meer benzine tanken danquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik val altijd stil als bepaalde mensen posten
Ja maar nu kan het, ze moeten gewoon echt compleet erover gaan en dan spectaculair sterven, niks geen ingewikkeld gedoe meer met plotten en gedoetjes!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Dan is ie helemaal aan gort.
Ik wacht op de post. Gisteren hadden ze er niet eens zin in, grrr.
Heb je nog wat op de planning staan dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Wie helpt me er aan denken dat Masuka een geniale naam is voor een huisdier???
Will do!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Wie helpt me er aan denken dat Masuka een geniale naam is voor een huisdier???
Lost is denk ik mss wel bij far de slechtste serie ever he?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:58 schreef Lutte het volgende:
Zolang het maar niet à la Lost een droom blijkt te zijn
Ow ja, maar Teddy is mijn volgende chinezennaam. Masuka vind ik wel poedelwaardig!quote:
Ik vind het vooral een frettennaam. Maar dat zijn dan ook de meest bad ass dieren ooit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, maar Teddy is mijn volgende chinezennaam. Masuka vind ik wel poedelwaardig!
Maar een poedel is zo fluffy en lief, dan past Teddy ook goed. Maar je hebt hem al vergeven dan. Masuka vind ik zo hard.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, maar Teddy is mijn volgende chinezennaam. Masuka vind ik wel poedelwaardig!
Fretten zijn echt gore stinkende moordmachinesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een frettennaam. Maar dat zijn dan ook de meest bad ass dieren ooit.
Joah, al dat zomerfruitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef Lutte het volgende:
Maar Pisc, je aardbeien, het is goddelijk hè! Al het zomerfruit in de aanbieding nuAardbeien, kersen, nectarines, watermeloenen
De druiven nog afgelopen week!
Echt, ik heb liever nog een Sjon dan een fret, wat een rotbeesten vind ik dat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
Een fret zou wel een leuk speelvriendje zijn voor Sjon.
No way!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Maar jaaaaaaaaa, de volgende hond komt er hier toch pas als er 3 dood zijn.
Dus.
Dan zijn we Masuka allemaal al lang en breed vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |