Ah, gaan we er een Israëltopic van maken?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar die land blijft wel land jatten van z'n buren.
Niet echt - er was sprak over t MO.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, gaan we er een Israëltopic van maken?
Dan verwijs ik je naar NWS. Daar loopt een topic over Israël.
Denk eerder een informatieoorlogquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:48 schreef KoosVogels het volgende:
Eerst een kernoorlog en daarna....
[ afbeelding ]
dat is hyperextreem onwaarschijnlijkquote:
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat is hyperextreem onwaarschijnlijk
Zie je niet dat EU op de rand van de afgrond staat door die knoflooklanden. De euro staat op knappen. Israel sowieso, -edit, doe normaal- het conflict Syrië waarbij Rusland en Amerika zich langs de grens opstellen. Het Iran conflict. N-Korea. Venezuela. Japan/Yen dat ernstig boven z'n vermogen handeld. Argentinië die weer eens struikelt. En bij ons zelf treedt in elke laag van collectieve zaken de klad er in, wegbezuinigd of leeggezogen.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie je niet dat EU op de rand van de afgrond staat door die knoflooklanden.
is NOG niet zo erg als jij denkt hoor
De euro staat op knappen. Israel sowieso,
het conflict Syrië waarbij Rusland en Amerika zich langs de grens opstellen.
op wapen leveranciers van waarschijnlijk beide landen, nog niet echt grote aantallen militeren
Het Iran conflict. N-Korea. Venezuela. Japan/Yen dat ernstig boven z'n vermogen handeld.
momenteel weer redelijk rustig, in vergelijking begin dit jaar en eind vorig jaar
Argentinië die weer eens struikelt. En bij ons zelf treedt in elke laag van collectieve zaken de klad er in, wegbezuinigd of leeggezogen.
ow, heb je een bron hierover?
Sinds WO2 zijn er al 300 oorlogen gevoerd door de Yanks.
je krijgt een krat pils van me als je ze alle 300 op kan noemen, het zijn wel wat conflicten geweest waar ze bij vbetrokken waren ik gok op 15 a 20
Als je als journalist te object schrijft beland je opstekop in een greppel. Afluisteren en aftappen gebeurd alleen voor commerciele basis.
klokkenluiders bestaan niet, Snowden hersenspinsel?
En de moslim als terrorist dat is een opgedrongen sprookje.
ja/nee ik noem ze niet echt terrorist eerder vrijheidstrijder, en alleen iets uitvreten buiten het land van herkomst beschouw ik als terrorist
De terrorist is onze eigen roverheid.
die dankzij ons zelf daar zit
als jou land word binnen gevallen, en je hebt geen flauw benul waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:44 schreef bouwesuperman het volgende:
Hoezo vrijheidsstrijders? Het zijn wel degelijk terroristen
Ligt eraan hoe je in opstand komtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
als jou land word binnen gevallen, en je hebt geen flauw benul waarom?
ben je dan terrorist als je in opstand komt tegen een bezetter of vrijheidstrijder?
Ik knal de bezetter over hoop of blaas hem op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:52 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je in opstand komt
Ik ga voor terrorist, ik vond dat ook altijd al van de verzetshelden en het ANCquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik knal de bezetter over hoop of blaas hem op.
Onze verzetshelden, 40/45 waren in feite ook terroristen?
In de ogen van de duitsers wel ja, maar dit was niet hun land.
Het is maar van welke kant je het zietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ik ga voor terrorist, ik vond dat ook altijd al van de verzetshelden en het ANC
Het is inderdaad echt een meningquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is maar van welke kant je het ziet
Waren die Israelis die hebben hun beste gedaan om britse occupation forces op te blazen in 1947 terroristen of freedom fighters?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ik ga voor terrorist, ik vond dat ook altijd al van de verzetshelden en het ANC
Terroristen want het is niet hun eigen landquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waren die Israelis die hebben hun beste gedaan om britse occupation forces op te blazen in 1947 terroristen of freedom fighters?
Wou je dit alvast in je agenda zetten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh komt er een derde wereldoorlog of niet?
Nee, maar ik wil graag on topic blijven .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wou je dit alvast in je agenda zetten?![]()
dat die er komt?
ja
wanneer, 5 jaar + duurt wel ff denk ik.
I do not know with what weapons World War 3 will be fought, but World War 4 will be fought with sticks and stones.
Graagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil graag on topic blijven .
Het dichtste erbij is op dit moment de burgeroorlog in Syrië (landen bevechten elkaar niet direct maar geven steun aan de militie die voor hun het handigste uitkomt), maar ook daar zijn veel te veel landen neutraal in om het echt een wereldoorlog te noemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Was de tweede golfoorlog niet eigenlijk de derde wereldoorlog?
Zie ! Er mag door niets of niemand een onvertogen woord over gezegd worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie je niet dat EU op de rand van de afgrond staat door die knoflooklanden. De euro staat op knappen. Israel sowieso, -edit, doe normaal- het conflict Syrië waarbij Rusland en Amerika zich langs de grens opstellen. Het Iran conflict. N-Korea. Venezuela. Japan/Yen dat ernstig boven z'n vermogen handeld. Argentinië die weer eens struikelt. En bij ons zelf treedt in elke laag van collectieve zaken de klad er in, wegbezuinigd of leeggezogen.
Sinds WO2 zijn er al 300 oorlogen gevoerd door de Yanks.
Als je als journalist te object schrijft beland je opstekop in een greppel. Afluisteren en aftappen gebeurd alleen voor commerciele basis.
En de moslim als terrorist dat is een opgedrongen sprookje. De terrorist is onze eigen roverheid.
Maar toen wist diegene nog niet van het bestaan van internet. WW4 zal bytes zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wou je dit alvast in je agenda zetten?![]()
dat die er komt?
ja
wanneer, 5 jaar + duurt wel ff denk ik.
I do not know with what weapons World War 3 will be fought, but World War 4 will be fought with sticks and stones.
'rotte appel der mensheid'quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie ! Er mag door niets of niemand een onvertogen woord over gezegd worden.
kortom het zal echt niet lang meer durenquote:Euro wordt kunstmatig in leven gehouden
De euro, het product van de megalomane elite, wordt ten koste van de Europese bevolking overeind gehouden. Thomas Bachheimer, voormalig financieel handelaar en de huidige president van het Goudstandaard Instituut, uit in een interview felle kritiek op de Europese politici. ‘Ze moeten ophouden met liegen over de euro,’ zegt hij. ‘Hoe langer de euro in leven wordt gehouden, des te meer zal de burger worden onteigend en van zijn rechten worden beroofd.’ Over de eu zegt Bachheimer: ‘Spijtig dat de Europese bevolking nog steeds niet massaal in opstand is gekomen tegen het ontdemocratiseringsproces door de EU, en de bevolking in bijvoorbeeld Duitsland en Nederland heel gelaten hun financiële soevereiniteit prijsgeven en toestaan dat hun regeringen voor honderden miljarden garant staan voor de schulden en uitgaven van andere eurolanden.’ Door de petitie ‘Positieve wending in Nederland’ te tekenen tonen we massaal aan dat we de rampspoed van de EU, banken en mno’s niet gelaten over ons heen laten komen!
‘Euro is feitelijk al ingestort’
Bachheimer, die tevens adviseur is van de expertraad van de Oostenrijkse mega-ondernemer en anti-EU politicus Frank Stronach, kreeg onder andere de vraag voorgelegd hoe het kan dat de euro ondanks de vele voorspellingen van de afgelopen jaren dat de munt zou instorten, nog steeds bestaat. Laten we eerlijk zijn: een munt zoals de euro, die met de miljarden van (ECB-president) Draghi gered moet worden, die steeds weer nieuwe inbreuken in de wetten van de lidstaten nodig heeft om te overleven, die ingrepen in de Grondwetten van de staten vereist – is zo’n munt nog levend of wellicht reeds in elkaar gestort? Mijn stelling is dat hoe langer de euro in leven wordt gehouden, des te meer de burger zal worden onteigend en -bijna nóg erger- van zijn rechten zal worden beroofd.’
bron
Ik heb nog nooit van die bron gehoord, is het een goeie en niet een soort nibud ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 07:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kortom het zal echt niet lang meer duren
Die gaat er zeker komen. Tenzij er iets drastisch veranderd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
Maarruh komt er een derde wereldoorlog of niet?
En wat zou dat dan moeten zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Die gaat er zeker komen. Tenzij er iets drastisch veranderd.
Een alternatief voor olie waarbij we niet meer afhankelijk zijn van het Midden-oosten zou bijvoorbeeld al een slok op een borrel schelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:40 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
En wat zou dat dan moeten zijn?
We krijgen toch ook heel veel vanuit Rusland? Of is dat gas?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een alternatief voor olie waarbij we niet meer afhankelijk zijn van het Midden-oosten zou bijvoorbeeld al een slok op een borrel schelen.
Als ik er niet naast zit is tot op heden Saoedi-Arabië de grootste leverancier van olie. Een achterlijke moslim staat. En de geboorte grond van Osama bin Laden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:49 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
We krijgen toch ook heel veel vanuit Rusland? Of is dat gas?
World Government ontmantelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:40 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
En wat zou dat dan moeten zijn?
Dan moet die er wel zijn.quote:
je kan nooit de schema's in die 2 minuten hebben bekekenquote:
Ik kan snel lezen en kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je kan nooit de schema's in die 2 minuten hebben bekeken
Inderdaad jammer dat we zo afhankelijk van die staten zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik er niet naast zit is tot op heden Saoedi-Arabië de grootste leverancier van olie. Een achterlijke moslim staat. En de geboorte grond van Osama bin Laden.
Jij denkt echt heel anders dan anderen hequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:02 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Jij denkt echt heel anders dan anderen he
Ok maar ook hoe jij over oorlogen, geneeskunde en ook regeringen denktquote:Op woensdag 17 juli 2013 09:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Hoe bedoel je het eigenlijk. Dat ik niet conform de mainstream denk?
Dat we denken dat we door onze eigen overheid worden gestuurd wil nog niet zeggen dat we onder de radar door compleet andere structuren en netwerken aangestuurd worden of beter gezegd beheerd.
Het is niet de olie zelf ... het is de valuta waarin de olie word verhandeld wat het conflict onder andere behelst. Als de dollar ontkoppeld wordt van de olie heeft Amerika geen bestaansrecht meer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een alternatief voor olie waarbij we niet meer afhankelijk zijn van het Midden-oosten zou bijvoorbeeld al een slok op een borrel schelen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:08 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Ok maar ook hoe jij over oorlogen, geneeskunde en ook regeringen denkt
hoe je het ook noemen wilt ... de wereld wordt bestierd door een paar private families.quote:
quote:
dat een paar famillies veel meer geld hebben als de, bekende rijkste personen ter wereld, Bill Gates en zo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe je het ook noemen wilt ... de wereld wordt bestierd door een paar private families.
Ah je hebt een cursus quantum speed reading gevolgd. Nice.quote:
je doet toch ook "alles" wat je baas dicteert. Zo ook al die bedrijven, instituten. Neem dat microsoft en google braaf meewerken aan PRISM.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:15 schreef theguyver het volgende:
[..]zo'n idee had ik al.
[..]
dat een paar famillies veel meer geld hebben als de, bekende rijkste personen ter wereld, Bill Gates en zo.
ja maar de wereld in de palm vanb hun hand hebben, hmmmm noo..
ehm nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je doet toch ook "alles" wat je baas dicteert. Zo ook al die bedrijven, instituten. Neem dat microsoft en google braaf meewerken aan PRISM.
Dus no ... is zo totaal onjuist.
Lijkt me niet meer dan logisch dat je doet waarvoor je aangenomen bent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je doet toch ook "alles" wat je baas dicteert. Zo ook al die bedrijven, instituten. Neem dat microsoft en google braaf meewerken aan PRISM.
Dus no ... is zo totaal onjuist.
Mederwerkers van foute en criminele bedrijven hebben geen notie wat voor radertje ze zijn in het geheel. En zelfs bedrijven zelf weten niet dat ze fout bezig zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat je doet waarvoor je aangenomen bent.
Interessant dat Saudi is een van die grootste vrienden van t west.eh?quote:Op woensdag 17 juli 2013 08:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als ik er niet naast zit is tot op heden Saoedi-Arabië de grootste leverancier van olie. Een achterlijke moslim staat. En de geboorte grond van Osama bin Laden.
Logisch er zit olie. Wat heroïne is voor een junk is olie voor het westen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Interessant dat Saudi is een van die grootste vrienden van t west.eh?
Hypocrisie noemen ze dat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Logisch er zit olie. Wat heroïne is voor een junk is olie voor het westen.
Dat zijn we allemaal. Iedereen heeft wel spullen gemaakt van olie in huis.quote:
tja hennep is verboden. Brandstof, textiel, plastic. Het is een gotspe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:27 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Iedereen heeft wel spullen gemaakt van olie in huis.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tja hennep is verboden. Brandstof, textiel, plastic. Het is een gotspe.
Is niet verboden, ook niet legaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tja hennep is verboden. Brandstof, textiel, plastic. Het is een gotspe.
Huh? Niet verboden, niet legaal?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Is niet verboden, ook niet legaal
Maar dan hoop ik dat de rijken de rest kapot maken, want de anderen zijn barbarenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:43 schreef sturmpie het volgende:
er is natuurlijk altijd een kans dat 99% van de wereldbevolking de 1% rijksten ter wereld dwingt om toe te geven aan de wensen van de wereldbevolking
mwaah, het is maar waar je geboren bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik dat de rijken de rest kapot maken, want de anderen zijn barbaren
de cocaine-regel is ook grappig: je mag het niet hebben maar wel gebruikenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je doelt nu op hennep neem ik aan?
Een soort oogklep-beleidquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de cocaine-regel is ook grappig: je mag het niet hebben maar wel gebruiken
uuh heb je wel eens gezien met wat voor wapentuig op wie schieten in het midden oosten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar dan hoop ik dat de rijken de rest kapot maken, want de anderen zijn barbaren
Ok you're rightquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mwaah, het is maar waar je geboren bent
7,92 miljard mensen uitmaken voor barbaars is een beetje overdreven
Daarom meteen snuiven in plaats van houdenquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de cocaine-regel is ook grappig: je mag het niet hebben maar wel gebruiken
er zijn maar 7.16 miljard mensen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:48 schreef sturmpie het volgende:
[..]
mwaah, het is maar waar je geboren bent
7,92 miljard mensen uitmaken voor barbaars is een beetje overdreven
oja, ik ging voor het gemak ff uit van 8 mldquote:
de 70 miljoen rijkste mensen op aarde zijn de koningshuizen en de top van alle grote multinationals, vastgoed- en financiele bedrijven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Als we hun rommel niet meer kopen en de corrupte politie plat walsen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:41 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de 70 miljoen rijkste mensen op aarde zijn de koningshuizen en de top van alle grote multinationals, vastgoed- en financiele bedrijven.
zet daar 6.93 miljard mensen tegenover en kijk wat er gebeurd
zou toch mooi zijn als 99% van de wereldbevolking het heft in handen neemt en de 1% rijksten verplicht met pensioen gaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uuh heb je wel eens gezien met wat voor wapentuig op wie schieten in het midden oosten.
heb je wel eens gezien hoe een oerwoud ontbost wordt met honderden bomen te gelijk. Hoe BP een zee/oceaan compleet weet te vernielen.
ja maar niet met hun laatste verdiende salaris. Dan hebben we op eens een te kort van ettelijke biljoenenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:53 schreef sturmpie het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn als 99% van de wereldbevolking het heft in handen neemt en de 1% rijksten verplicht met pensioen gaan
quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uuh heb je wel eens gezien met wat voor wapentuig op wie schieten in het midden oosten.
Ja
heb je wel eens gezien hoe een oerwoud ontbost wordt met honderden bomen te
gelijk.
Dat doet de lokale bevolking zelf.
Hoe BP een zee/oceaan compleet weet te vernielen.
Beetje overdreven, dan zou 60% van het water al vervuild zijn
heulemaal nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja maar niet met hun laatste verdiende salaris. Dan hebben we op eens een te kort van ettelijke biljoenen
quote:DARPA unveils Terminator-like Atlas robot
f you're short of nightmare fuel, say hello to Atlas.
On Thursday, DARPA unveiled this hulking, 6-foot robot developed by Boston Dynamics, creator of the infamous BigDog and other scary creatures. Surprisingly, the 330-pound terror is designed to help us meatsacks.
Atlas is a testbed humanoid for disaster response, but it looks like it knows its way around a phased plasma rifle in the 40-watt range. Fortunately, it comes from Massachusetts, not the future.
We've seen hints of Atlas with Boston Dynamics' Petman soldier robot, which can do pushups and run on a treadmill.
bron
in wat? ik zie alleen maar destructie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heulemaal niet
alles gaat gewoon door, de meest vermogende mensen mogen met pensioen, dat geld dat zij verdienden word goed geinvesteerd.
We hebben de rijke mensen juist nodigquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heulemaal niet
alles gaat gewoon door, de meest vermogende mensen mogen met pensioen, dat geld dat zij verdienden word goed geinvesteerd.
Waar bestel ik er 1?quote:
voor wat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:44 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
We hebben de rijke mensen juist nodig
nou... ik pis in mijn broek..quote:
Banken, regeringen (slechtste voorbeeldenquote:
hoe bedoel je dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:50 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Banken, regeringen (slechtste voorbeelden) bedrijven em de wereldeconomie, media en de orders uitdelen
Dat we mensen nodig hebben die het financieel voor het zeggen hebbenquote:
Trek jij ff snel een luier aan en ga terug je kribbe in.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Dat we mensen nodig hebben die het financieel voor het zeggen hebben
Hoezoquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Trek jij ff snel een luier aan en ga terug je kribbe in.
ja maar het zou leuk zijn als het verschil tussen arm en rijk niet zo groot zou zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Omdat je zo graag verzorgd wilt worden zonder tegenspraak.quote:
Maar het is jammer genoeg niet zoquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja maar het zou leuk zijn als het verschil tussen arm en rijk niet zo groot zou zijn.
Nee ik wil na de studie ook zo'n corrupte bankier worden, dus hou ik ze liever te vriendquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat je zo graag verzorgd wilt worden zonder tegenspraak.
zou zeg ik, niet dat alles gelijk waardig zou moeten zijn. dan heb je geen arm of rijk meer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Maar het is jammer genoeg niet zo
Stelletje communisten
maar de kleptomanen die nu het roer besturen moet je helemaal niet willen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Er komen altijd kleptomanen aan het roer...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar de kleptomanen die nu het roer besturen moet je helemaal niet willen.
Het coöperatieve bedrijf Mondragon in Spanje, waar werknemers zelf eigenaar/baas zijn, en waar de "baas" voor de werknemers werkt en niet andersom. (overigens is het verschil in salaris tussen hoogst en laagst iets van een factor 8x bij Mondragon, en dat voor een bedrijf met ruim 80.000 werknemers. In normale kapitalistische bedrijven is dit veel hoger uiteraard)quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:50 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Banken, regeringen (slechtste voorbeelden) bedrijven em de wereldeconomie, media en de orders uitdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |