Bien sûr! +1quote:
Dat leek me te voor de hand liggendquote:
ja, en nu?quote:
3/6quote:Op maandag 15 juli 2013 21:43 schreef victorinox het volgende:
Sean Connery - The Rock
James Stewart - Rear Window?
Buster Keaton - The General
Die zijn allemaal van What's My Linequote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Desunoto het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze is niet zo moeilijk, maar je moet even goed kijken.![]()
Geef maar één titel bij elk van deze beroemdheden.
5/6quote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef DragonFodder het volgende:
Elizabeth taylor - who's afraid of virginia woolf![]()
Bette davis eyes is een liedje van Kim Carnes. Toen Davis het voor het eerst hoorde was haar eerste reactie: " wat is er aan de hand met de stem van dat arme kind?"
Dat weet ik wel, maar ook maar 1 film kunnen noemen? Nee.
Ladies and Gentlemen.... De Sands!quote:
6/6quote:
Ook bij zo'n vraag telt dat nietquote:Op maandag 15 juli 2013 21:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ladies and Gentlemen.... De Sands!
Je had ze meteen allemaal zelf kunnen noemen luie flikkerquote:
Ik kwam pas net aanrollen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:49 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je had ze meteen allemaal zelf kunnen noemen luie flikker
niet waar, want je had tijd om de opmerking te maken over what's my line. nee, vrind, je hebt het weer gedaanquote:
Oh dat, ja maar ik had al verwacht omdat er Bette Davis stond dat ik wat langer de tijd had dan normaalquote:Op maandag 15 juli 2013 21:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niet waar, want je had tijd om de opmerking te maken over what's my line. nee, vrind, je hebt het weer gedaan
Dan heb je geluk dat ik niet eerder keek. Kan er zo twee opnoemen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat, ja maar ik had al verwacht omdat er Bette Davis stond dat ik wat langer de tijd had dan normaal
Het gaat allemaal om de timing.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dan heb je geluk dat ik niet eerder keek. Kan er zo twee opnoemen.
All about Eve
Death on the Nile
Maar ja, was even met wat anders bezig.
Het is geen animatiequote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
Phineas and ferb accross the second dimension?
quote:
blijkbaarquote:
The Big Gundownquote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Doe maar 5 films met Lee van Cleef, serie films tellen 1 keer.
Je hebt hem toch.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef Silfen het volgende:
The good the bad and the ugly
For a few dollars more
volgens imdb zit hij daar niet in, alleen wel in de simpsons aflevering daaroverquote:
5/5quote:Op maandag 15 juli 2013 23:06 schreef Silfen het volgende:
The good the bad and the ugly
For a few dollars more
2/10quote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef victorinox het volgende:
Hudson Hawk
Four Weddings and a Funeral
...
marriage of conveniencequote:Space. It's not as deep as you think.
quote:Better living through cloning
quote:They thought they'd be friends forever, but forever couldn't last.
quote:A sexually repressed woman's husband is having an affair with her sister. The arrival of a visitor with a rather unusual fetish changes everything.
quote:He's having the worst day of his life... over, and over..
quote:He's an angel... Not a saint.
5/10quote:
7/10quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:22 schreef DragonFodder het volgende:
Spring breakers?
Green card?
Michael?
Tarzan als afstammeling van een Britse Lord.quote:Ann is married to John, who is having an affair with her sister Cynthia. Ann's a quiet type and unwilling to let herself go. When John's old friend, Graham, shows up, all their lives change. Graham likes to videotape interviews with women.
quote:You can always count on your friends. Don't ever let the fire go out.
Die reken ik goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef picodealion het volgende:
Greystoke. De volledige titel weet ik niet.
En die is helemaal goed. Andere titels waren o.a. nog Short Cuts en Sex, Lies and videotape.quote:
quote:Brodie: I took you shopping all the time!
[Banging his hands against the elevator wall]
Rene: You took me where you went shopping, you jerk! You think I care what store in that shitpit dirt mall has the latest Godzilla bootlegs? Do you call eating pizza in the same dive pizzeria every night eating out? Do I give a shit when two major comic book labels are crossing over characters, selling two editions of the same book in varied-ink chromium covers? I'm a girl, damn it! I wanna do girly things! Like fix up someone's hair and get phone calls expressing romantic sentiments!
Dan haal ik die twee dus door elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Die is met Gene Kelly, dit is Fred Astaire
[ afbeelding ]
quote:A chemist finds his personal and professional life turned upside down when one of his chimpanzees finds the fountain of youth.
quote:A performer and gambler travels to New York City to raise the $25,000 he needs to marry his fiancée, only to become entangled with a beautiful aspiring dancer.
quote:A budding romance between a ballet master and a tapdancer becomes complicated when rumours surface that they're already married.
Natuurlijkquote:
3 gaat toch juist over dat dochterlief verliefd is enzo? Of is dat dan alweer 4...quote:
Dat is de derde film en de films hebben geen cijfer in de titel.. maar Dawn of the Dinosaurs is wel correct dus +1quote:
quote:
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:02 schreef Desunoto het volgende:
Oh, nee, laat maar. Dat was Burton volgens mij.
quote:The film was released on September 28th, which is World Rabies Day.
quote:Martha: Your zing will come, cherish it my love, love mommy.
quote:Wayne: What? Now there's no sheep in the road. Let's go.
Murray: That was pretty sick, man.
Wayne: You eat lamb chops, it's the same thing.
Sands +1quote:
3/7quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:27 schreef picodealion het volgende:
Willem Dafoe
Charlie Sheen?
Forest Whitaker of Lawrence Fishburne
Tering, nog geen half jaar geleden gezien en volgens mij ben ik niet alleen alle namen vergeten, maar haal ik 'm ook nog eens door elkaar met 3 andere oorlogsfilms.
4/7quote:
Natuurlijkquote:
Helaas net te laat.quote:
7/8quote:
8/8quote:
Waarschijnlijk was meneer lamers om 17:00 klaar met werken + reistijd en eten, verwacht ik hem pas 18:30-19:00 terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:59 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig hoeven we niet lang te wachten...
Dan moet ik ook maar eens gaan. Dan ben ik op tijd voor de volgende vraag.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was meneer lamers om 17:00 klaar met werken + reistijd en eten, verwacht ik hem pas 18:30-19:00 terug.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
dis toch niet extremly loud and nog wattes?
Ik ken haar van 3rd watch, niet van films, vandaar.quote:
quote:
quote:He earned most of the $7000 it cost to make(1992) by subjecting himself to experimental drug studies. One of the experimental drugs that was tested on
was a "speed healer." He has two divots in his arms as a result of the removed sample.
quote:I always consider Salma [Hayek] for my projects, even for male roles.
Wie?quote:Over-the-top and surreal action scenes
knapquote:
Je zat in de buurtquote:
clerks is uit 1994quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:41 schreef picodealion het volgende:
Die drie hints bij elkaar maakten het wel gemakkelijk. Al bij een 1992 film met dat budget waren er eigenlijk maar 2 logische opties.
Films met die lul vermijd ik opzettelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef ArtistA het volgende:
Moet ik nu echt een troostvraag gaan stellen omdat niemand deze film kent?
Niet iedereen hier is into Disney sport filmsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:22 schreef ArtistA het volgende:
Moet ik nu echt een troostvraag gaan stellen omdat niemand deze film kent?
Kerel, schaam je. Jij als groots Disney-liefhebber...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is into Disney sport films
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Kerel, schaam je. Jij als groots Disney-liefhebber...
2/15quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:32 schreef picodealion het volgende:
Helemaal geen sequels, of maar 1 per serie?
Indiana Jones 4 namelijk
Transformers
Euh..
Eagle Eye en Constantine had ik bijna uit mijn geheugen verbanen ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:34 schreef ArtistA het volgende:
Ennuhh Pico, je hebt nog meer films met je geliefde Shia gezien, dat weet ik zeker.
quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
i, robot
a guide to recognizing your saints
surf's up
11/10quote:
en dat is 10quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:49 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het voelt als een instinker, maar toch: The Fast and the Furious?
quote:
quote:
4/5quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:02 schreef Racerblade het volgende:
Thor
Prometheus
Pacific Rim
RocknRolla
...
Thor: The Dark World?
Pacific Rim ook in Nederland.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Sands het volgende:
[..]
4/5
Thor: The Dark World moet nog uitkomen dus die tel ik niet mee
Maar Nederland tellen we dan ook niet meequote:
quote:
Is dat een algemene policy? Of mogen er ook vragen gesteld worden over films die nog niet uit zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:03 schreef Sands het volgende:
Thor: The Dark World moet nog uitkomen dus die tel ik niet mee
Dat is de Sands policy, maar de meeste hanteren dat hier welquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef Silfen het volgende:
[..]
Is dat een algemene policy? Of mogen er ook vragen gesteld worden over films die nog niet uit zijn?
Ik reken ze wel altijd goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef Silfen het volgende:
[..]
Is dat een algemene policy? Of mogen er ook vragen gesteld worden over films die nog niet uit zijn?
Te makkelijk dus.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:31 schreef Sands het volgende:
The Spongebob Squarepants Movie
Click
Starcrash
Piranha 3DD
Dodgeball
Wilbur is de karakternaam uit deel 2 en is de broer van Orville uit deel 1, leuke referentie naar de gebroeders Wrightquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Wilbur oh nee, want engels en dus Oliver
Maar weet de echte namen niet.
De stemmenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Silfen het volgende:
Wil je alleen de stemmen of ook de karakternamen?
1/2quote:
2/2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |