PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ik zie in zijn profiel dat hij nog gewoon meeleestquote:Op maandag 15 juli 2013 23:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest hij niet gewoon op vakantie.
Misschien kunnen de ps3 vrindjes dat checken.
bullshit pot. niet zo stoer doen anders kom je kk klapjes geven volgende keer.quote:
Je krijgt al weken battaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
bullshit pot. niet zo stoer doen anders kom je kk klapjes geven volgende keer.
nergens anders posten maar wel steeds online zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie in zijn profiel dat hij nog gewoon meeleest
Hij geniet zo van die posts hier over hemquote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nergens anders posten maar wel steeds online zijn
tuurlijk, broek op de knieën en lezen maarquote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij geniet zo van die posts hier over hem
voltooid deelwoord dus met een Dquote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
beangstigd
[..]
Ik post mijn aantal 400c packs wel even.
durf je nie meerquote:
dudequote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
Waarom niet TT: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz?
Snelste tot nu toe.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuk dat je een programmaatje draait, met je high score 0.01 squote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
Waarom niet TT: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz?
Snelste tot nu toe.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was een macro.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuk dat je een programmaatje draait, met je high score 0.01 s!
oh ik nietquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie het al voor me dat jullie de hele nacht doorgaan om mijn tijd te verbeteren.
Wat was jouw beste tijd?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie het al voor me dat jullie de hele nacht doorgaan om mijn tijd te verbeteren.
srry we zijn niet allemaal zoquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan zie ik jou er voor aan om die tijd weer te verbeteren.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
2.109 maar dat was bij een andere van jaren geleden.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat was jouw beste tijd?
[ afbeelding ]
Half 1 stop ik anders is het oneerlijk tegenover jouquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet liegen, anders laat ik je wel winnenquote:
Zeker met je broer samen? Om en om een letter.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2.109 maar dat was bij een andere van jaren geleden.
Nee, gewoon in mijn eentje. Maar zoals ik al zei, dat lukt me met dit toetsenbord niet nog een keer.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker met je broer samen? Om en om een letter.
Ik had een keer 0,01s, maar dat was ook met een ander toetsenbord.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon in mijn eentje. Maar zoals ik al zei, dat lukt me met dit toetsenbord niet nog een keer.
kom clubben dan hanglulquote:
de reacties van DS2 kwamen altijd al een beetje onpersoonlijk overquote:
Congratzquote:
Ik ben gewoon legit, ik kan er ook weinig aan doen dat mensen niet opletten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de reacties van DS2 kwamen altijd al een beetje onpersoonlijk over
Tot ie de bronzen koning niet meer was van het topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de reacties van DS2 kwamen altijd al een beetje onpersoonlijk over
Maar ik won wel met een bronze team de silver cup. De bronze cup kan ik nu niet meer doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tot ie de bronzen koning niet meer was van het topic
Waarom niequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik won wel met een bronze team de silver cup. De bronze cup kan ik nu niet meer doen
rijst en kevinquote:
Ik speelde de halve finale en na een ragequit (van de tegenstander) kreeg ik eerst 0 coins en als ik nu een wedstrijd wil beginnen staat er 'there was an error creating this game session. Please try again later.'quote:
Soms moeten we het met de restjes doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah dan is het maar te hopen dat ik IF ben anders wordt het niets.
Nice. Kan robbie daar niets aan doen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde de halve finale en na een ragequit (van de tegenstander) kreeg ik eerst 0 coins en als ik nu een wedstrijd wil beginnen staat er 'there was an error creating this game session. Please try again later.'
Wees nou blij dat er een futslot op het toernooi zitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice. Kan robbie daar niets aan doen?
is nie erg ik liet je winnequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Even al mijn frustraties van de vorige potjes eruit gegooid
Tot 3 uur dan, oke.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan maar even clubben hoor, morgen 9 uur eruit
Waarom zou hij daar blij om moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wees nou blij dat er een futslot op het toernooi zit
Stats zijn best oke.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/player/2288 iemand ooit gespeelt met deze man?heb hem nodig voor de chem van if pukki
Vorig jaar best een leuk spitsje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/player/2288 iemand ooit gespeelt met deze man?heb hem nodig voor de chem van if pukki
Vorig jaar was die fucking overpriced en slecht, dit jaar niet mee gespeeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef rolls-reus het volgende:
Toevallig ook mensen die met if pukki gespeeld hebben?
Kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vorig jaar was die fucking overpriced en slecht, dit jaar niet mee gespeeld
Hoe dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
KloptVorig jaar 400k verdiend op 1 IF Pukki
Dan ga ik hem morgen uitproberenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vorig jaar was die fucking overpriced en slecht, dit jaar niet mee gespeeld
en nu?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:57 schreef BDIL het volgende:
Ik vind the Valleys stiekem beter dan Jersey/Geordy(!?) shore
quote:
saai 's ochtendsquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
Ook goedemorgen allemaal
Ik heb iets geniaals bedacht. Ik heb geen coins om TOTS Balotelli te kopen. Nu ga ik dan denk ik de IF Balotelli kopen, met 20 all attr 6 kaartjes voor 250c. Dan heb ik voor 5K extra alsnog een TOTS Balotelli
Hoezoquote:
Dat vind ik nog veelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Nu heb ik 600K om de rest van het elftal in te vullen. En meer dan 20 wedstrijden speel ik toch meestal niet per team.
geniaal idee toefjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
Ook goedemorgen allemaal
Ik heb iets geniaals bedacht. Ik heb geen coins om TOTS Balotelli te kopen. Nu ga ik dan denk ik de IF Balotelli kopen, met 20 all attr 6 kaartjes voor 250c. Dan heb ik voor 5K extra alsnog een TOTS Balotelli
Mooi zo, jij waardeert mijn ideëen op de juiste waarde. Met zo'n tip kunnen mensen gewoon vele tonnen uitsparen, zelfs miljoenen. En als je nog eens de juiste coaches in je team hebt, wordt zo'n IF Balotelli zelfs vele malen beter dan de TOTS versie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geniaal idee toefjes![]()
toch is t blauwe kaartje mooier.
Dan voldoet de +6 kaart niet denk ik? Al is het wel een stuk goedkoper weer, als je daar dan een all attr +10 op gooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:35 schreef Reemi het volgende:
Koop dan gewoon de normale Balotelli, scheelt je weer 120k. Met de juiste coaches wordt hij alsnog wel beter dan de TOTS.
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen
Poker ben je er? Brummelhuis bij laatste 11 nuFucking knap
twitter:433NL twitterde op maandag 15-07-2013 om 21:46:36BREAKING | Prachtige actie Derk Boerrigter! http://t.co/EOno8jQUNM reageer retweet
Hij heeft al 27 wsop cashes en bijna 700k aan wsop cash binnen. Ik heb hem echt nog nooit in een uitslag gezien, alleen weleens op Nederlandse toernooitjes voorbij zien komenquote:
yep en dat terwijl die Mortensen focking slecht isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij heeft al 27 wsop cashes en bijna 700k aan wsop cash binnen. Ik heb hem echt nog nooit in een uitslag gezien, alleen weleens op Nederlandse toernooitjes voorbij zien komen
En die Mortenson is gewoon al eens Wereldkampioen geweestHelemaal knap dat hij er nu weer staat. JC Tran is eigenlijk de enige die ik ken
Hij staat er nu wel goed voor btw Brummelhuisquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yep en dat terwijl die Mortensen focking slecht is
Ja ik ook, waar is diequote:
quote:
Dat zijn de goede ja, slikte ze toen ze ex was of nog niet?quote:
Ik heb deze zin een paar keer gelezen, maar ik snap m nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat zijn de goede ja, slikte ze toen ze ex was of nog niet?
Slikte ze al voordat ze je ex was. Of pas daarna?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb deze zin een paar keer gelezen, maar ik snap m niet![]()
trouwens, ze zijn nog steeds geld waard :
[ afbeelding ]
Hoe moet hij weten of ze daarna pas slikte?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Slikte ze al voordat ze je ex was. Of pas daarna?
Nog steeds vermoed ik. Kutwijfquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe moet hij weten of ze daarna pas slikte?
Omdat je dingen met je ex doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe moet hij weten of ze daarna pas slikte?
Ach, gewoon blijven denken dat er ergens in haar maag of darmen nog een restant van jouw kwakje ronddobbertquote:
Gross..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach, gewoon blijven denken dat er ergens in haar maag of darmen nog een restant van jouw kwakje ronddobbert
Elke dag poept ze me een klein beetje uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ach, gewoon blijven denken dat er ergens in haar maag of darmen nog een restant van jouw kwakje ronddobbert
done, november 9quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij zijn laatste suckysuckybeurt in jouw agenda staan?quote:
quote:
niet de allerbeste quote om op te reageren over iets anders inderdaadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb jij zijn laatste suckysuckybeurt in jouw agenda staan?
idd maar 10 handed kan je ook gewoon weinig als je geen handen krijgtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Hij heeft geen hand gespeeld tot nu toe aan de FTWel jammer altijd dat het zo lang duurt, maja
Nee maar hij zal ook wel een beetje tight gespeeld hebben, aangezien hij in dat interview al zei dat hij zeker wist dat hij de november nine ging halenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet de allerbeste quote om op te reageren over iets anders inderdaad
[..]
idd maar 10 handed kan je ook gewoon weinig als je geen handen krijgt
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 11:31:31Brekend: Doelman #Gillet van #Torino is voor 3 jaar en 7 maanden geschorst vanwege medeplichtigheid bij matchfixing als speler van #Bari. reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef Reemi het volgende:
twitter:JurrVanWessem twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 11:31:31Brekend: Doelman #Gillet van #Torino is voor 3 jaar en 7 maanden geschorst vanwege medeplichtigheid bij matchfixing als speler van #Bari. reageer retweet
Haha lekker voor umquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef Reemi het volgende:
quote:
Ik vind het toch raar. Als je schulden hebt, dan nog een helicopter huren. Goed signaal geef je dan af naar mensen die in de min staan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kunnen ze beter een golfkarretje huren,is goedkoper.
Ik vind wel dat je tradities in stand moet houden. Daarbij zullen ze die heli wel gesponsord krijgen. Echter als je toch niemand koopt, laat het dan lekker zittenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het toch raar. Als je schulden hebt, dan nog een helicopter huren. Goed signaal geef je dan af naar mensen die in de min staan.
Als je door omstandigheden 5000 rood staat, maar het is een traditie om met je maten naar Kreta te gaan in de zomer. Dan ben je toch een mongool als je er voor kiest om de schuld op te laten lopen om de traditie maar in stand te houden?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je tradities in stand moet houden. Daarbij zullen ze die heli wel gesponsord krijgen. Echter als je toch niemand koopt, laat het dan lekker zitten
Ik vind dat niet echt een vergelijk. Wij staan als land ook miljarden in het rood en wij vieren toch ook nog koninginnedag? Hebben een koningshuis? Ook allemaal kosten die we kunnen wegdoen maar houden vanwege de traditie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je door omstandigheden 5000 rood staat, maar het is een traditie om met je maten naar Kreta te gaan in de zomer. Dan ben je toch een mongool als je er voor kiest om de schuld op te laten lopen om de traditie maar in stand te houden?
Moet je eens sites al geenstijl en dergelijke bekijken als er weer eens tienduizend euro aan iets onzinnigs is gemorst. Maar omdat we koninginnedag hebben is het dus verantwoord dat een club in schulden geld morst?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt een vergelijk. Wij staan als land ook miljarden in het rood en wij vieren toch ook nog koninginnedag? Hebben een koningshuis? Ook allemaal kosten die we kunnen wegdoen maar houden vanwege de traditie.
Jij komt met een random vergelijking, dan kom ik dat ook. Ik vind dat beiden geen argumenten. Feyenoord heeft een verplichting naar het publiek toe wat daar elk jaar veel geld betaalt voor een seizoenskaart en daar moet je dan bepaalde dingen voor terug doen. Een van die dingen is een open dag. Ook vuurwerk zullen ze daarbij hebben? Moeten ze dat dan ook afschaffen? Het voegt allemaal niet veel toe maar het zorg in totaliteit wel voor wat extra sfeer voor die 50 duizend mensen. Dan moet je niet elke euro om gaan lopen draaien, daar ben je uiteindelijk de dupe van omdat supporters daar boos om gaan worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moet je eens sites al geenstijl en dergelijke bekijken als er weer eens tienduizend euro aan iets onzinnigs is gemorst. Maar omdat we koninginnedag hebben is het dus verantwoord dat een club in schulden geld morst?
Had net ook nog 2 prima spelers uit een pakje. Misschien had ik Raggi voor iets meer kunnen verkopen maar ach...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:27 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tevens: Aardige pull. Jammer van de formatie.
Hoeveel geld betaalt het publiek voor de open dag? Plus, zo'n open dag trekt toch alleen maar vandermarretjes. Mannetjes die zelden een wedstrijd bezoeken. Je moet als club gewoon de hand op de knip houden in barre tijden. En ik vind dat dat geld op overheidsniveau, tot aan het niveau van een huishouden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij komt met een random vergelijking, dan kom ik dat ook. Ik vind dat beiden geen argumenten. Feyenoord heeft een verplichting naar het publiek toe wat daar elk jaar veel geld betaalt voor een seizoenskaart en daar moet je dan bepaalde dingen voor terug doen. Een van die dingen is een open dag. Ook vuurwerk zullen ze daarbij hebben? Moeten ze dat dan ook afschaffen? Het voegt allemaal niet veel toe maar het zorg in totaliteit wel voor wat extra sfeer voor die 50 duizend mensen. Dan moet je niet elke euro om gaan lopen draaien, daar ben je uiteindelijk de dupe van omdat supporters daar boos om gaan worden.
Daarbij, zoals ik al zei zit het er dik in dat die Helicopter gesponsord wordt
Wat een onzin over die open dag zeg. Je bindt kleine kinderen voor het leven op zo'n dag, en de echte supporters zijn daar ook. Daar ga je even op korten omdat ze toevallig voor die dag niets betalen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel geld betaalt het publiek voor de open dag? Plus, zo'n open dag trekt toch alleen maar vandermarretjes. Mannetjes die zelden een wedstrijd bezoeken. Je moet als club gewoon de hand op de knip houden in barre tijden. En ik vind dat dat geld op overheidsniveau, tot aan het niveau van een huishouden.
Trouwens, koninginnedag is een geweldige stimulans voor de economie. 3 veredelde amateurs in een helicopter heeft een waarde van 0,0
Ja en een particulier persoon die niets met een bedrijf te maken heeft met een schuld, is ook heel anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Feyenoord is toch een bedrijf, dus is het logisch dat ze zsm van schulden af moeten komen, landen die een schuld hebben is toch wel wat anders
Ik dacht na die VMBO post dat je wel enige intelligentie zou hebben? Waarom de koninginnedag een stimulans is, moet ik dat uitleggen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin over die open dag zeg. Je bindt kleine kinderen voor het leven op zo'n dag, en de echte supporters zijn daar ook. Daar ga je even op korten omdat ze toevallig voor die dag niets betalen?Een boel van die mensen betalen zich blauw aan de club.
Ja maar wat is die stimulans, al die feesten die door het hele land worden gehouden en die helemaal niets met het koningshuis te maken hebben, of die rare optochten van die koninklijke familie door een armoedig dorpje. Volgens mij het eerste, kan je dat tweede best mee stoppen.
Dat die helicopter nu niets toevoegt klopt, nu er geen nieuwe spelers zijn gehaald. Maar met nieuwe spelers is dat toch het hoogtepunt van zo'n open dag voor diezelfde supporters en alsof dat zoveel geld kost.
okquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en een particulier persoon die niets met een bedrijf te maken heeft met een schuld, is ook heel anders.
Fijn dat je op dat ene reageert en helemaal niet op hetgeen waar het oorspronkelijk over ging. Dat zegt mij wel genoeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht na die VMBO post dat je wel enige intelligentie zou hebben? Waarom de koninginnedag een stimulans is, moet ik dat uitleggen?
Okee... De kwakkelende horeca draait top omzetten die dag. Particulieren verkopen hun rommel, maken muziek, verkopen eten of drinken, verzinnen leuke spelletjes, en halen gemiddeld een aardig bedrag binnen, en meestal kopen ze daar iets leuks voor. De rommel wordt voor een deel opgekocht door handelaren, die het weer voor meer geld verkopen, zodat zij ook een extra zakcentje hebben.
Was die kennismakingsronde door Nederland ook een stimulans, dat denk ik toch niet. Dat hebben ze ook gedaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dacht na die VMBO post dat je wel enige intelligentie zou hebben? Waarom de koninginnedag een stimulans is, moet ik dat uitleggen?
Okee... De kwakkelende horeca draait top omzetten die dag. Particulieren verkopen hun rommel, maken muziek, verkopen eten of drinken, verzinnen leuke spelletjes, en halen gemiddeld een aardig bedrag binnen, en meestal kopen ze daar iets leuks voor. De rommel wordt voor een deel opgekocht door handelaren, die het weer voor meer geld verkopen, zodat zij ook een extra zakcentje hebben.
Nou nou, snel die schuld aflossen met die 450 euro'squote:Uw eigen helikopter huren is dichterbij dan u waarschijnlijk denkt. U huurt uw helikopter al vanaf 450 euro per vlieguur.
Het levert u tijdwinst, stressloze en energieke uren op. Files? U vliegt rechtstreeks naar uw bestemming.
Dit bedoel ik dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nou nou, snel die schuld aflossen met die 450 euro's
Jij zegt dat de koninginnedag geen stimulans is voor de economie. Dat is flauwekul.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fijn dat je op dat ene reageert en helemaal niet op hetgeen waar het oorspronkelijk over ging. Dat zegt mij wel genoeg.
Daarbij zeg ik toch hoe het zit? Dat vindt plaats door het hele land, daar is die koninklijke optocht in een plaats niet voor nodig, al die mensen krijgen daar niets van mee. Daarbij zeg ik ook niet dat het nutteloos is, ik vergelijk het met die helicopter die in mijn ogen daarom ook niet nutteloos is. Een kleine investering die ervoor zorgt dat een hoop mensen tevreden zijn. En dat veroorzaakt een rimpeleffect
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij zegt dat de koninginnedag geen stimulans is voor de economie. Dat is flauwekul.
@Thorb, nu gaat het over naar de kennismakingsronde, dat heeft inderdaad geld gekost. Maar ik blijf er bij dat koninginnedag goed voor de economie is.
Nu moet ik dit interessante gesprek helaas verlaten. De bedrijfsarts wacht op mij
Dat zal niemand ontkennen lijkt mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij zegt dat de koninginnedag geen stimulans is voor de economie. Dat is flauwekul.
@Thorb, nu gaat het over naar de kennismakingsronde, dat heeft inderdaad geld gekost. Maar ik blijf er bij dat koninginnedag goed voor de economie is.
Nu moet ik dit interessante gesprek helaas verlaten. De bedrijfsarts wacht op mij
Waarom zijn alle discussies hier meteen ruzie volgens een aantal?quote:
Dit dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zijn alle discussies hier meteen ruzie volgens een aantal?
Holy shiznits!quote:
Ja dat is kutquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Holy shiznits!
Heerlijk weer voor op het kantoor.
In Las Vegas is het helemaal ziek weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ontvlucht het land toch volgende week
Ja dat is gewoon een woestijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Las Vegas is het helemaal ziek weer
Doe Michiel effe de groeten als ie er nog is
Welkequote:
25 Juli ontvlucht ik ook het land.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is kut
Echt tot en met eind juli fucking goed weer
[ afbeelding ]
Waarheenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
25 Juli ontvlucht ik ook het land.
Tof. Ik wil die chips zien vliegen door het casinoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal wel regelmatig updates posten van mijn avonturen.
Amerika weerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarheen?
[..]
Tof. Ik wil die chips zien vliegen door het casino
Hebben ze je hulp weer nodigquote:
In de casino's is het koel zatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:04 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga wel zo mijn kop scheren
Geen zin om met langere haren daar rond te lopen.
Ja dat wel maar ik moet de rest van de 3 weken wel lekker buiten in de zon lopen. Dus kale bol en factor hondermiljoenmiljard erop.quote:
We kunnen een FOK! FUT USA meet houden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik moet de rest van de 3 weken wel lekker buiten in de zon lopen. Dus kale bol en factor hondermiljoenmiljard erop.
Tjah zit maar 1500 km tussenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We kunnen een FOK! FUT USA meet houden.
Ik ben een heel weekend vrij dus ik wil misschien wel even gaan reizen.quote:
Dan zou ik wel naar LV gaan jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ben een heel weekend vrij dus ik wil misschien wel even gaan reizen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
25 Juli ontvlucht ik ook het land.
Gelukkig ook lekker weer daar:
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zou ik wel naar LV gaan jaOp kosten van de baas
Wat moet je nou weer in Austin? Rednecks ploppen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ze hadden het erover dat naar Austin willen gaan voor het weekend.
Geen idee wat daar te doen is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat moet je nou weer in Austin? Rednecks ploppen?
Ik heb mijn Ipad al gevuld dus in het vliegtuig haal ik het einde wel.quote:
Geen idee, wel lekkere wijven daar in Texas volgens mij. Van die boerengrieten. Helaas zijn hier alle boerengrieten meer op hun koeien gaan lijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen idee wat daar te doen is.
Ze zeiden dat het leuk stappen is daar?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
n idee, wel lekkere wijven daar in Texas volgens mij. Van die boerengrieten. Helaas zijn hier alle boerengrieten meer op hun koeien gaan lijken
Bij Jokertje's jawoord had Tony daar wel een goede opmerking over: Hoe komen al die amerikaanse grieten toch aan die dikke tettenquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij Jokertje's jawoord had Tony daar wel een goede opmerking over: Hoe komen al die amerikaanse grieten toch aan die dikke tettenGoedkope siliconen of wat
die serie loopt nog gewoon door hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb mijn Ipad al gevuld dus in het vliegtuig haal ik het einde wel.
O .quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die serie loopt nog gewoon door hoor
Costa wint gr grquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:32 schreef Thorb het volgende:
Sagan (CAN), Voigt (RTL), Didier (RTL), Hansen (LTB), Bennati (TST), Roche (TST), Brutt (KAT), Kadri (ALM), Ribon (ALM), Costa (MOV), Rojas (MOV), Mori (LAM), Boom (BEL), Velits (OPQ), Navardauskas (GRS), Degenkolb (ARG), Dumoulin (ARG), De Gendt (VCD), and Vuillermoz (SOJ) are the riders in the lead of the stage. They have an advantage of 29".
Boom, Dumoulin, Degenkolb, Sagan, Voigt, De Gendt. Bazen kopgroep
gr gr
Bijna iedereen is aan het aanvallen, hopelijk duurt het nog even want over 15 minuten beeldenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eej Thorbie, Dumoulin is ook mee![]()
![]()
Edit: Oh dat had je al gepost, overheen gelezen![]()
Kopgroep van 32 man nuVoeckler erbij
Ja ze hadden deze rit gewoon helemaal integraal moeten uitzenden, dat dit zou gaan gebeuren zat er dik in en dat is interessante televisiequote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna iedereen is aan het aanvallen, hopelijk duurt het nog even want over 15 minuten beelden
Klopt, het was niet voor niets dat heel veel renners aan het warmfietsen waren voor de start.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ze hadden deze rit gewoon helemaal integraal moeten uitzenden, dat dit zou gaan gebeuren zat er dik in en dat is interessante televisie
Ja dommig, en ik denk ook niet dat SKY Valverde tijd gaat gunnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, het was niet voor niets dat heel veel renners aan het warmfietsen waren voor de start.
Wat denkt Daniel Martin
Nu.quote:
Son!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:15 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie als CAM in 352 silver Bundes? Bittencourt voldoet niet aan m'n verwachtingen en heb geen geld voor Leitner..
Hij is cf hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:27 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen 1 op de markt momenteel, wel een goedkope Mlapa op CAM
Ja, maar een CAM voor 12k is toch een redelijke deal?quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan?
quote:Borussia Dortmund gaat zich spoedig versterken met Ryu Seung-Woo. De Zuid-Koreaan was onlangs nog actief op het jeugd-WK in Turkije.
Dit meldt het Duitse Kicker. De 19-jarige aanvaller komt over van Chung-Ang University uit zijn geboorteland. De transfer is nog niet officieel bevestigd door de Bundesliga-club.
De Duitsers hopen dat de Aziaat zich op eenzelfde manier ontwikkelt als Japanner Shinji Kagawa. De aanvallende middenvelder kwam drie jaar terug voor ¤350.000 over van Cerezo Osaka. Na twee succesvolle jaren vertrok hij voor ¤16 miljoen euro naar Manchester United.
Seung-Woo wordt de vierde aanwinst van de Schwarzgelben. Eerder versterkte de ploeg zich voor ongeveer ¤50 miljoen met de diensten van Henrikh Mkhitaryan (Shakhtar Donetsk), Pierre-Emerick Aubameyang (Saint-Étienne) en Sokratis Papastathopoulos (Werder Bremen).
Jammer dat ik hem al heb. Wel de leukste AC die er isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
AC 2 is nu gratis voor xbox live gold trouwens
Welke games zijn er nog meer gratis?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
AC 2 is nu gratis voor xbox live gold trouwens
Dit dus, al zijn BH en Rev ook topgames.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:34 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Jammer dat ik hem al heb. Wel de leukste AC die er is
Brotherhood was hetzelfde spel als 2. Ik kreeg de hele tijd het been there done that gevoel. Daar heb ik het ook niet uitgespeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit dus, al zijn BH en Rev ook topgames.
Dat had ik echt niet. Ik vond Rome qua omgeving juist echt heel veel toevoegenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Brotherhood was hetzelfde spel als 2. Ik kreeg de hele tijd het been there done that gevoel. Daar heb ik het ook niet uitgespeeld.
Tering hé.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Negredo naar City voor 28 miljoen pond
hybrid mogelijkheden in de BPL worden wel beter zo met die spanjaardenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Negredo naar City voor 28 miljoen pond
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hybrid mogelijkheden in de BPL worden wel beter zo met die spanjaarden
Daar word ik niet vrolijk vanquote:
Vorig jaar was het net zo goed pacequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
vorig jaar was het finesse dit jaar is het pace, wie zal zeggen wat het volgend jaar gaat zijn.
als het koppen gaat worden is ie een fortuin waard
twitter:InfonadaSports twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 15:25:57Ook opvallend: Marcel Brands ontving zojuist via Marktplaats 'n bod van maar liefst ¤450,- op z'n 17 jaar oude Discman (Philips, 45 ESP). reageer retweet
Ik heb er ook wel aan gedacht dat te doen voordat ik weg ga maar ik ben bang dat het er niet uitzietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb mijn hoofd geschoren ik zie eruit als een crimineel
Bij mij ziet er nu niet uit omdat niemand het meer gewend is, vroeger deed ik het nog regelmatigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel aan gedacht dat te doen voordat ik weg ga maar ik ben bang dat het er niet uitziet(nog minder dan nu dan natuurlijk)
Nog de tour aan het kijken? Heb je mannen uit je top 3 (tourspel) in de kopgroep zitten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel aan gedacht dat te doen voordat ik weg ga maar ik ben bang dat het er niet uitziet(nog minder dan nu dan natuurlijk)
Ik had 1 Chavanel 2 Gerrans en 3 Gilbert dus alleen de laatste zit erbijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nog de tour aan het kijken? Heb je mannen uit je top 3 (tourspel) in de kopgroep zitten?
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb mijn hoofd geschoren ik zie eruit als een crimineel
zag vanmorgen toevallig dat ik net 1 puntje boven je sta bij tourploeg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had 1 Chavanel 2 Gerrans en 3 Gilbert dus alleen de laatste zit erbij
Jij hebt Hoogerland en Dumoulin toch (de goede Dumoulin?)
En ja de tv staat aan ja, geen zin om iets anders te doen
Ik doe niet meer mee voor plek 1, Tobi staat nu boven mij en we hebben dezelfde ploeg alleen heeft hij Kreuziger en ik Hagen (die er dus uitligt)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag vanmorgen toevallig dat ik net 1 puntje boven je sta bij tourploeg.
gaat nog spannend worden komende dagen
Haha ja hier hetzelfde. Lekker niks doen... het is toch bewolkt. Inderdaad Dumoulin en Hoogerland, zou mooi zijn als een van hun gaat winnen maar ik heb mijn twijfels. Al zou het fantastisch zijn natuurlijk! Had denk ik ook Chavanel, die doet erg zijn best de laatste paar etappes maar hij zit er helaas niet bij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had 1 Chavanel 2 Gerrans en 3 Gilbert dus alleen de laatste zit erbij
Jij hebt Hoogerland en Dumoulin toch (de goede Dumoulin?)
En ja de tv staat aan ja, geen zin om iets anders te doen
Gister weer eens zitten clubben met o.a. Pazzl dus voordat ik wakker was en had gegeten etc was het alweer tour tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja hier hetzelfde. Lekker niks doen... het is toch bewolkt. Inderdaad Dumoulin en Hoogerland, zou mooi zijn als een van hun gaat winnen maar ik heb mijn twijfels. Al zou het fantastisch zijn natuurlijk! Had denk ik ook Chavanel, die doet erg zijn best de laatste paar etappes maar hij zit er helaas niet bij.
Het gaat daar nog wel spannend worden maar ik ga Thorb wel inhalen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee voor plek 1, Tobi staat nu boven mij en we hebben dezelfde ploeg alleen heeft hij Kreuziger en ik Hagen (die er dus uitligt)
E: Oh ik heb nog 10 punten voor maar met het eindklassement en de komende bergetappes is dat zo weg
Zitten jullie nog in divisie 1? Heb alweer een tijdje niet geclubbedquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister weer eens zitten clubben met o.a. Pazzl dus voordat ik wakker was en had gegeten etc was het alweer tour tijd
Sinds Crookk op vakantie is pas 3 keer gespeeld denk ik, in totaal 1 keer handhaving en nu hebben we 4-1-1 in div 1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat daar nog wel spannend worden maar ik ga Thorb wel inhalen inderdaad.
[ afbeelding ]
We hebben allemaal wat renners die onder de maat presteren...
[..]
Zitten jullie nog in divisie 1? Heb alweer een tijdje niet geclubbed
Hoe lang heeft Maver zitten twijfelen over zijn team?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het gaat daar nog wel spannend worden maar ik ga Thorb wel inhalen inderdaad.
[ afbeelding ]
We hebben allemaal wat renners die onder de maat presteren...
[..]
Zitten jullie nog in divisie 1? Heb alweer een tijdje niet geclubbed
Niet lang genoeg zo te zien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe lang heeft Maver zitten twijfelen over zijn team?
net even de verschillen tussen tobi en mij opgezochtquote:
Jij hebt met Quintana wel een goede en Rolland heeft natuurlijk ook wat puntjes bij elkaar verzameld. Evans en Valverde zijn natuurlijk door de mand gevallen. Martin kan morgen punten pakken maar dat zal niet zo moelijk gaan als bij de vorige tijdrit. Kreuziger die houdt en wel vol en misschien vind Valverde zichzelf weer in de 3e week.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net even de verschillen tussen tobi en mij opgezocht
Tobi: Evans kreuziger martin valverde
Ik: Pinot (uitgevallen) van garderen quintana rolland
denk dat we de winnaar wel aan kunnen wijzen
Het is ook gewoon een etappe waarbij alleen het begin en het eind leuk zijn. Verder vind ik Ducrot en Dijkstra ondanks de haat die ze krijgen wel tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef Toefjes het volgende:
Die Ducrot is slaapverwekkend met zijn monologen over ovale tandwielen en dat soort onzin
Je moest er half 7 uit toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister weer eens zitten clubben met o.a. Pazzl dus voordat ik wakker was en had gegeten etc was het alweer tour tijd
Alle verslaggevers van de tour krijgen haat, maar ja, praat maar eens al die uren vol. Jean Nelissen was een baasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een etappe waarbij alleen het begin en het eind leuk zijn. Verder vind ik Ducrot en Dijkstra ondanks de haat die ze krijgen wel tof
inderdaad open dat valverde er een beetje door heen blijft zakken en quintana voor blijft op kreuziger.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij hebt met Quintana wel een goede en Rolland heeft natuurlijk ook wat puntjes bij elkaar verzameld. Evans en Valverde zijn natuurlijk door de mand gevallen. Martin kan morgen punten pakken maar dat zal niet zo moelijk gaan als bij de vorige tijdrit. Kreuziger die houdt en wel vol en misschien vind Valverde zichzelf weer in de 3e week.
Ik mag ze ook wel. Ze moeten 3 weken lang uren vol praten. Zondag viel het commentaar kort weg en dan mis ik ze eigenlijk best snel. Je kan ook Eurosport kijken met Boogerd maar dat vind ik helemaal verschrikkelijk. De belgen doen het ook altijd wel goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een etappe waarbij alleen het begin en het eind leuk zijn. Verder vind ik Ducrot en Dijkstra ondanks de haat die ze krijgen wel tof
Jammer dat je 'm niet hebt opgenomen. Ik kwam niet meer bij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds Crookk op vakantie is pas 3 keer gespeeld denk ik, in totaal 1 keer handhaving en nu hebben we 4-1-1 in div 1
Gister was ik samen met Pazzl, ik maak in 90' de 1-0. Daarna verdedig ik mee wat fout ging waardoor ze 1 op 1 met keeper gaan, vervolgens een rebound op de paal voor open doel en daarna rebound voor open doel op de lat waarna we counteren en 2-0 maken
Thorb heeft meerdere wedstrijden opgenomen maar volgens mij nog nooit iets mee gedaan...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jammer dat je 'm niet hebt opgenomen. Ik kwam niet meer bij.
Klopt, zie het voorlopig ook niet gebeuren. Als ik al iets nuttigs doe is het voor Malawi en verder lig ik buiten of voor de tvquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Thorb heeft meerdere wedstrijden opgenomen maar volgens mij nog nooit iets mee gedaan...
Haha ja ik kan het je ook niet kwalijk nemen. Het is nog best wat werk om er wat leuks van te maken. In de winter zou ik er misschien nog wel tijd voor willen maken maar als de zon schijnt gaat het hem niet worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, zie het voorlopig ook niet gebeuren. Als ik al iets nuttigs doe is het voor Malawi en verder lig ik buiten of voor de tvEn wat sporten natuurlijk.
Voor Malawi?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, zie het voorlopig ook niet gebeuren. Als ik al iets nuttigs doe is het voor Malawi en verder lig ik buiten of voor de tvEn wat sporten natuurlijk.
Ga ik over 2 weekjes heen. Moet nog wat praktische zaken regelen, wat informatie doornemen en leer vast een beetje van de taalquote:
What the hell. Waarom ga je daar heen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga ik over 2 weekjes heen. Moet nog wat praktische zaken regelen, wat informatie doornemen en leer vast een beetje van de taal
Al geld omgewisseld?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga ik over 2 weekjes heen. Moet nog wat praktische zaken regelen, wat informatie doornemen en leer vast een beetje van de taal
Gewoon daar kralen opnemen, veel leuker dan briefjes die uit een automaat komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al geld omgewisseld?
http://www.creadream.nl/kralen/
Zeker al 30 inentingen gehad?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon daar kralen opnemen, veel leuker dan briefjes die uit een automaat komen.
2 stuks maarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker al 30 inentingen gehad?
Spreek je al een beetje Chichewa?
Uganda, maar prikken zoals Hepatitis zou je eigenlijk ook moeten nemen als je naar Turkije gaat bijvoorbeeld. Dan heb je nog DTP, die krijg je ook als kind maar als je 18/19 bent moet je die weer opnieuw een keertje halen. Vorig jaar was ik ook in Afrika maar toen was die tweede nog wel geldig (en voor Hepatitis had ik een serie van 3 dus nu voor lange tijd beschermd).quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dat valt echt mee. Was je al eerder daar geweest, ja toch?
Ok, en waarom geen Salou/Lloret etc?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uganda, maar prikken zoals Hepatitis zou je eigenlijk ook moeten nemen als je naar Turkije gaat bijvoorbeeld. Dan heb je nog DTP, die krijg je ook als kind maar als je 18/19 bent moet je die weer opnieuw een keertje halen. Vorig jaar was ik ook in Afrika maar toen was die tweede nog wel geldig (en voor Hepatitis had ik een serie van 3 dus nu voor lange tijd beschermd).
Het is ook eens wat anders hè. Ga je daar puur heen voor vakantie?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel meerdere redenen maar o.a. omdat ik dat na 2/3 dagen wel weer gezien heb
Nee ik ga me doordeweeks nuttig makenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook eens wat anders hè. Ga je daar puur heen voor vakantie?
[ afbeelding ]
Dat plaatjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is ook eens wat anders hè. Ga je daar puur heen voor vakantie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |