Godverquote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Moet je wel even opletten dat ze niet alleen in het weekend geldig zijn. Dat zijn die van mij namelijk wel!
Ik heb ze wel eens van een NS-medewerker gehad en die was ook doordeweeks geldig.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Godver
In de fucking vakantie! Normaal gelden die kaarten toch altijd?
Ik kreeg ze bij de reclame!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef Mss het volgende:
HOEEEEEEEEEE kom ik aan zo'n boekje? Ik heb ook een NS-abonnement
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens van een NS-medewerker gehad en die was ook doordeweeks geldig.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef megamandy het volgende:
Nu moet ik tussen de paupers in de 2e klas gaan zittenen de treinHOEren
Ik moest toen eens noodgedwongen 12 uur achtereen werken en toen had een NS-er medelijden met mij en toen haalde hij zo'n boekje tevoorschijn met allemaal van die bonnen.quote:
En wat moest je daarvoor doen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik moest toen eens noodgedwongen 12 uur achtereen werken en toen had een NS-er medelijden met mij en toen haalde hij zo'n boekje tevoorschijn met allemaal van die bonnen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik moest toen eens noodgedwongen 12 uur achtereen werken en toen had een NS-er medelijden met mij en toen haalde hij zo'n boekje tevoorschijn met allemaal van die bonnen.
Bij mij komen ze ook nooit langs, terwijl ik diensten van 8, 10, 19 of 24 uur draaiquote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom komen ze nooit eens bij mij langs op een donderdagDan moest ik ook vaak genoeg 11u werken
![]()
Mhehe
Het helpt wel dat ik al op een station werk en dagelijks een praatje maak met willekeurige NS-ers. Maar deze NS-er is erg aardig. Hij heeft wel vaker van dat soort acties. Bosje bloemen toen ik mijn rijbewijs had gehaald enzo.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waarom komen ze nooit eens bij mij langs op een donderdagDan moest ik ook vaak genoeg 11u werken
![]()
Mhehe
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef megamandy het volgende:
He's back
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #93
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:33 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik wilde mijn stufi en ov aanvragen.
Wil ik inloggen met mijn digid (die ik nu uit mijn hoofd weet), moet je daarvoor een digid met sms authenticatie hebben
Dus ik dat activeren, krijg ik een sms, komt daarna in beeld dat je 5 werkdagen moet wachten op een brief met een bevestigingscode
emoslinger.gif
Ik gebruik bookfinder.com maar ik weet niet of die ook NLse boeken pakt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:52 schreef megamandy het volgende:
Is er een site waar je ook de prijs van boeken kan vergelijken?Moet schoolboeken gaan bestellen.
Zal het proberenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik gebruik bookfinder.com maar ik weet niet of die ook NLse boeken pakt.
quote:
Ik heb wel een vaantje gekregen van een mysteryguest en een ding om een gratis flurry te halen. En de manager heeft een spin voor me doodvermoordquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:07 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan niet slapen... Over 4 uur gaat de wekker argggggg
Hebben jullie dat joh, mysteryguestsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel een vaantje gekregen van een mysteryguest en een ding om een gratis flurry te halen. En de manager heeft een spin voor me doodvermoord.
Ja, maar hij heeft geen monobrowquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:10 schreef Molo het volgende:
Die manager die er leuk uit ziet maar wel zijn monobrow in de gaten moet houden?
Op die foto die je op feest boek liet zien leek het wel zo in mijn herinneringquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft geen monobrow
Je loopt achter ouwequote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:16 schreef Molo het volgende:
Ik moet alleen nog de laatste aflevering van game of thrones zien, ermahgerd wat spannend is dat!
Dan hebben ze pechquote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:20 schreef Molo het volgende:
Jajaaaaa, maar kijk met vrienden dus kon niet door kijken
Ik ga straks, dat vond ik al vroeg zat voor mijn doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:51 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo extra vroeg op staat; want de oppas heeft vakantie en gaat skaten met de hond om 7u en je voortdurend verwonderd hoeveel mensen er al om dat tijdstip gaan joggen/hardlopen![]()
![]()
Te veel sportieve mensen in de wereld
En daarna douchen en nu zit ik keimoe op het werk
Ja ik vond het ook geen uur eigenlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga straks, dat vond ik al vroeg zat voor mijn doen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook geen uur eigenlijk![]()
![]()
Kwam ik een vrouwtje tegen die op de bus stond te wachten: "Ben je aan het rolschaatsen?"
[ afbeelding ]
Nee ik ben aan het fietsen...................................................![]()
Wat? O MIJN GOD WAT IS DAT AAN M'N VOETEN?? HAAL HET WEG!!!!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook geen uur eigenlijk![]()
![]()
Kwam ik een vrouwtje tegen die op de bus stond te wachten: "Ben je aan het rolschaatsen?"
[ afbeelding ]
Nee ik ben aan het fietsen...................................................![]()
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat? O MIJN GOD WAT IS DAT AAN M'N VOETEN?? HAAL HET WEG!!!!![]()
Nope! Eerste 100 meter trekt hij mij vooruit want dan is ie overenthousiast en wil ie alleen maar vooruitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Samson gaat jou niet doodvermoorden als je gaat skaten met hem?
Samsonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Dat ik zo in shock ben en zo op mijn muil ga voor haar !
En dan heel beschuldigend naar die vrouw kijken
![]()
[..]
Nope! Eerste 100 meter trekt hij mij vooruit want dan is ie overenthousiast en wil ie alleen maar vooruitEn daarna kan ik em rustig krijgen en gaat ie steeds naar me lopen
[ afbeelding ]
Ik moet wel dringend mijn outdoor wielen hebben want deze doen echt pijn aan mijn benenIk tril alle kanten op
Hij valt ook uit naar andere reu-en/honden aan de riemquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Samson![]()
![]()
Ik denk dus dat de hont me echt doodvermoord, voornamelijk als hij een andere hont ziet![]()
Heeft Samson niks waar hij naar uitvalt? Katten ofzo?
Ik zie de poedel er ook nog wel voor aan om te denken "o kijk, de oprit naar de a13. LET'S GO THERE"
Ja he, de hardloopziekte neemt echt epidemische vormen aanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:51 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo extra vroeg op staat; want de oppas heeft vakantie en gaat skaten met de hond om 7u en je voortdurend verwonderd hoeveel mensen er al om dat tijdstip gaan joggen/hardlopen![]()
![]()
Te veel sportieve mensen in de wereld
En daarna douchen en nu zit ik keimoe op het werk
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he, de hardloopziekte neemt echt epidemische vormen aan![]()
Wel stoer dat je ging skaten
Ja, echt! Het is zalig!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ja ik dacht even 'lekker rustig'... Kan ik de hond los laten en gewoon skaten (hij loopt dan wel gewoon mee); maar er liepen zoveel mensen dat ik em maar gewoon aan de lijn heb gehouden
Naja hij gaat van 2x in de week naar de oppas; naar 5x in de week alleen thuis zittenEn dat voor de komende 3 weken. En meestal komt schoonpa dan 3x in de week de hont uitlaten ter compensatie; maar hij kan deze week helemaal niet.. Dus dan ga ik zelf maar extra vroeg opstaan en de hont uitputten (en op zich is het echt een ideaal tijdstip met dit weer om lekker een toertje te doen
)
Beterrrrrrsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb gisteren mijn gratis vrijwilligerspassepartout opgehaald dus ik kan nu weer zwemmen. Voor 2 euro.
Ik wil proberen het midden op de werkdag te gaan doen. Zwembad is maar drie minuten fietsen van kantoor en van 's avonds zwemmen ga je echt huilen (dan zijn alle zwemploegen / waterpoloteams aan het trainen en heb je een heel miezerig badje voor banen trekken waar dan ook nog eens 50 mensen in liggen omdat ze overdag moeten werken). En 's morgens liggen alle 65 plussers er in. Dus dan maar een middenweg.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BeterrrrrrsEn ga je dan gewoon 's avonds langs of ben je beperkt tot bepaalde tijdstippen?
Ik ga mijn uberzwembad weer opzetten dit weekend![]()
![]()
Klinkt idd als de beste oplossingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil proberen het midden op de werkdag te gaan doen. Zwembad is maar drie minuten fietsen van kantoor en van 's avonds zwemmen ga je echt huilen (dan zijn alle zwemploegen / waterpoloteams aan het trainen en heb je een heel miezerig badje voor banen trekken waar dan ook nog eens 50 mensen in liggen omdat ze overdag moeten werken). En 's morgens liggen alle 65 plussers er in. Dus dan maar een middenweg.
Samson is al een stadium verder dan de poedelquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij valt ook uit naar andere reu-en/honden aan de riemMaarrrrrrr samson is iets makkelijker om te sturen en te zeggen dat ie toch gewoon moet doorlopen.. Dan piept ie een keer want hij mag niet blaffen en sprint gewoon mee door... Ik mag niet stoppen als ik een andere hont tegen kom want dan lig ik op mijn muil idd
Pehehehe op de snelweg met den poetel![]()
Straks wil je baas meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil proberen het midden op de werkdag te gaan doen. Zwembad is maar drie minuten fietsen van kantoor en van 's avonds zwemmen ga je echt huilen (dan zijn alle zwemploegen / waterpoloteams aan het trainen en heb je een heel miezerig badje voor banen trekken waar dan ook nog eens 50 mensen in liggen omdat ze overdag moeten werken). En 's morgens liggen alle 65 plussers er in. Dus dan maar een middenweg.
Zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is natuurlijk niet alleen pauze, ik moet dan ook een uur eerder beginnen of later vertrekken, maar worth it imo
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Samson is al een stadium verder dan de poedel
Ik durf het echt niet aan. Maar het is wel de ideale manier van lichaamsbeweging voor zowel jou als de hont
Da's nog een vrij ruim begripquote:
Haha je hebt gelijk, ik bedoel dan vooral het stuk van het middeleeuws dorp enzo. Dus tussen Stratum en Gestel in. Wil m'n rennen weer goed oppakken en nu was de temperatuur nog goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's nog een vrij ruim begrip
Maar het is aan de andere kant van de rondweg wel drukker meestal. Al ben ik om 6:45 echt no way al buiten, dus ik moet ook m'n smoel houden
Heerlijk vind ik hetquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat geloof ik wel. Nou, toch dikke respect hoor. Ik geloof gewoon echt niet dat ik rennen ooit leuk zal vinden
pehehehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn werkplek was uiteraard weer bezet vanmorgen dus ik zit niet bij de rest van mijn team. Komt baas net langs: Wil jij nog naar buiten?
Ik: Euh, ik wil zelf nog wel gaan lopen, maar niet voor 13:00 denk ik. (baas loopt altijd om 12:00)
Baas: Oh dat komt mooi uit hoor, ik heb toch geen meetings staan vanmiddag!
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn werkplek was uiteraard weer bezet vanmorgen dus ik zit niet bij de rest van mijn team. Komt baas net langs: Wil jij nog naar buiten?
Ik: Euh, ik wil zelf nog wel gaan lopen, maar niet voor 13:00 denk ik. (baas loopt altijd om 12:00)
zou hij verder geen vriendjens hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hij vindt het dus oprecht leuk om met jou mee te lopen eik.....
Iedereen is bang voor hem want hij is de baasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou hij verder geen vriendjens hebben
Bij nader inzien wil ik pas na 5 uur gaan lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag gisteren zomerwerk op een vacaturesite waarbij je als je in dienst kwam een iphone of een horloge kon winnenquote:
Ja die kwam ik ook tegen jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zag gisteren zomerwerk op een vacaturesite waarbij je als je in dienst kwam een iphone of een horloge kon winnen![]()
![]()
Ik denk dat ik onder mijn sollicitaties voortaan maar vast schrijf "in afwachting van uw afwijzing verblijf ik"
Wat is er mis met die vacature dan? Huishoudelijk werk bij ouwe mensen, prima bijbaan voor de vakantie toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja die kwam ik ook tegen ja![]()
ik denk dat ik toch m'n kontje achter het station moet verkopen
in b4 ISSIE ER AL?quote:
In een park los?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme![]()
Ik denk "ik ga even lekker met de poedel naar buiten, kan hij even het water in en even rennen"...
Zit er 1 of andere uitlaatservice in het park. 2 viswijven met zeker 15 honden. Vrijwel allemaal los, waarvan een aantal los met een muilkorf om(stel je dan even voor wat er gebeurt als de poedel en die elkaar uitdagen en de poedel klapt er bovenop. Dan kan die andere hond dus niks doen).
Sowieso was die roedel er al veel eerder dan dat zij er waren. Toen kwam er 1 op Co af, hij natuurlijk gelijk patserig doen, hoor ik die mevrouw zeggen "o nee, dat gaat niet goed".. Dit was een groot type vechthond. Ja, wat verwacht je nou, mijn hond zit godver aan de riem omdat ik dat soort situaties wil voorkomen en zodat ik de eigenaar kan duidelijk maken dat mijn hond weinig manieren heeft voor ze contact hebben.
Co is dus de hele wandeling bezig geweest met het geblaf van die groep, die werd niet meer rustig.
En zit hier nu als een debiel te hijgen omdat hij het water niet in kon.
Op zulk soort momenten wil ik op een hutje in de hei wonen
IK HOOP MORGEN ERMAHGERD DE HOES KOMT VANDAAG AL. Met handcreme anders moest ik verzendkosten betalenquote:
Al op gesolliciteerd, maar zal wel weer te oud zijn ofzoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is er mis met die vacature dan? Huishoudelijk werk bij ouwe mensen, prima bijbaan voor de vakantie toch?
Is het er nog niet? Moet je gegevens hebben om te mailen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah duurt beautybay altijd zo lang ? Ik dacht echt dat ik em binnen de week wel binnen zou hebbenZit echt het uiterste uit mijn too faced te halen momenteel
![]()
Nope nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het er nog niet? Moet je gegevens hebben om te mailen?
Het is daar wel toegestaan, maar ik ben zeker niet de enige die met een hond aangelijnd loopt daar. En normaal als een hond los loopt heb ik altijd even kans om in gesprek met de eigenaar te gaan, zodat we even kunnen overleggen of het wel goed gaat en ik kan waarschuwen dat Co de juiste manieren nog niet kent. Soms kan hij daardoor ontzettend leuk spelen met een hond. Maar ik ga speciaal naar dit park omdat het andere park een stuk drukker is. Beide parken is loslopen toegestaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In een park los?Waar het eik niet is toegestaan; ga ik vanuit?
Dat is wel vreselijk irritant idd....
Ja ik heb wel het voordeel dat ik achter kan; daar kom ik maar zelden honden tegen eigenlijk...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem HOE ga jij met laptop accu en stroom ed om?
Naja wanneer aan stroom en wanneer niet. Ik wil een goede accu houdenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Of bedoel je dat niet?
Post al geprobeerd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Al op gesolliciteerd, maar zal wel weer te oud zijn ofzo
Roep maar als je iets nodig hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope nog steeds nietMaar ik kan me eik ook niet meer herinneren hoe lang ik toen op mijn naked heb gewacht... Of dat ook een paar weken was...
Sjaan had er toch ook nog op gereageerd?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja wanneer aan stroom en wanneer niet. Ik wil een goede accu houden
Nee, dat krijg je als je in de stad woont, dat is nou eenmaal de consequentie. (ik snap dat het niet leuk is, maar je doet er helemaal niks aan.)quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is daar wel toegestaan, maar ik ben zeker niet de enige die met een hond aangelijnd loopt daar. En normaal als een hond los loopt heb ik altijd even kans om in gesprek met de eigenaar te gaan, zodat we even kunnen overleggen of het wel goed gaat en ik kan waarschuwen dat Co de juiste manieren nog niet kent. Soms kan hij daardoor ontzettend leuk spelen met een hond. Maar ik ga speciaal naar dit park omdat het andere park een stuk drukker is. Beide parken is loslopen toegestaan.
Plekken waar je nauwelijks andere honden tegenkomt bestaan hier eigenlijk niet, tenzij je met slecht weer of op hele vreemde tijdstippen gaat
Dat maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit... Gewoon opladen als ie leeg is; is ie vol: Haal em van de accu en werk verder.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja wanneer aan stroom en wanneer niet. Ik wil een goede accu houden
Heb ik niet gezien?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Sjaan had er toch ook nog op gereageerd?
Dat idd... Of om 5u opstaanquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je als je in de stad woont, dat is nou eenmaal de consequentie. (ik snap dat het niet leuk is, maar je doet er helemaal niks aan.)
Ah okequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat maakt tegenwoordig niet zoveel meer uit... Gewoon opladen als ie leeg is; is ie vol: Haal em van de accu en werk verder.
Mijn netbook gaat tegenwoordig nog een 7u mee zonder stroom... Netbook is zo'n 3 jaar oud.
Merk je dat je batterij kut is geworden; dan bestel een nieuwe van een paar tientjes![]()
Dat dacht ik alquote:
Okayquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat dacht ik alDaarom zei ik het nog eens
Maar ze zei dus hetzelfde als Priem en dat je de accu er gewoon in kan laten zitten.
Nee klopt. Zeker hier in de Randstad. De natuur is schaars, dus overbevolkt. Dat vind ik het grote nadeel aan hier wonen. Alles is aan elkaar gebouwd, dus overal zijn mensen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je als je in de stad woont, dat is nou eenmaal de consequentie. (ik snap dat het niet leuk is, maar je doet er helemaal niks aan.)
5 jaar is degelijk hoor voor een accuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke. M'n andere accu kan dus ook kapot zijn na 5 jaar ipv vernaaid door verkeerd opladen?
Hij flikkert al een tijdje uit zonder waarschuwing na een paar minuten zonder stroomquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
5 jaar is degelijk hoor voor een accu
Ik wil weten wanneer mijn boeken komen! Bij een site kon ik aangeven wanneer ik niet thuis was, is wel handig want morgen moet ik werken, dan ga ik door naar Eindhoven omdat ik donderdag nar Amsterdam moet en het weekend moet ik ook werken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hoop zo dat ie morgen komt, want dan ben ik vrij
Voor 5 a 6 tientjes heb je meestal wel een nieuwequote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij flikkert al een tijdje uit zonder waarschuwing na een paar minuten zonder stroom
Een asus verder geen idee. Maar ik heb straks een nieuwe en mama gaat er toch geen geld aan uitgeven. In de tijd dat ie dat ging doen had ik allang bedacht dat ik een laptop voor mezelf wilde, dus niet eens naar een accu gekekenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor 5 a 6 tientjes heb je meestal wel een nieuweWelk model heb je?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een asus verder geen idee. Maar ik heb straks een nieuwe en mama gaat er toch geen geld aan uitgeven. In de tijd dat ie dat ging doen had ik allang bedacht dat ik een laptop voor mezelf wilde, dus niet eens naar een accu gekeken![]()
batterij in je laptop laten, gewoon aan het stroom hangen als hij bijna leeg is, als hij 100% is uit de lader trekken zodat je batterij actief houdquote:
ik zou deze ook zo aantrekken als t beetje mooi om lichaam heen zit hoor, ik vind em tofquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Argh ik wil nog steeds een jumpsuit...En wel dezen:
http://www.fashionize.nl/(...)717&affmt=2&affmn=15
Lijkt me ideaal voor op vakantie ookMaar iedereen die ik ken zegt "ew jumpsuit? Nee joh... lelijk!"
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou deze ook zo aantrekken als t beetje mooi om lichaam heen zit hoor, ik vind em tof
Ja afgelopen vrijdag had ook iemand een jumpsuit aan van zo'n simpel stofje.... vond het niet echt passend op een bruiloftquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:02 schreef megamandy het volgende:
Gister zag ik ook iemand lopen in een jumpsuit en dan zie je zo duidelijk dat ze een string aanhebben, kont wiegelt alle kanten opVind dat dan altijd heel ordinair uitzien
Maar dit plaatje vind ik nog best gaan Priem, alleen jammer dat ze geen foto van de achterkant hebben.
Dat meisje had ook of geen bh of een strapless bh aan dus het zou best kunnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja afgelopen vrijdag had ook iemand een jumpsuit aan van zo'n simpel stofje.... vond het niet echt passend op een bruiloft
en anders NAKEND de jumpsuit aandoen![]()
Nee?
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand ervaring met DPD die mij kan vertellen hoe vaak ze een bezorgpoging doen etc?
Nee hoor, niet iedereen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
Argh ik wil nog steeds een jumpsuit...En wel dezen:
http://www.fashionize.nl/(...)717&affmt=2&affmn=15
Lijkt me ideaal voor op vakantie ookMaar iedereen die ik ken zegt "ew jumpsuit? Nee joh... lelijk!"
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen!
Alleen als ik 'm aan heb
Ik zou er best 1 willen als ik niet zo fatty was
het staat gewoon veul mooier op een maat 36 met b-cupquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Jongeuh zo fatty ben jij heul niet
Maar ok ik snap wel wat je bedoelt.. Het moet wel 'losjes' zitten verder.
Ik heb em nu alweer een paar uur in mijn winkelmand zitten
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
*kijkt op haar bankrekening* 3 tientjes kan ik nog wel missen..............................................................
quote:Erg hip staat het als je de broekspijpen een beetje opstroopt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Als je maar niet de broekspijpjes een beetje opstroopt:
[..]
Hip is my new middle namequote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HOErrrrrrrrquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem jouw ding was verzonden op 28-6
Ordernr nodig zodat je kunt meelen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hip is my new middle name![]()
![]()
Nee?
[..]
HOErrrrrrrr![]()
Ja dat is so muchquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Graagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ordernr nodig zodat je kunt meelen?
Ik vind jou wel hip hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hip is my new middle name![]()
![]()
Nee?
[..]
HOErrrrrrrr![]()
Dat lijkt me fantastisch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik dezen jumpsuit kopen?
[ afbeelding ]
De bijpassende laarzen heb ik al
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik dezen jumpsuit kopen?
[ afbeelding ]
De bijpassende laarzen heb ik al
quote:
Kan je ze niet bellen? Ergens zoeken of ze een ander mailadres hebben?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze reageren niet op mijn gestalk en straks kan ik m niet meer terugsturen als t nodig is
ik heb al contact formulier + ander emailadres + bericht op FB gestuurd. Maar ik heb 2 jaar garantie dus ik hoop dat ze t daar maar mee doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Kan je ze niet bellen? Ergens zoeken of ze een ander mailadres hebben?
Eauquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik heb al contact formulier + ander emailadres + bericht op FB gestuurd. Maar ik heb 2 jaar garantie dus ik hoop dat ze t daar maar mee doen
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar weet je al of het probleem echt bestaat?
Nermquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga even ergens watermeloen scoren, echt superveel zin in, ermnem
net een bakkie opquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga even ergens watermeloen scoren, echt superveel zin in, ermnem
Er is stukje van een flapje los (goede uitlegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh wat dan wel? Dan heb ik iets gemist
Ik kan nu wel meteen op retourneren rammen en m opsturen, maar dan zit ik ermee dat als ie uitverkocht is ik geen nieuwe met korting kan bestellen. En ik vind dat zij het gewoon op moeten lossenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ah zo. Nee dat mag niet. Nadeel van duur spul online kopen,je kan niet IRL fittie gaan maken
Het is helaas niet echt makkelijk verkrijgbaar in NL, en hier was kortingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ah zo. Nee dat mag niet. Nadeel van duur spul online kopen,je kan niet IRL fittie gaan maken
I know, maar dat maakt t niet minder annoying tochquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is helaas niet echt makkelijk verkrijgbaar in NL, en hier was korting
Dat klopt, en vooral dat ze niet reageren terwijl ik de vorige keer na sluitingstijd binnen een een half uur reactie had maakt het nog ergerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
I know, maar dat maakt t niet minder annoying toch
hoevelen minuten?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's wel irritant idd Spees.
En ik erger me eraan dat ik niet voorbij deze Evylesjes kan komen. Stom lesje.
Ik hoop dat ze er gewoon niet bij nadenken en hersenloos klikkenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
"here is a picture of a child with cancer. Click if you like him"
En maar klikken he, guttegut. Zouden mensen daar een bepaald schuldgevoel mee afkopen? Aan de wereld laten zien dat ze kindjes met kanker heel zielig vinden? Of heel leuk, als je de tekst letterljk vertaalt?
Net als die "LIKE IF YOU KNOW THIS PERSON" achtige zaken, en dan een foto van Obama ofzo. WAAROM circuleert het op facebook en WAAROM zijn er zoveel mensen die dan nog als voorgeprogrammeerde robots op "like" zitten te beuken
Ooh diegene die ik in de winkel aansprak die zei dat de Bijenkorf ze nu ook hadquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is helaas niet echt makkelijk verkrijgbaar in NL, en hier was korting
5, 7, 7, 5. Ik ga dood bij de tweede 7. En het ergert me, omdat ik 'm dus wel al gered heb.quote:
Ja mijn neefje doet dat altijdquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
En maar klikken he, guttegut. Zouden mensen daar een bepaald schuldgevoel mee afkopen? Aan de wereld laten zien dat ze kindjes met kanker heel zielig vinden? Of heel leuk, als je de tekst letterljk vertaalt?
Net als die "LIKE IF YOU KNOW THIS PERSON" achtige zaken, en dan een foto van Obama ofzo. WAAROM circuleert het op facebook en WAAROM zijn er zoveel mensen die dan nog als voorgeprogrammeerde robots op "like" zitten te beuken
A'dam zeker?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh diegene die ik in de winkel aansprak die zei dat de Bijenkorf ze nu ook had
Dat soort mensen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die pareltjes uit je parelmapje gaan sharen. Omdat ze het serieus menen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die mijn facebook pareltjes-map te serieus nemen.
Daarom heb ik al een tijd geen nieuwe erin gezet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mensen die pareltjes uit je parelmapje gaan sharen. Omdat ze het serieus menen.
Nee zei werkt ook in Maastricht en haar winkel ligt zowat naast de Bijenkorf dus ik denk dat ze het over die in Maastricht hadquote:
Ah oke, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee zei werkt ook in Maastricht en haar winkel ligt zowat naast de Bijenkorf dus ik denk dat ze het over die in Maastricht had
Weet wel nog van toen ik daar werkte dat Maastricht na Amsterdam altijd de beste omzetten haalden. En omdat wij nu ook een Hermes winkel in Maastricht hebben en schijnbaar ook de enige winkel in Nederland die Prada tassen verkoopt (dat zei een meisje in de trein, ik ga het toch maar eens nakijken, vond dat zo vreemd) hebben we wel genoeg mensen in de stad die genoeg geld willen uitgeven
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:41 schreef megamandy het volgende:
[..]ik denk dat ik al verder in de zin was qua denken waar ik met het werkwoord zeggen bezig was
![]()
Hendig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, ik moet beschikbaarheid doorgeven op werk maar kan dus niet_
Ik heb nog wel een te donkere liggen, misschien klopt die nu qua kleur.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef megamandy het volgende:
[..]Heb ik ook sinds Madrid.
En dat mensen dan zeggen "ooh maar zo een lichte huid heb je toch ook weer niet?" "Nee klopt, ik ben dan nu ook gebruind voor mijn doen." "Ooh"
Ik zit momenteel ook een tint donkerderquote:
Gnork.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
Wil je met me trouwen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
alle mannen zijn dood en moeten klootzakken
Denk wel dat bleken een beter effect gaat geven, meeste verf zal je niet gaan zien over zwart heen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hallow![]()
Ik bem eventjes klaar met mn schoolwerk, kan niet heel veel verder tot het nog eens is doorgelezen. Maar nu verveel ik me, maar ook geen puf om iets te doen.![]()
Heeft er iemand ervaring met zelf dip dye'en van kleding? Zo ja, kan ik ook een zwart iets dip dye'en of moet het dan eerst gebleekt worden ofzo?
dat dacht ik al....dan ga ik dat denk ik gewoon proberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat bleken een beter effect gaat geven, meeste verf zal je niet gaan zien over zwart heen.
Het is kleding he, geen haar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En zwart wordt oranje/rood, dus ik zou het niet eens proberen
hoe bedoel je? als je zwary bleekt? of als je het gewoon verft in een willekeurige kleur?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
En zwart wordt oranje/rood, dus ik zou het niet eens proberen
Ik had een zwart iets dat ik wilde bleken, maar het werd alleen oranje, misschien als je vaker bleekt?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:15 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hoe bedoel je? als je zwary bleekt? of als je het gewoon verft in een willekeurige kleur?
Het is wel een stuk laagdrempeliger om het te proberen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je dat oneindig bleken dan?
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een stuk laagdrempeliger om het te proberen.
heb het ook nog nooit gedaan.... en daarna over verft (al weet ik dan ook niet hoe de verf gaat uitpakken natuurlijk)....quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had een zwart iets dat ik wilde bleken, maar het werd alleen oranje, misschien als je vaker bleekt?
Maar klooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
heb het ook nog nooit gedaan.... en daarna over verft (al weet ik dan ook niet hoe de verf gaat uitpakken natuurlijk)....
meh...denk dat ik die rok maar wegflikker, wordt toch nooit wat denk ik...
Als je het toch weg flikkert... Aan de andere kant, je gooit ook geld weg met verf kopen enzo. Weet niet of het veel is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
heb het ook nog nooit gedaan.... en daarna over verft (al weet ik dan ook niet hoe de verf gaat uitpakken natuurlijk)....
meh...denk dat ik die rok maar wegflikker, wordt toch nooit wat denk ik...
Ghehehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
mwehehe, mijn schoonzus-thuisblijfmoeder aan de lijn. Of we komen bbq-en
Maar wel om half zes aan tafel want kleine kinderen
Neen, dat gaat niet
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
mwehehe, mijn schoonzus-thuisblijfmoeder aan de lijn. Of we komen bbq-en
Maar wel om half zes aan tafel want kleine kinderen
Neen, dat gaat niet
Oh, neuh, dit is mijn "ik moet eigenlijk nog bezig zijn, maar concentratie is op"-bezigheid. Ik vond 'm een paar weken terug al aan de lichte kant, maar dat was kunstlicht, dus ik ging even checken hoe het er in daglicht uitzag. SOG.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je ook helemaal niet op willen met zomers weer joh!
Dat wordt nogal een uitdaging als je tot 17:30 moet werken, dan nog naar huis moet, boodschappen doen en koken. Al zou dat laatste dan in dit geval niet hoeven, maar bb is dan pas om 18:10 thuis, omkleden, naar schoonzus fietsen = op zijn vroegst 19:00.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Al eet ik ook om half zes, want hollandert.
ja dat is ook wel zo....het lijkt me leuk om te proberen maar aan de andere kant is het mssn weg gegooid geld... al is het maar ¤8 ofzo.... ik denk nog ff na (en weet ook nog niet wat ik er dan in godsnaam op moet dragen) dilema'squote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het toch weg flikkert... Aan de andere kant, je gooit ook geld weg met verf kopen enzo. Weet niet of het veel is.
Ik zit thuis en m'n pa (de enige andere mede-etert vanavond) ook, dus toegeven aan m'n hollandertrekjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat wordt nogal een uitdaging als je tot 17:30 moet werken, dan nog naar huis moet, boodschappen doen en koken. Al zou dat laatste dan in dit geval niet hoeven, maar bb is dan pas om 18:10 thuis, omkleden, naar schoonzus fietsen = op zijn vroegst 19:00.
Dat weet ik. Maar dat zal niet eeuwig durenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit thuis en m'n pa (de enige andere mede-etert vanavond) ook, dus toegeven aan m'n hollandertrekjes.
Oh, neuh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar dat zal niet eeuwig duren
Same herequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb telkens zo weinig zin in koken met dit weer![]()
Ermahgerd ik kan echt niet zonder gewoon etenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Als het aan mij lag zouden we of elke dag bbq-en; of elke dag koude salade eten of brood ofzo... of pizza's bestellen
Nee ok; ga vanavond toch maar koken![]()
![]()
Oh ik zou ook prima zonder gewoon eten kunnenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd ik kan echt niet zonder gewoon eten
Ahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:53 schreef Dwyn het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5205505&l=1c9ef6c761
#prayfortalia It is with a heavy heart that we share with all of you that Talia has earned her wings at 11:22am. Please lift her beautiful soul, her beautiful light to heaven and please send your love and prayers to her family during this most difficult time. God speed little one, may you be free from pain and suffering, may your soul feel the light and love that you brought to so many of us on this Earth during the short time you were her with us. We will miss you more than you will ever know baby girl.
+1quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Vooral met dit weer vind ik koude saladeschotels echt uberlekker
Helaas deelt cif die mening niet
hij is echt van de generatie van mijn vader hequote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1![]()
Sla is voor konijnen, zeik zeik zeik
Dus eet hij dan kant en klaar en maak ik sla voor mezelf
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1![]()
Sla is voor konijnen, zeik zeik zeik
Dus eet hij dan kant en klaar en maak ik sla voor mezelf
Geen idee of dat het is, mijn ouders eten gewoon slaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is echt van de generatie van mijn vader he
Of die van IJs for that matter.
Mwehehe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is echt van de generatie van mijn vader he
Of die van IJs for that matter.
Pinda is werken > 3 Worstenbroodjes in ovenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:38 schreef PriemGirl het volgende:
Als het aan mij lag zouden we of elke dag bbq-en; of elke dag koude salade eten of brood ofzo... of pizza's bestellen
Nee ok; ga vanavond toch maar koken![]()
![]()
Nopequote:
Ermnermnerm!quote:
Gmail anders?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gmail anders, feestboek anders. WAT ARE THIS.
Ze hebben tabbladen bedacht. Op zich bevalt het me wel, maar wennen.quote:
Wat is er anders aan feestboek?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Gmail anders, feestboek anders. WAT ARE THIS.
Ze hebben die balk bovenin gepimpt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is er anders aan feestboek?
Niet bij iedereenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben die balk bovenin gepimpt.
Ik zie het verschil nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben die balk bovenin gepimpt.
Engelsequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet bij iedereenheb jij Engelse of NL FB?
ERMAHGERD! Is er verschil?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet bij iedereenheb jij Engelse of NL FB?
Juist, de Nederlandse is niet gewijzigdquote:
Omdat alles dan in het Engels isquote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ERMAHGERD! Is er verschil?HOE weet ik welke ik heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |