Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
NEEquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een idee voor een leuk spel. Turken vs Arabieren!
Waarom niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik durf niet met de auto naar Rotterdam te rijden
Die is te simpel. Jullie zijn te snel opgefokt.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Peunage het volgende:
Ik heb een idee voor een leuk spel. Turken vs Arabieren!
Grap of niet. Had srs waar vroeger ook zulke angstenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik durf niet met de auto naar Rotterdam te rijden
5-7 minuten?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Triggershot het volgende:
I recently became curious about how long sex lasts for most people. I googled and found 5-7 minutes as the average length-does that sound right based on your experiences? I'm sure it won't be that accurate since r/sex is not an average crowd, and I think peoplemight exaggerate, but I'd be very curious to hear any responses. To clarify, this is asking about the time from penetration to ejaculation. (So really only about one specific type of sex, and not to imply foreplay/oral/the million other facets of sex don't count!
breken en direct vieze dingetjes zoeken he stafffquote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Triggershot het volgende:
I recently became curious about how long sex lasts for most people. I googled and found 5-7 minutes as the average length-does that sound right based on your experiences? I'm sure it won't be that accurate since r/sex is not an average crowd, and I think peoplemight exaggerate, but I'd be very curious to hear any responses. To clarify, this is asking about the time from penetration to ejaculation. (So really only about one specific type of sex, and not to imply foreplay/oral/the million other facets of sex don't count!
nee geen grap ;') ga niet verder dan mijn comfortzone (aka bekende plekken)quote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Grap of niet. Had srs waar vroeger ook zulke angsten
is voor andere keerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
anders wat? hoe was de falafel.
spam wordt steeds idioter, kreeg dit in mijn mail, ga je googlen ernaar, blijkt het een topic te zijnquote:
echt erg ben ik iddquote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
breken en direct vieze dingetjes zoeken he stafff
Had ik ook. Doe me een lol en doe het gewoon. Hoe vaker je het doet, des te sneller je angsten verdwijnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee geen grap ;') ga niet verder dan mijn comfortzone (aka bekende plekken)
[..]
is voor andere keer
Morgen dat lahmacunrecept van bortecinem in de praktijk uitvoeren en harira erbij
maar Rotterdam is een grotere chaos dan Amsterdam en dat lijkt me al een hel om doorheen te rijden omgquote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Had ik ook. Doe me een lol en doe het gewoon. Hoe vaker je het doet, des te sneller je angsten verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |