SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Nee, ik merk daar echt verschil in. Maar ik ben er inmiddels ook wel achter dat ik gewoonweg slechter reageer op suikers dan op bepaalde vetten. Dus als ik het op die manier een beetje onder controle hou, gaat het een stuk beter.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, merk je dat? Want voor mij maakt het niet uit of ik nou noten snaai of chips. Ik kom er even hard van aan
Ja dat zeker!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
maar de key van succesvol afvallen is ook wel een beetje dat je niet altijd eet waar je zin in hebt toch? Ofja, ik merk dat als ik mezelf een bepaald dagmenu opleg ik veel beter afval dan wanneer ik dat van het moment af laat hangen
Nou ja, ik eet dan misschien wel ook een te groot stuk kaas, of drie crackers met humus, maar ik snoep niet! En dat vind ik al een grote winst en ik merk het verschil op, aan en in mijn lijf.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan het op kantoor overigens wel prima. Want dan neem ik een afgemeten hoeveelheid mee en dan kan ik niet meer eten dan dat. Maar als ik thuis iets pak waar ik te veel van kan pakken is het hek vaak van de dam. Wel een teken dat er nog veel werk te verrichten valt overigens.
Maar valt het dan niet onder snoepen omdat het zout is? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik eet dan misschien wel ook een te groot stuk kaas, of drie crackers met humus, maar ik snoep niet! En dat vind ik al een grote winst en ik merk het verschil op, aan en in mijn lijf.
Ook ben ik wel eerder klaar met snaaien, tegenwoordig.
Nah ja, gratis is niet het goede woord. Auto staat op naam van ons bedrijf dus mijn zwager betaalt de helft van de diesel meequote:
Snoepen is voor mij iets met suiker, zoals chocolade, koek, drop, snoepjes, taart, enz.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar valt het dan niet onder snoepen omdat het zout is? Of begrijp ik je verkeerd?
Maar ik zeg al, als het werkt is het ideaal
Ja, maar dan is het maar net wat voor naam je het beestje geeft. Ik kan ook een blok kaas opvreten en dan zeggen dat het gewoon een T is en dat ik niet snoep.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Snoepen is voor mij iets met suiker, zoals chocolade, koek, drop, snoepjes, taart, enz.
Dit zijn de dingen die ik nu als T eet op een dag, en dan eet ik wat (niet heel erg veel, uiteraard) extra T ipv snoep en dat gaat prima.
Nee, ik eet dan geen 'blok kaas' ik neem een klein stukje kaas, of een extra cracker met humus. Dus geen dingen die niet in mijn eetpatroon passen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het maar net wat voor naam je het beestje geeft. Ik kan ook een blok kaas opvreten en dan zeggen dat het gewoon een T is en dat ik niet snoep.
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat je slecht bezig bent, maar zo klinkt het wel een beetje tegenstrijdig
Helemaal mee eens. Bij veel fatties is het principe "hongergevoel" ook nogal om zeep. De uitdaging is om te weten wanneer je er wel en niet iets mee moet doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Tuurlijk, maar letterlijk een kwartier nadat je 3 boterhammen en een paprika op hebt kan je niet honger hebben. Dan heb je een hongervoel en moet je even een halve liter water drinken en het negeren. Vind ik.
ik noemde het als hypothetisch voorbeeld - ik wil je echt niet veroordelen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik eet dan geen 'blok kaas' ik neem een klein stukje kaas, of een extra cracker met humus. Dus geen dingen die niet in mijn eetpatroon passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |