Ja eensch. Nou ja, ik kan ff een formuliertje invullen met een klaagzang, waarom ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is allang pasen geweest dus ze dienen de pakken gewoon aan de deur af te geven niet te verstoppen.
Héhéquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja eensch. Nou ja, ik kan ff een formuliertje invullen met een klaagzang, waarom ook niet
O, daar was ie [/alzheimer]quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
Van wie is die wit groene rollator hier net voor de chipskast?
* Toekito geeft die rollator een zwiep
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
Van wie is die wit groene rollator hier net voor de chipskast?
* Toekito geeft die rollator een zwiep
quote:
met de nadruk op was.....hij ligt nu verderop.quote:
van A.Z.?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:49 schreef Oognip het volgende:
Ik heb iemands reactie (vriend van vriend op fb) geliked en meteen een vriendschapsverzoek te pakkenmakkelijk vrienden maken tegenwoordig
ohquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
wie? Ik? Nog niks van gezien...en dat hou ik zo tot vrijdag
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
Deze "oude" man gaat slapen. Morgen maar weer eens werkenals mijn stem het goed vindt tenminste
Truste oopquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
Deze "oude" man gaat slapen. Morgen maar weer eens werkenals mijn stem het goed vindt tenminste
Welterusten , deze bejaarde gaat er ook vandoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
53 dus en als jij niet zo ehhhhhh "oognip" zou zijn zou ik je geheel in bescherming nemen...Ik ben er zelden zó zeker van geweest dat ik dat dus bepaald en geheel overtuigend niet wens te doenquote:
Ik snap alleen het eerste gedeelte van je post (dat je 53 bent)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
53 dus en als jij niet zo ehhhhhh "oognip" zou zijn zou ik je geheel in bescherming nemen...Ik ben er zelden zó zeker van geweest dat ik dat dus bepaald en geheel overtuigend niet wens te doen
Kunnen we elkaar een hand geven, ik moet ook nog iets kanen , een buurman die lekker lang bij ons bleef hangenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:24 schreef Laysa het volgende:
Trusten slapers....ik ga nog even wat te eten zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |