quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Als ik wil reserveren moet ik toeslag betalen, dus lijkt me wel een foutje danquote:
Hoe lang Lone Ranger? Als er niemand heengaat wel kort denk ikquote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
En hij draait 3 weken in IMAX dus de eerstvolgende IMAX-film na Pacific Rim is The Lone Ranger (en daarna Elysium)
Helaas wel ja.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets met buik en dat het daarop kan schrijven...
Een weekje, stond overal bij Bijlmer ArenA en een week daarna komt Elysium sowieso uit.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hoe lang Lone Ranger? Als er niemand heengaat wel kort denk ik
Of ze slaan m alsnog over zoals ze hebben gedaan bij Jack Slayer
Elysiumquote:Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Een weekje, stond overal bij Bijlmer ArenA en een week daarna komt Elysium sowieso uit.
Die is echt slechtquote:Op maandag 15 juli 2013 21:37 schreef wolfrolf het volgende:
The Wolverine lijkt me inderdaad baas.
Ik heb Origins Wolverine nog op stapel liggen! Snel maar eens kijk0n!
quote:
Het wordt een First Class meets X Menquote:Op maandag 15 juli 2013 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Volgend jaar het vervolg op X-Men first class toch?
Say what? Is dat een grapje?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het wordt een First Class meets X Men
Zowel de jonge als de oude karakters komen er in voor
Alternatief Universumquote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Say what? Is dat een grapje?Hoe is dat uberhaupt mogelijk?
Tijdreizen? Ffffuuck man. En First Class is juist zo tof
Ik ben sceptisch!quote:
Wat ben je voor een filmliefhebber dat je er niet van hebt gehoord, lees je eens in manquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben sceptisch!
En zo vaak ben ik dat niet, ik ben meer van de Hype Train!
Hee leuk, die Game of Thrones dwerg doet ook mee.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ben je voor een filmliefhebber dat je er niet van hebt gehoord, lees je eens in man![]()
http://www.filmtotaal.nl/filmnieuws.php?id=20952
Iemand die niet geïnteresseerd is in X-Men is in jouw ogen geen filmliefhebber?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat ben je voor een filmliefhebber dat je er niet van hebt gehoord, lees je eens in man![]()
http://www.filmtotaal.nl/filmnieuws.php?id=20952
Nou wolfie is wel liefhebbertquote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Iemand die niet geïnteresseerd is in X-Men is in jouw ogen geen filmliefhebber?
Ik vind X-Men wel vet! Ik had me alleen nog helemaal niet verdiept in deze titelquote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Iemand die niet geïnteresseerd is in X-Men is in jouw ogen geen filmliefhebber?
Dat vind ik ook best jammer, dat zie je echt in super veel topicsquote:
Spuimarkt, zaal 9, rij 8?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
'Lekker Pacific Rimmen' oid had beter geweest.
Ik heb al gereserveerd, op de achtergrond donderdag Adam Sandlerquote:
Ga je alleen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:52 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb al gereserveerd, op de achtergrond donderdag Adam Sandler
Adam Sandler is niet in 3Dquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ga je alleen?hoelaat?
Ik ga trouwens iMAX, heb gereserveerd, jij gaat alleen 3d?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |