abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129013875
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, dan komt die post de volgende dag maar hoor
Dat zullen ze hier idd ook wel denken :P vaak zijn er dan ook nog wel bezorgers die het toch maar weg gaan brengen, of in de oranje bus gooien (dat is ook gevraagd, of we dat aub kunnen doen als het er eind vd dag nog ligt). Maar goed, daar had ik dan weer geen zin in na 5 uur post lopen ;) depot zit nou net niet echt in de buurt van een bus meer..

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:58 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

die gidsen van Peter Kip zijn abnormaal zwaar(zeker als je er 30 hebt)ze hanteren ook abnormale prijzen als je er iets koopt :)
Is toch van dat spul dat voornamelijk populair is onder oudjes? :'D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:07:56 #52
390705 peter2671
Hergebruiker
pi_129014062
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 14:09 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat ik niet snap is dat mensen van alles bestellen terwijl de meeste werken.
Laat het dan op je werk bezorgen. Ik doe niet anders. Thuis komt er eigenlijk niks meer omdat ik toch niet thuis ben.
Moet zeggen dat het in een dorp wat anders is.
Meestal weet de post/pakketbezorger wel waar ie het kan achterlaten :)

En als we kunnen beslissen wanneer we het willen ontvangen gebeurt het meestal op een dag dat mijn vrouw of ik thuis ben. En zijn we net even weg, dan gaat het veelal via bovenstaande :)
Kringloper
pi_129015543
Ik had 4 tassen vandaag, dus was behoorlijk druk. En 3 keer HAH.

Vrijdag een extra wijk lopen. Ik ben benieuwd, ik ken de wijk niet heel goed, maar hij is goed te doen schijnt :P
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:34:29 #54
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_129016966
Ben alvast ff naar depot geweest om de wijk voor morgen zo in te pakken dat alles in 1x meekan :p
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_129017874
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 19:34 schreef superkimmi het volgende:
Ben alvast ff naar depot geweest om de wijk voor morgen zo in te pakken dat alles in 1x meekan :p
Hopelijk wel gechekt op rouwkaarten enzo? Anders zullen er morgen een hoop mensen je boos aankijken :P Of als hun pakje een dag later pas komt... grote wijk?
pi_129018740
Iemand al weer volle brievenbussen tegen gekomen? _O-
Zijn altijd wel weer wat van die figuren bij die tijdens de vakantie de bus niet leeg laten halen.. helemaal feest als ze ook geen sticker hebben 8)7
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:27:32 #57
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_129018779
Op rouwkaarten was al gecheckt zei tc :) en er zat 1 losse grote envelop bij dus dat valt mee.

Grote wijk qua aantal afgiftepunten, maar redelijk wat flatjes :). Voor folders wel ideaal
Ivm aantal stickers. Heb alvast 2 bundeltjes folders bij de restanten gezet. Hou ik er waarschijnlijk nog 2 over haha
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:28:47 #58
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_129018810
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Zijn altijd wel weer wat van die figuren bij die tijdens de vakantie de bus niet leeg laten halen.. helemaal feest als ze ook geen sticker hebben 8)7
Ik heb iemand met een vrij klein brievenbusje die hem sowieso max 1x p maand leegt. Daar doe ik bij voorbaat gewn folders meer in xD
pi_129018951
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:26 schreef VixenFromHell het volgende:
Nee. wel onzichtbare spinnenwebben! :(
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:36:35 #60
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_129019114
Wou vandaag een pakket met DVD erin deponeren in zo'n kleinere externe brievenbus. Ging er niet helemaal in omdat je de 'draai' niet kon maken, maar door een scherpe rand binnenin de brievenbus was het kreng niet meer voor- of achteruit te krijgen. Uiteindelijk maar aangebeld waarna de bewoners met een schroevendraaier het pakketje eruit peuterde :') Excuses aangeboden en de bewoners namen het laconiek op.
pi_129019710
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef MissionPhailed het volgende:
Wou vandaag een pakket met DVD erin deponeren in zo'n kleinere externe brievenbus. Ging er niet helemaal in omdat je de 'draai' niet kon maken, maar door een scherpe rand binnenin de brievenbus was het kreng niet meer voor- of achteruit te krijgen. Uiteindelijk maar aangebeld waarna de bewoners met een schroevendraaier het pakketje eruit peuterde :') Excuses aangeboden en de bewoners namen het laconiek op.
_O- daar ben ik altijd nog net aan ontkomen. Dan wil het pakje niet goed meer verder en ook niet terug en dan is het van ojee.... en dan kreeg ik hem er altijd toch net nog wel door, of er weer uit :P
Nouja scheelt weer dat ze niet pissig werden :) als ik soms zie hoe boos mensen soms reageren bij de webcare afdeling :')
pi_129022454
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Dat zullen ze hier idd ook wel denken :P vaak zijn er dan ook nog wel bezorgers die het toch maar weg gaan brengen, of in de oranje bus gooien (dat is ook gevraagd, of we dat aub kunnen doen als het er eind vd dag nog ligt). Maar goed, daar had ik dan weer geen zin in na 5 uur post lopen ;) depot zit nou net niet echt in de buurt van een bus meer..

[..]

Is toch van dat spul dat voornamelijk populair is onder oudjes? :'D
de jongere dame kan er ook wel terecht,tis alleen stervensduur
pi_129022502
http://www.spitsnieuws.nl(...)dag-1-917-uitvallers

softie's ze moeten eens weten wat een gemiddeld pb/pbz per dag loopt en zeker bij 2 wijken plus belading
pi_129022552
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:54 schreef Herfstblad het volgende:
Ik had 4 tassen vandaag, dus was behoorlijk druk. En 3 keer HAH.

Vrijdag een extra wijk lopen. Ik ben benieuwd, ik ken de wijk niet heel goed, maar hij is goed te doen schijnt :P
ja net zoiets als hier het is toch landelijk weer heel verschillend,maar dit was geen zomerdal vandaag
pi_129022634
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:36 schreef MissionPhailed het volgende:
die dingen moeen ze verbieden,je ligt echt zo open
  dinsdag 16 juli 2013 @ 21:53:10 #66
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_129022901
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)dag-1-917-uitvallers

softie's ze moeten eens weten wat een gemiddeld pb/pbz per dag loopt en zeker bij 2 wijken plus belading
Nijmeegse wel eens gedaan dan? Naar mijn mening is twee wijken plus belading namelijk echt niet zo zwaar als de vierdaagse. En ja, ik heb echt vierdaagsekruisjes liggen!
pi_129023757
Ik denk dat de postbode ipv de pbz'er daar eerder voor in aanmerking komt. ( vos'en om 5:30, wijken voorbereiden, wijken bezorgen etc etc. )
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:17:05 #68
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_129024119
Als je om half 6 begint en je loopt de 50 km dan ben je om half 4 klaar. Dan heb je dus aan 1 stuk door 5 km p/u gelopen, zonder een seconde pauze. Dat doe je echt niet als postmedewerker. Al is t maar omdat je bij t sorteren zit.. :p.

Bedenk dus ook dat se gemiddelde vierdaagse loper nog langer bezig is dan die 10 uur want er moet bijv ook geluncht worden..
pi_129024373
Oke, ja, daar kunnen we niet tegenop haha. :p

Lijkt me overigens leuk om een keer te lopen. :7
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 22:24:25 #70
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_129024601
Het is een ontzettend gave ervaring! De saamhorigheid is enorm. Als je na het opstaan even stijf loopt vragen veel mensen of t allemaal nog gaat. En t publiek is fantastisch :) natuurlijk zijn er vreselijk zware momenten, maar de eindzege is geweldig!
pi_129024627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 21:43 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

de jongere dame kan er ook wel terecht,tis alleen stervensduur
Ik had het eigenlijk alleen bij seniorenwoningen :P
En mijn moeder heeft ook altijd veel van die zooi (werkt bij de receptie van een bejaardentehuis ;))

Al staan er idd wel dingen bij die okay zijn, maar way te duur ja :X

Maar goed ik ben dan wel weer klant vd H&M, al heb ik de boekjes stop gezet :)
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

Moet er niet aan denken _O-
pi_129024844
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:20 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

Mij lijkt het ook wel leuk om een keer te lopen, ja. Alleen om de sfeer al. :) En O+ Nijmegen. Ik vind het sowieso een leuke stad met veel sfeer
pi_129025615
In week 34 een gratis boek a 400 pagina's bij alle Veronica Magazines abonnees die 'm aanvragen...
http://www.veronicamagazine.nl/voorjou/
Weet je meteen welke buurvrouw zulke boeken leest... ;)
pi_129025742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:42 schreef Deezertje het volgende:
In week 34 een gratis boek a 400 pagina's bij alle Veronica Magazines abonnees die 'm aanvragen...
http://www.veronicamagazine.nl/voorjou/
Weet je meteen welke buurvrouw zulke boeken leest... ;)
erotische kasteelroman krijgen de collega s er ook een :)
pi_129025825
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Ik denk dat de postbode ipv de pbz'er daar eerder voor in aanmerking komt. ( vos'en om 5:30, wijken voorbereiden, wijken bezorgen etc etc. )
denk dat je er nog weleens in kan vergissen,met een speciaal programma heb diverse lopen weleens opgemeten(het betreft hier wel een 100% loop,incl. tuinen etc..)en de gemiddelde loop is toch gauw 12-14km excl. het fietsgedeelte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')