Ja zeker maar onder die film gaan we niet pacific rimmenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohhh, ik denk je gaat naar Pacific Rim.
ziet er beter uit als pacific rimquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja zeker maar onder die film gaan we niet pacific rimmen
I love The Asylumquote:
Met imax bril opquote:
Ik heb zin in mijn film 3daagse do-vr-za !quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Jammer dat dit vooral een SC-topic is geworden...
Wat is daar jammer aan? Chagrijntje.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Jammer dat dit vooral een SC-topic is geworden...
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat is daar jammer aan? Chagrijntje.
Nou jottem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:02 schreef Deezertje het volgende:
Zeer waarschijnlijk Pacific Rim in de Sneak vanavond! (in ieder geval een 3D film, geen IMAX)!
Topics gaan te hard om bij te houden als er wel iets boeiends gemeld wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wat is daar jammer aan? Chagrijntje.
Nou, die 4 regels die wij soms SC'en. Poeh zeg. Echt moeilijk bij te houden man.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Topics gaan te hard om bij te houden als er wel iets boeiends gemeld wordt
Hoezo denk je dat? En delen ze dan aan iedereen 3d brillen uit?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:02 schreef Deezertje het volgende:
Zeer waarschijnlijk Pacific Rim in de Sneak vanavond! (in ieder geval een 3D film, geen IMAX)!
grown ups zal niet in 3D draaien toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? En delen ze dan aan iedereen 3d brillen uit?
Ik denk dat t gewoon grown ups wordt
Nee, die nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
grown ups zal niet in 3D draaien toch?
Pathe Sneakers hint op hun twitter met "today we're cancelling the apocalyps!"quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? En delen ze dan aan iedereen 3d brillen uit?
Ik denk dat t gewoon grown ups wordt
Mooi gaan we lekker vanavond naar de sneak dusquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pathe Sneakers hint op hun twitter met "today we're cancelling the apocalyps!"
Dus tsja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |