het bij ons. JATTERTS.
Ik moet altijd lachen als Turken weer eens zeggen dat een beevolking iets van hen heeft gejat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daar lijkt het op. Maar niet hetzelfde.
Ben niet eens Turkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als Turken weer eens zeggen dat een beevolking iets van hen heeft gejat.
Er was een turk bij mij op school die beweerde dat coca cola door Amerika was gejat van Turkije. Cola Turka bestond eerder volgens hem
Dat je een bevestiging nodig hebt...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DIT WAS GEEN VRAAG MAAR EEN BEVESTIGINGSVRAAG.
Gurl.
Het bestaat echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als Turken weer eens zeggen dat een beevolking iets van hen heeft gejat.
Er was een turk bij mij op school die beweerde dat coca cola door Amerika was gejat van Turkije. Cola Turka bestond eerder volgens hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |