quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:28 schreef thenxero het volgende:
Haha herkenbaar. En dan ook de hele tijd van die berichten als: JUST SKYPED WITH MY PARENTS FOR TWO HOURSMIS UUUUU
3 weken? Doe eens normaal, 10 dagen, max.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Het zweverige gedeelte is gewoon onzin natuurlijk, maar het is wel een feit dat je dat soort dingen op een gegeven moment niet meer kan doen. Je krijgt een baan met een max aantal dagen, je krijgt koters, weet ik het.
Dus ik zie niet in wat er mis mee is om op zijn minst 1 keer een echte lange, verre reis te maken. Veel mensen komen later in hun leven niet verder dan 3 weken all-inclusive turkije met het gezin..
Autistismegehalte is in ONZ en KLB ook wat hoger dan het gemiddelde in Nederlandquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Toch wel treurig, die behoefte van FOK!kers altijd om mensen die net wat anders doen dan het gebruikelijke curriculum dan zolderkamerhangen en fappen, de grond in te boren.Bijzonder is een halfjaarlijks tripje Australië inmiddels niet meer, maar het is wel mooi en je maakt er meer mee in 1 dag dan jarenlang in dezelfde dorpskroeg vertoeven. En dan ontwikkel je jezelf in zekere mate toch, want ervaringen vormen de mens.
horen wie het zegt over makkelijk scorequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
Makkelijk scoren met dit onderwerp, maar terechte klacht.
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
horen wie het zegt over makkelijk score
Ken werkelijk niemand die elk half jaar naar Australië gaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Toch wel treurig, die behoefte van FOK!kers altijd om mensen die net wat anders doen dan het gebruikelijke curriculum van zolderkamerhangen en fappen, de grond in te boren.Bijzonder is een halfjaarlijks tripje Australië inmiddels niet meer, maar het is wel mooi en je maakt er meer mee in 1 dag dan jarenlang in dezelfde dorpskroeg vertoeven. En dan ontwikkel je jezelf in zekere mate toch, want ervaringen vormen de mens.
TS is de keeper, dat is toch duidelijk?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mensen die gaan inkoppen, terwijl er niet eens een keeper staatHoe origineel
![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
Ik snap het wel dat vrouwen liever een jaar aan de andere kant van de wereld gaan zitten als ze een tijdje met jou gedate hebben
Mag niet vaak genoeg gezegd worden natuurlijk. Maar TS heeft zoveel interessante buitenlandse contacten dat hij Nederlands en Engels spontaan door elkaar haalt.quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef Piye het volgende:
Ik snap niet waarom dit soort klachten hier altijd zoveel bijval krijgen.
Ik vind het juist mooi dat mensen even iets heel anders gaan doen dan ze normaal doen en hier leuke herinneringen aan over houden. Verder vind ik het helemaal niet relevant of ze dan naar standaard toeristische plekken gaan en daar een verslag van bijhouden op facebook, of dat ze afreizen naar de bush bush zonder zich met enige vorm van technologie bezig te houden. Zolang het voor hun maar een mooie ervaring is.
Wat kan mij het nou schelen of ze dan naar een zuipbestemming in Spanje gaan, om daar een tijdje te werken, een standaardreis naar Australie ondernemen, door de VS trekken of gaan zeevissen in Thailand? Waarom zou je je ergeren omdat mensen vertellen over iets wat voor hun belangrijk is? Waarom een bijzondere onderneming voor hun afkraken omdat het "toch niks voorstelt"? Daarnaast, ook als je naar een echte toeristenbestemming gaat, ben je nog steeds in je eentje in een volledig nieuwe omgeving. Dat is natuurlijk gewoon een behoorlijke beleving.
Deze man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef Piye het volgende:
Ik snap niet waarom dit soort klachten hier altijd zoveel bijval krijgen.
Ik vind het juist mooi dat mensen even iets heel anders gaan doen dan ze normaal doen en hier leuke herinneringen aan over houden. Verder vind ik het helemaal niet relevant of ze dan naar standaard toeristische plekken gaan en daar een verslag van bijhouden op facebook, of dat ze afreizen naar de bush bush zonder zich met enige vorm van technologie bezig te houden. Zolang het voor hun maar een mooie ervaring is.
Wat kan mij het nou schelen of ze dan naar een zuipbestemming in Spanje gaan, om daar een tijdje te werken, een standaardreis naar Australie ondernemen, door de VS trekken of gaan zeevissen in Thailand? Waarom zou je je ergeren omdat mensen vertellen over iets wat voor hun belangrijk is? Waarom een bijzondere onderneming voor hun afkraken omdat het "toch niks voorstelt"? Daarnaast, ook als je naar een echte toeristenbestemming gaat, ben je nog steeds in je eentje in een volledig nieuwe omgeving. Dat is natuurlijk gewoon een behoorlijke beleving.
Dat lijkt me dan ook weer nergens voor nodig, hang je alsnog met je hoofd mentaal voor de helft in Nederland.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik vermoed dan ook dat de grootste irritaties vooral door het social media gebruik van die meiden komen.
Ik wacht wel tot ik terug ben met m'n vakantiefoto's in ieders gezicht te drukken en te melden hoe mooi het er wel niet is. Als ik op vakantie ben, ben ik op vakantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:06 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook weer nergens voor nodig, hang je alsnog met je hoofd mentaal voor de helft in Nederland.Een keer per week met je beste vrienden chatten/skypen/postduiven lijkt me dan ook meer dan voldoende.
Tsja, ik begrijp je commentaar wel hoor, want met een vorstelijk salaris als moderator van Fok! zit je hier natuurlijk redelijk vastgebakken om geen dief van je eigen portemonee te zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens, het is gewoon iets van de laatste tijd met maar 1 doel natuurlijk, het staat vreselijk interessant op je profielsite als je jezelf hebt ontplooid in verre oorden natuurlijk. En ja als je thuis komt ben je meteen een ander persoon, dan snap je de wereld, dan ken je het leed van de wereld. En ben je dankbaar hoe goed we het hier wel niet hebben. Nee, ik heb altijd het idee dat het gewoon draait om wat aandacht op een profielsite.
[..]
Als je een wereldburger bent dan versmelten de talen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |