Met hoe jij om je heen blert ben ik daar ook van overtuigd. Maar heb jij zin in een welles_nietes discussie? Ga dan vooral je gang.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey Ambi, weet je nog wat ik gisteren zei over je?Vergeleken met haar valt dat helemaal weg.
Bleren laat ik aan jou over getuige je eerdere reacties. Niet iedereen blèrt zoals jij doet. Verder, nogmaals ik bepaal wat ik al dan niet zeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Met hoe jij om je heen blert ben ik daar ook van overtuigd. Maar heb jij zin in een welles_nietes discussie? Ga dan vooral je gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meid, doe je ding. Blijkbaar word je een onuitstaanbare kreng als je niet eet. Ik zal jou dus gewoon netjes negeren, goed meisje? Damn. Jij zal vast leuk zijn als je ongesteld bentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Bleren laat ik aan jou over getuige je eerdere reacties. Niet iedereen blèrt zoals jij doet. Verder, nogmaals ik bepaal wat ik al dan niet zeg.
Allah swt heeft je ook opgedragen kuis te kleden, in het wat draag je vandaag topic, laat je heel wat andere dingen zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dat is onzin. En al zou het onzin zijn, wij doen slechts wat Allah ons opdraagt. Zijn woord is wet!
Ben jij die engerd!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ambi, waarom laat je me niet naar binnen komen? Sta al een half uur voor een dichte deur.
Je zegt nu wat ik dacht. Damnz JFM.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Allah swt heeft je ook opgedragen kuis te kleden, in het wat draag je vandaag topic, laat je heel wat andere dingen zien.
Zijn woord is wet,hm ?
Nee dat is zij.quote:
SPOILER: klikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn woord is inderdaad wet. Feit dat je het ene nalaat is geen reden om een andere daad dan maar ook nalaten aangezien daden los van elkaar staan. Dacht dat je op zijn minst bovenstaande wel had begrepen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Allah swt heeft je ook opgedragen kuis te kleden, in het wat draag je vandaag topic, laat je heel wat andere dingen zien.
Zijn woord is wet,hm ?
Hele sterke comeback.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Zijn woord is inderdaad wet. Feit dat je het ene nalaat is geen reden om een andere daad dan maar ook nalaten aangezien daden los van elkaar staan. Dacht dat je op zijn minst bovenstaande wel had begrepen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je hebt er anders niet veel op terug te zeggen. Grapjas.
Misschien moet je geen Dongen zeggen die jij hoopt te lezen. Staat feit dat..... Kortom als je in bepaalde daden zwak bent dat nog niet je andere goede daden ongeldig maakt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeg je nou dat als je het ene wel doet, dat je dan iets anders kan nalaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |