En wat is het geworden? Hier een kliekje gerookte beenhamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef Laysa het volgende:
Trusten slapers....ik ga nog even wat te eten zoeken
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En wat is het geworden? Hier een kliekje gerookte beenham
Stinkkaas?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh lekker
Ik heb net een lekker stukje kaas op
Da's toch nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:36 schreef Laysa het volgende:
Een jodenkoek![]()
Ik was l even vergeten dat ik als hoofdmaaltijd een groot bord friet met sate op had....daar staat tegoen over heel de dag water en 1 bolletje met mager vlleeswaren
Ik snap je post eindelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
53 dus en als jij niet zo ehhhhhh "oognip" zou zijn zou ik je geheel in bescherming nemen...Ik ben er zelden zó zeker van geweest dat ik dat dus bepaald en geheel overtuigend niet wens te doen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap je post eindelijk.
Maar bedankt voor deze ontzettend lieve mededeling. Gelukkig zit ik niet op jouw bescherming te wachten
Oh en voor de volgende keer, waarschuw me niet meer voor de administratiekosten, daarmee neem je me namelijk in bescherming
Slaap lekker
Zo kan er maar 1 zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oognip geeft kusjes en kroeltjes aan iedereen he? Gotta love her
Beetje zoals ik: lang en donker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ben jij trouwens blond, LaysaIk had jou veel donkerder in gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |