PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Ik zie in zijn profiel dat hij nog gewoon meeleestquote:Op maandag 15 juli 2013 23:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest hij niet gewoon op vakantie.
Misschien kunnen de ps3 vrindjes dat checken.
bullshit pot. niet zo stoer doen anders kom je kk klapjes geven volgende keer.quote:
Je krijgt al weken battaquote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
bullshit pot. niet zo stoer doen anders kom je kk klapjes geven volgende keer.
nergens anders posten maar wel steeds online zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 23:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie in zijn profiel dat hij nog gewoon meeleest
Hij geniet zo van die posts hier over hemquote:Op maandag 15 juli 2013 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nergens anders posten maar wel steeds online zijn
tuurlijk, broek op de knieën en lezen maarquote:Op maandag 15 juli 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij geniet zo van die posts hier over hem
voltooid deelwoord dus met een Dquote:Op maandag 15 juli 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
beangstigd
[..]
Ik post mijn aantal 400c packs wel even.
durf je nie meerquote:
dudequote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
Waarom niet TT: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz?
Snelste tot nu toe.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leuk dat je een programmaatje draait, met je high score 0.01 squote:Op maandag 15 juli 2013 23:53 schreef pascal08 het volgende:
Waarom niet TT: abcdefghijklmnopqrstuvwxyz?
Snelste tot nu toe.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was een macro.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuk dat je een programmaatje draait, met je high score 0.01 s!
oh ik nietquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie het al voor me dat jullie de hele nacht doorgaan om mijn tijd te verbeteren.
Wat was jouw beste tijd?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie het al voor me dat jullie de hele nacht doorgaan om mijn tijd te verbeteren.
srry we zijn niet allemaal zoquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dan zie ik jou er voor aan om die tijd weer te verbeteren.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
2.109 maar dat was bij een andere van jaren geleden.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat was jouw beste tijd?
[ afbeelding ]
Half 1 stop ik anders is het oneerlijk tegenover jouquote:Op maandag 15 juli 2013 23:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet liegen, anders laat ik je wel winnenquote:
Zeker met je broer samen? Om en om een letter.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2.109 maar dat was bij een andere van jaren geleden.
Nee, gewoon in mijn eentje. Maar zoals ik al zei, dat lukt me met dit toetsenbord niet nog een keer.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeker met je broer samen? Om en om een letter.
Ik had een keer 0,01s, maar dat was ook met een ander toetsenbord.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, gewoon in mijn eentje. Maar zoals ik al zei, dat lukt me met dit toetsenbord niet nog een keer.
kom clubben dan hanglulquote:
de reacties van DS2 kwamen altijd al een beetje onpersoonlijk overquote:
Congratzquote:
Ik ben gewoon legit, ik kan er ook weinig aan doen dat mensen niet opletten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de reacties van DS2 kwamen altijd al een beetje onpersoonlijk over
Tot ie de bronzen koning niet meer was van het topicquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de reacties van DS2 kwamen altijd al een beetje onpersoonlijk over
Maar ik won wel met een bronze team de silver cup. De bronze cup kan ik nu niet meer doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tot ie de bronzen koning niet meer was van het topic
Waarom niequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar ik won wel met een bronze team de silver cup. De bronze cup kan ik nu niet meer doen
rijst en kevinquote:
Ik speelde de halve finale en na een ragequit (van de tegenstander) kreeg ik eerst 0 coins en als ik nu een wedstrijd wil beginnen staat er 'there was an error creating this game session. Please try again later.'quote:
Soms moeten we het met de restjes doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah dan is het maar te hopen dat ik IF ben anders wordt het niets.
Nice. Kan robbie daar niets aan doen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde de halve finale en na een ragequit (van de tegenstander) kreeg ik eerst 0 coins en als ik nu een wedstrijd wil beginnen staat er 'there was an error creating this game session. Please try again later.'
Wees nou blij dat er een futslot op het toernooi zitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice. Kan robbie daar niets aan doen?
is nie erg ik liet je winnequote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Even al mijn frustraties van de vorige potjes eruit gegooid
Tot 3 uur dan, oke.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
ik kan maar even clubben hoor, morgen 9 uur eruit
Waarom zou hij daar blij om moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wees nou blij dat er een futslot op het toernooi zit
Stats zijn best oke.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/player/2288 iemand ooit gespeelt met deze man?heb hem nodig voor de chem van if pukki
Vorig jaar best een leuk spitsje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:21 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/player/2288 iemand ooit gespeelt met deze man?heb hem nodig voor de chem van if pukki
Vorig jaar was die fucking overpriced en slecht, dit jaar niet mee gespeeldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:37 schreef rolls-reus het volgende:
Toevallig ook mensen die met if pukki gespeeld hebben?
Kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vorig jaar was die fucking overpriced en slecht, dit jaar niet mee gespeeld
Hoe dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
KloptVorig jaar 400k verdiend op 1 IF Pukki
Dan ga ik hem morgen uitproberenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vorig jaar was die fucking overpriced en slecht, dit jaar niet mee gespeeld
en nu?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:57 schreef BDIL het volgende:
Ik vind the Valleys stiekem beter dan Jersey/Geordy(!?) shore
quote:
saai 's ochtendsquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
Ook goedemorgen allemaal
Ik heb iets geniaals bedacht. Ik heb geen coins om TOTS Balotelli te kopen. Nu ga ik dan denk ik de IF Balotelli kopen, met 20 all attr 6 kaartjes voor 250c. Dan heb ik voor 5K extra alsnog een TOTS Balotelli
Hoezoquote:
Dat vind ik nog veelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Nu heb ik 600K om de rest van het elftal in te vullen. En meer dan 20 wedstrijden speel ik toch meestal niet per team.
geniaal idee toefjesquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:17 schreef Toefjes het volgende:
Ook goedemorgen allemaal
Ik heb iets geniaals bedacht. Ik heb geen coins om TOTS Balotelli te kopen. Nu ga ik dan denk ik de IF Balotelli kopen, met 20 all attr 6 kaartjes voor 250c. Dan heb ik voor 5K extra alsnog een TOTS Balotelli
Mooi zo, jij waardeert mijn ideëen op de juiste waarde. Met zo'n tip kunnen mensen gewoon vele tonnen uitsparen, zelfs miljoenen. En als je nog eens de juiste coaches in je team hebt, wordt zo'n IF Balotelli zelfs vele malen beter dan de TOTS versie.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geniaal idee toefjes![]()
toch is t blauwe kaartje mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |