Ik was in maart ook echt nog vrij donker, maar na het overlijden van DK lijkt de kleur te verdwijnen. Nog geen enkele grijze haar, maar de kapster was ook wel onder de indruk dat mijn bruine lokken spontaan naar blonde lokken beginnen te neigen...verdriet en zorgen doen toch meer met je lichaam blijkbaarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat ben jij trouwens blond, LaysaIk had jou veel donkerder in gedachten
Ik heb het 5 jaar later nog een keer gedaan en toen was het hier ook over hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:04 schreef Bamba het volgende:
De enige zomer waarin ik een bikini aan durfde te doen was de zomer waar ik zwanger werd. Daarna is het niks meer geworden bikini technisch gezien
Huh, wat apartquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was in maart ook echt nog vrij donker, maar na het overlijden van DK lijkt de kleur te verdwijnen. Nog geen enkele grijze haar, maar de kapster was ook wel onder de indruk dat mijn bruine lokken spontaan naar blonde lokken beginnen te neigen...verdriet en zorgen doen toch meer met je lichaam blijkbaar
Ik heb anderhalf jaar geleden binnen een paar maanden zo grijs geworden als een dakduifquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef Laysa het volgende:
Ik was in maart ook echt nog vrij donker, maar na het overlijden van DK lijkt de kleur te verdwijnen. Nog geen enkele grijze haar, maar de kapster was ook wel onder de indruk dat mijn bruine lokken spontaan naar blonde lokken beginnen te neigen...verdriet en zorgen doen toch meer met je lichaam blijkbaar
Ja, grijs worden van zorgen en verdriet heb ik ook wel van gehoord, maar blond?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar geleden binnen een paar maanden zo grijs geworden als een dakduifHet kan écht
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb het 5 jaar later nog een keer gedaan en toen was het hier ook over hoor
Ik en mijn lichaam zijn nog niet helemaal klaar voor grijs wordenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, grijs worden van zorgen en verdriet heb ik ook wel van gehoord, maar blond?
Ik dacht echt dat je blonde plukken had laten vervenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:09 schreef Laysa het volgende:
Ik stoor me er niet aan...tis zo als het is...mijn haar deelt mee in het intense verdriet...en beter lichter haar, dan helemaal geen haar.
Al is het vnl de voorkant...de achterkant is nog wel redelijk bruin
Blond is het nieuwe grijs en Laysa is trendsetterquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, grijs worden van zorgen en verdriet heb ik ook wel van gehoord, maar blond?
Wat nu weerquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh jeetje Elies ik lees net pas FB bij![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik en mijn lichaam zijn nog niet helemaal klaar voor grijs worden
.....mijn schoonvader is wel echt in korte tijd veel grijzer geworden
En dat blonde haar. Ik had geen idee waar je het over had eigenlijk en ik maakte maar een geintje over die tieten, maar eerlijk is eerlijk:quote:
Goeie tietenquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat blonde haar. Ik had geen idee waar je het over had eigenlijk en ik maakte maar een geintje over die tieten, maar eerlijk is eerlijk:
Grapjes maken over mijn tetten... Het is gewaagdquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat blonde haar. Ik had geen idee waar je het over had eigenlijk en ik maakte maar een geintje over die tieten, maar eerlijk is eerlijk:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |