PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
2 HC banken voor 50k?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
Ik heb wel coins over, maar ik accepteer alleen Habbo en WoW gold.
In een paar maanden zo dik? Dan heeft hij die drummer opgegeten denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jeuzes. Toen ik hem zag in Nov was ie nog fucking skinny. Misschien is ie stressed omdat de drummer gestopt is met SUM41.
O daar heb ik nog wel aardig wat.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
Ik heb wel coins over, maar ik accepteer alleen Habbo en WoW gold.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver morgen weer varen, zwemmen en aan het water liggen
ik, dtm heeft zijn eigen racketbespanbedrijfquote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie werkte er nou bij de Action, jij of TM? Ik haal jullie nog steeds door elkaar...
Insinueer je nu dat je in natura gaat betalen? Misschien verkoopt Fons nog coins.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Roypsv het volgende:
als iemand coins verkoopt, kan ook anders betalen.
jullie ma ookquote:Op maandag 15 juli 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je in natura gaat betalen? Misschien verkoopt Fons nog coins.
Nee, die verkoopt geen coins.quote:
Dus jij werkt 6 uurtjes in de week en dan loop je hier te piepenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik, dtm heeft zijn eigen racketbespanbedrijf
als je er vanaf wil wel jaquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
Iemand die nog 49k wil hebben, Kevin ofzo?
Al heel lang geen fut meer gespeeld en gaat dit jaar ook niet echt meer gebeuren denk ik
49k maar? kkgierquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
Iemand die nog 49k wil hebben, Kevin ofzo?
Al heel lang geen fut meer gespeeld en gaat dit jaar ook niet echt meer gebeuren denk ik
Ik hoopte dat roy het zou doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zat er net ook al aan te denken. Wie zal er kkgier gaan posten
Zeg het gewoon 1 keer. Voor old times sake.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij speelt Xbox anders was ik al van de partij
ja ik mag echt niet zeuren, I knowquote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus jij werkt 6 uurtjes in de week en dan loop je hier te piepenLaat ome Toef het niet horen. Hoeveel van je uren moet je morgen?
Kan jij je collega's wel gewoon verstaan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik mag echt niet zeuren, I knowhet is alleen wel backbreaking werk maar goed. Het ligt een beetje aan mijn schema hoeveel ik werk, ik moet morgen dus drie uur extra draaien
zit maar een turk bij en die kan gewoon goed Nederlandsquote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan jij je collega's wel gewoon verstaan?
Normaal als ik hier in de action kom moet ik met handen en voeten duidelijk maken dat ik met euro's wil betalen.
Wel een vette introquote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
Snap echt niet dat mensen vrijwillig naar deze bagger kijken...
Ik heb hem na die intro ook uitgezet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar alles daarna is bagger zowat
Goed zo.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb hem na die intro ook uitgezet.
Ja die is niet zo irritant als die andere dweeb.quote:
George vinnik ook kutquote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die is niet zo irritant als die andere dweeb.Een nieuwe George!
Duarte is erg goed jammer dat Ajax hem nog niet nodig heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Toivonen en Strootman weggaan gaat PSV voor Toornstra en Duarte ...
jazekerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Zit Barazite nu bij Hosiner in het team?
Iig niet duurquote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is erg goed jammer dat Ajax hem nog niet nodig heeft
Zie het alweer gebeuren dat strak de belangstelling voor De Jong en Eriksen flink toeneemt en Duarte en Maher al mooi bij PSV zitten..quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is erg goed jammer dat Ajax hem nog niet nodig heeft
eigen jeugd en thulani het beest sereroquote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie het alweer gebeuren dat strak de belangstelling voor De Jong en Eriksen flink toeneemt en Duarte en Maher al mooi bij PSV zitten..
eerbetoon aan onze kalende alleswetende vrindquote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
haha welke sukkel betaalt nou weer zoveel voor torres haha skkl
Brazilianen met Adryan, Wally/Leandro, Souza en Nei? (voor die eerste)quote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team heeft een goede rechterflank nodigBarazite had ik CF en die is goed, maar Duarte voldeed niet. Dus nu gaat Barazite hier:
[ afbeelding ]
(Versie maakt niet uit)
Iemand ideën om beide teams af te maken? Ik wil niet teveel NL'ers in dat tweede team..
Ja dan kopen we niemand en gooien we er wel een jeugdspeler inquote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie het alweer gebeuren dat strak de belangstelling voor De Jong en Eriksen flink toeneemt en Duarte en Maher al mooi bij PSV zitten..
inb4 Lindgren. met zijn Torres die hij voor 200c verkocht.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
haha welke sukkel betaalt nou weer zoveel voor torres haha skkl
Davy Klaassen jatogquote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dan kopen we niemand en gooien we er wel een jeugdspeler in
Heb het mezelf weer aardig moeilijk gemaakt zie ik wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Brazilianen met Adryan, Wally/Leandro, Souza en Nei? (voor die eerste)
Bij dat 2e team zit je al snel vast als je geen Duarte wil imo..League1 wide CAM's zijn brak of zijn spitsen met matige passing. Al kan je wel iets met Yilmaz doen icm wat Turken. Die RB bijv. en Toprak.
Vind die 2e wel een hele verbetering jaquote:Op maandag 15 juli 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben toch niet echt tevreden over dit team..nu 11 potjes mee gespeeld en 8 of 9 gewonnen, maar het is echt een 2 man team eigenlijk. Balo en Mayuka doen het prima (samen 29 goals), maar de rest voegt zo weinig toe..IF Sess viel in een eerder team al tegen en doet dat nu opnieuw..weet niet echt wat het is met hem. Ramirez doet het aardig, maar valt toch ook wel tegen. Dribbels zijn wel fijn, maar met hem en Sess verneuk ik zoveel kansen..samen ook maar 4 goals. Het verdedigende middenveld voegt al helemaal geen fuck toe. Geen enkele goal nog, Gardner's shooting komt niet uit de verf en met Wanyama gaat alles fout en van zijn strength merk ik relatief weinig. Mooie rode kaart nog als bonus in de laatste wedstrijd. Krijg ook veel tegengoals..Forster en Enrique doen het prima, rest onvoldoende.
Wil de 2 spitsen wel houden, maar een leuke silver/gold hybrid wordt wel lastiger. Op papier zag dit er leuk uit
Misschien dit..meningen?
[ afbeelding ]
Soms ben ik iets te snel met CTRL+V als puush eens traag isquote:Op maandag 15 juli 2013 21:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vind die 2e wel een hele verbetering ja
Waarom die LB? Zag m laatst ook bij DTM ofzo. Hij is rechts en heeft *maar* 3* weak foot..quote:Op maandag 15 juli 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms ben ik iets te snel met CTRL+V als puush eens traag is
Misschien lag het aan zijn kompanen achterin. Vond hem in een ander team wel prima. Mulgrew was echt kut vooral..Matthews ook zo matig..quote:Op maandag 15 juli 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je vond Caulker ook niet goed? Bij mij is hij echt een baas
Had ik de vorige keer op mijn werk ook stond er een grote snikkel op mijn presentatie.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms ben ik iets te snel met CTRL+V als puush eens traag is
wtf, ik zou zweren dat hij 5* weak foot had..dat werd hier laatst gepost en heb het niet eens gechecked. Nvm danquote:Op maandag 15 juli 2013 21:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom die LB? Zag m laatst ook bij DTM ofzo. Hij is rechts en heeft *maar* 3* weak foot..
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had ik de vorige keer op mijn werk ook stond er een grote snikkel op mijn presentatie.
quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
inb4 Lindgren. met zijn Torres die hij voor 200c verkocht.
Ramsey 4* trouwens![]()
Die is fucking oud.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe is 't hier, swaggerboys?
Deal with itquote:
Hee dat had ik al geeditquote:
Niet ninja genoeg, doerak.quote:
Itz soo hot in heree.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:15 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.com/squad/2801
Dit team![]()
nog niet mee verloren
Beetje koekelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die is fucking oud.![]()
Waar heb je die nog vandaan?
Ferdinandquote:Op maandag 15 juli 2013 21:15 schreef Revontulet het volgende:
Dit team![]()
nog niet mee verloren
Geen IF Chara hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:15 schreef Revontulet het volgende:
Dit team![]()
nog niet mee verloren
lekker tochquote:
Doet het voorlopig behoorlijk goed hoorquote:
Geen coins meerquote:
Ik heb de mijne vandaag verkocht, anders had je hem van me gekregenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
lekker toch
[..]
Doet het voorlopig behoorlijk goed hoorWat is daar mis mee dan?
[..]
Geen coins meer
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Poker, Brummelhuis in eerste hand meteen bijna verdubbeld
Klein en zwakquote:Op maandag 15 juli 2013 21:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
lekker toch
[..]
Doet het voorlopig behoorlijk goed hoorWat is daar mis mee dan?
[..]
Geen coins meer
Niks mis mee neequote:Op maandag 15 juli 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
dat nummertje van Bastille is best lekker trouwens
quote:
Pompeii bedoel jequote:Op maandag 15 juli 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
dat nummertje van Bastille is best lekker trouwens
zet Suarez ipv Ramirezquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit maar proberen..wide CAMs krijgen een herkansing. Stats van Sess zijn zo bazig..snap nog steeds niet waarom het niet lukt met hem. Kouyate en Proto heb ik al wel in een ander team (ook 4222), maar ja..gebruik er toch maar 2 of 3 afwisselend steeds.
play to win =[quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Domme Allin ook.
Edit: Oh het was op de button. Dan wel begrijpelijk maar a9 is zon kuthand
Lekker nummer ja, maar wel al oudquote:Op maandag 15 juli 2013 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja die
Charleroi home kit is ook niks meer waard
weet ik niet meerquote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker nummer ja, maar wel al oudDie draaide ik toen ik de draws deed voor randoms, en toen zat iedereen hier te zeiken dat het kut was
Ik vind de remix Kat Krazy remix ook beter, die loopt wat lekkerderquote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik niet meer
wel zo'n nummer die je een paar keer moet horen voordat je het waardeert
Of beter op wide cam?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand met tots Kruse gespeelt?wil m in de spits naast mlapa gebruiken.
fucking slechtquote:Op maandag 15 juli 2013 21:33 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand met tots Kruse gespeelt?wil m in de spits naast mlapa gebruiken.
Zat ik ook aan te denken ja..kan iedere CAM uit BPL daar nu neerzetten met andere spelers ipv die Lazio gasten, maar weet niet echt veel te bedenken. Heb alle andere opties al in andere teams.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vandaag verkocht, anders had je hem van me gekregen
Toure>Ramiresquote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Advies gevraagd: ik heb vandaag TOTS Gerrard gehaald, die wil ik eens uitproberen. Alleen nu twijfel ik wie ik er uit moet halen voor hem: Toure of Ramires?
[ afbeelding ]
die is ook best tof jaquote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind de remix Kat Krazy remix ook beter, die loopt wat lekkerder
Touré laten staan, twee keer H/H op cdm is niet ideaalquote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Advies gevraagd: ik heb vandaag TOTS Gerrard gehaald, die wil ik eens uitproberen. Alleen nu twijfel ik wie ik er uit moet halen voor hem: Toure of Ramires?
[ afbeelding ]
Ga je spijt van krijgenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, dan lever ik wat loopvermogen in voor de longshots van Stevie G
Die man is wel achterlijk goedquote:
Doe Paulinho op CDMquote:
Gerard is zo ontzettend slecht op futquote:
TOTS ook? Ik heb alleen maar lovende reviews van hem gezienquote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gerard is zo ontzettend slecht op fut
Dat weet ik niet, maar ik geloof er niets vanquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
TOTS ook? Ik heb alleen maar lovende reviews van hem gezien
Ik denk dat je spits veel frustraties op gaat leveren.quote:
dat denk ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je spits veel frustraties op gaat leveren.
We'll see. Reviews zijn lovend in elk geval, zeker als CDM in 352. En zo niet, dan heb ik hem redelijk goedkoop gekocht, en verkoop ik hem vast wel met een beetje winstquote:Op maandag 15 juli 2013 21:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik geloof er niets vanDe NIF en IF waren zo slecht
Paulinho is zo goed, alleen als enige CDM miss wel vervelendquote:
Dan zet je Twato in de spits en Mati Fernandez op CAMquote:Op maandag 15 juli 2013 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat denk ik ookdus dan moet cocky valdivia eruit
Dat ja. Wel kutten op LM dan wellichtquote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
En ik zou Quintero op Cam doen en andere ST falcao of Muriel
DudeW laat mij niet in de steekquote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zet je Twato in de spits en Mati Fernandez op CAM
Of alleen Twato erbij en 1 7 chem yolo speciaal voor Timmy Turner
Misschien even een andere formatie maken met hemquote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Paulinho is zo goed, alleen als enige CDM miss wel vervelend
En ik zou Quintero op Cam doen en andere ST falcao of Muriel
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben net zo autistisch als jij dus inderdaad
Coutinhoquote:
Godver, nu ga ik meteen weer twijfelenquote:
Maar jij vond Castaignos slecht bedenk ik me net. En Duarte. Nvm dus.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar jij vond Castaignos slecht bedenk ik me net. En Duarte. Nvm dus.
Ok, kom maar huilen dan van de week als je er zelf achter bent.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar jij vond Castaignos slecht bedenk ik me net. En Duarte. Nvm dus.
quote:
Omdraaien. Kan je Neymar LM of Bastos Bastos Bastard en op RM die Colombiaan van Fiorentina die is veel beterquote:
Geymarquote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdraaien. Kan je Neymar LM of Bastos Bastos Bastard en op RM die Colombiaan van Fiorentina die is veel beter
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdraaien. Kan je Neymar LM of Bastos Bastos Bastard en op RM die Colombiaan van Fiorentina die is veel beter
Goeien team, wel aanvallendquote:
Die van Martinez is niet geweldig (maar merk je weinig van) Die van Quintero en Muriel zijn juist ideaalquote:Op maandag 15 juli 2013 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die workrates van de CAM en spitsen zijn echt verneukt anders
Kan makkelijk.quote:
Kan makkelijk, geniale voorhoede. Zeg ik uit ervaring.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die workrates van de CAM en spitsen zijn echt verneukt anders
Ik wil dat mijn aanvallers toch wel high attacking hebben staan anders echt te vaak uit positiequote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die van Martinez is niet geweldig (maar merk je weinig van) Die van Quintero en Muriel zijn juist ideaal
Ik zeg ook niet dat het niet kan, tis alleen wel iets waar je rekening mee moet houden. Ik heb bijna hetzelfde team gehad.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan makkelijk.
[..]
Kan makkelijk, geniale voorhoede. Zeg ik uit ervaring.
Veel van mijn beste spitsen hadden med/med workrates, nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn aanvallers toch wel high attacking hebben staan anders echt te vaak uit positie
Med-low is beter dan High-med hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil dat mijn aanvallers toch wel high attacking hebben staan anders echt te vaak uit positie
352 is al verdedigend van zichzelf..kan je best 2x een AWR hebben op CDM als je geen kamikaze flanken hebt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet kan, tis alleen wel iets waar je rekening mee moet houden. Ik heb bijna hetzelfde team gehad.
Ja de voorhoede is super goed
Ik vind dat echt afschuwelijk kan daar niet mee spelenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel van mijn beste spitsen hadden med/med workrates, nooit problemen mee gehad.
Maar hij heeft ook een verdediger met high AWR en 2 toch aanvallendere flankspelers.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
352 is al verdedigend van zichzelf..kan je best 2x een AWR hebben op CDM als je geen kamikaze flanken hebt.
True. Ach, ik had Ibarbo er nog bij op CDM en kreeg nog weinig tegengoalsquote:Op maandag 15 juli 2013 22:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook een verdediger met high AWR en 2 toch aanvallendere flankspelers.
Daarom, het kan makkelijk, maar je moet wel een beetje oplettenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Ach, ik had Ibarbo er nog bij op CDM en kreeg nog weinig tegengoals
Torres en Pato zijn wel goed, Di Natale meh en Aguero vond ik helemaal 3x niks.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Torres, Di Natale, Aguero en Pato zijn daarom de beste spitsen die ik heb gehad
Merk je 0.0 vanquote:
Di Natale is juist briljant staat altijd op de juiste plek en jakkert ze er van alle afstanden in zelfde voor Agueroquote:Op maandag 15 juli 2013 22:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Torres en Pato zijn wel goed, Di Natale meh en Aguero vond ik helemaal 3x niks.
Ik heb liever med/med..high/high zijn zo snel moe.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aangezien Paulinho nu cdm gezet is, beter krijgt hij volgend jaar High high workrates
ok maver86quote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb liever med/med..high/high zijn zo snel moe.
Ik merk daar bij Vidal bijv helemaal niets vanquote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je elke 2-3 potjes switcht maakt dat toch niks uitquote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
spel is al verneukt daarquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Arsenal heeft dus echt geboden op Suarez. Dat moet je toch niet willenDat verneukt dat hele spel daar
Klopt dat hebben ze 2 keer gedaanquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Arsenal heeft dus echt geboden op Suarez. Dat moet je toch niet willenDat verneukt dat hele spel daar
Nee want nu lijkt het ergens op wil je zeggenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eind van het seizoen wel jaquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee want nu lijkt het ergens op wil je zeggen
Nee en dat terwijl ze er toch bijna uit waren. Ik hoopte dat ze daar het beleid wat zouden aanpassen maar tot nu toe merk ik er nog weinig vanquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt dat hebben ze 2 keer gedaan
Suarez
Giroud scoorde zondag trouwens 2 goede goals, ik heb ook wel vertrouwen in hem maar niet veel mensen zijn het met me eens. Higuain gaat niet komen ben ik bang
Lijkt me niet dat ie zelf zou willen? Van de ene faal naar de andere faal dan, schiet ook niet zoveel op. En nog steeds Engeland waar hij het liefst weg wil. Denk gwn blijven of real ofzoquote:
Lijkt me dat ze eerst aan zo'n speler vragen of hij überhaupt wel interesse heeft om te komenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie zelf zou willen? Van de ene faal naar de andere faal dan, schiet ook niet zoveel op. En nog steeds Engeland waar hij het liefst weg wil. Denk gwn blijven of real ofzo
Dat Higuain niet komt ligt meer aan Real + Higuain denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee en dat terwijl ze er toch bijna uit waren. Ik hoopte dat ze daar het beleid wat zouden aanpassen maar tot nu toe merk ik er nog weinig van
CLquote:Op maandag 15 juli 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat ie zelf zou willen? Van de ene faal naar de andere faal dan, schiet ook niet zoveel op. En nog steeds Engeland waar hij het liefst weg wil. Denk gwn blijven of real ofzo
Ja maar hij heeft er blijkbaar wel oren na. Tis gewoon een leugenaar en hij draait maar wat om maar weg te komen bij Liverpoolquote:Op maandag 15 juli 2013 22:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vandermarretjequote:
Hij zeikt dat de Engelse pers het op hem heeft voorzien en dat hij geen prijzen kan pakken bij Liverpool. En dan zou hij naar Arsenal gaan?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft er blijkbaar wel oren na. Tis gewoon een leugenaar en hij draait maar wat om maar weg te komen bij Liverpool
Investeringsmaatschappij + schulden toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom doet Atletico niets met het geld van Falcao? Alleen paar miljoen voor Villa
hoezoquote:
Er is geen Falcao geld..hij was van een investeringsmaatschappijquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom doet Atletico niets met het geld van Falcao? Alleen paar miljoen voor Villa
Brazilianenteam + Hondaquote:
Hij was niet echt van Atleticoquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja daarom, hij liegt gewoonquote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zeikt dat de Engelse pers het op hem heeft voorzien en dat hij geen prijzen kan pakken bij Liverpool. En dan zou hij naar Arsenal gaan?![]()
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Investeringsmaatschappij + schulden toch?
Oke, apartquote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is geen Falcao geld..hij was van een investeringsmaatschappij
Daarom kon hij ook niet naar Engeland. Daar mag je niet meer werken met dat soort investeringsmaatschappijen nav het gedoe met Masche en Tevezquote:Op maandag 15 juli 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daarom, hij liegt gewoon
[..]
[..]
Oke, apartVerklaart wel waarom hij uberhaupt naar Atletico ging
Denk niet dat Barca dat ook nog laat gebeurenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
Er waren vandaag ook allemaal verhalen dat Man U Cesc gaat halen. Dat lijkt me echt kut
Hopelijk tikt Arsenal dan gewoon hetzelfde bedrag neer als hij al weg wil.
Je kan toch gewoon overkopen van die investeringsmaatschappij neem ik aan? Heeft Monaco nu wel gekocht van die maatschappij?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom kon hij ook niet naar Engeland. Daar mag je niet meer werken met dat soort investeringsmaatschappijen nav het gedoe met Masche en Tevez
Dat mag in Engeland niet. Dan moet bijvoorbeeld Atletico hem eerst kopen en daarna kan bijvoorbeeld Chelsea hem kopen. Of via een andere club (Vitesse bijvoorbeeld), als dat wel is toegestaanquote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon overkopen van die investeringsmaatschappij neem ik aan? Heeft Monaco nu wel gekocht van die maatschappij?
ja, maar in Engeland mag het gewoon nietquote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon overkopen van die investeringsmaatschappij neem ik aan? Heeft Monaco nu wel gekocht van die maatschappij?
Je mag maar voor 2 clubs uitkomen per seizoen volgens mijquote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat mag in Engeland niet. Dan moet bijvoorbeeld Atletico hem eerst kopen en daarna kan bijvoorbeeld Chelsea hem kopen. Of via een andere club (Vitesse bijvoorbeeld), als dat wel is toegestaan(je mag toch maar een bepaald aantal transfers maken in een jaar/periode?)
Cavanda is de beste silver RB van het spel.quote:
En terechtquote:Op maandag 15 juli 2013 22:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja, maar in Engeland mag het gewoon niet
iddquote:
Lijkt me ook wel goed ja, maar niet Konkogoedquote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Cavanda is de beste silver RB van het spel.
dan koop ik nog even een goede cdmquote:Op maandag 15 juli 2013 22:40 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
ok ik kooop ff fitness en zet mn xbox aan
Hé, da's grappig.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
http://what-if.xkcd.com/53/
netherlands fuck yeah
stoer doen met modellen maar de verkeerde persoon quotenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hé, da's grappig.
"Even though the opening is wider than a basketball court, and the water is forced through at incredible speeds,[2] the oceans are huge. When you started, the water level would drop by less than a centimeter per day."
Ik heb dit een keer moeten benaderen met modellen. We kwamen tot de conclusie dat er een gat van bijna een kilometer in doorsnede nodig is om de oceanen met een centimeter per dag leeg te laten stromen. Uiteindelijk zouden alle oceanen na ongeveer 170 dagen volledig zijn leeggelopen.
Best interessant, zeker de modellen die dit soort voorspellingen voor kleine gebieden ongelofelijk nauwkeurig kunnen benaderen.
Hoe dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
stoer doen met modellen maar de verkeerde persoon quoten
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
stoer doen met modellen maar de verkeerde persoon quoten
zhano=gurbuh=dudeweiser=kevin IK SNAP HET NIETquote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe dan?Ik quote net toch echt Kevin.
Oh, nu is het wel weer goed. Blijkbaar een bug op FOK!.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
zhano=gurbuh=dudeweiser=kevin IK SNAP HET NIET
beter neem je een computercursusje om te leren quotenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, nu is het wel weer goed. Blijkbaar een bug op FOK!.
kanquote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
beter neem je een computercursusje om te leren quoten
zijn er nog mensen voor clubs, wel weer een keertje zin in
hahah grappig potje. Ik maakte het nog even spannend in de 2e helft. Higuain 3 kansen 3 goalsquote:Op maandag 15 juli 2013 23:02 schreef Dudeweiser het volgende:
nou dat ging niet helemaal smooth rijst
ach het blijft torres hequote:Op maandag 15 juli 2013 23:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
hahah grappig potje. Ik maakte het nog even spannend in de 2e helft. Higuain 3 kansen 3 goals
En dat schot van Torresrecht op mn keeper af
panisch kutspel gewoonquote:
Ik hoop zo dat ie nog een transfer maaktquote:
Al gedaan, maar ik vind hem niet echt tof eigenlijk..na 1 luisterbeurt.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:11 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Download die mixtape gewoon, poenie
Dat zou wel grappig zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ie nog een transfer maakt
Oke. Ik vind het wel manne chille zomerse muziek.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al gedaan, maar ik vind hem niet echt tof eigenlijk..na 1 luisterbeurt.
Dat zijn die sweatshop vingertjes hequote:
Ik heb dat een keer gedaan op een andere site, mijn record was 2.109 ofzoquote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
http://playfreeonlinegames.eu/playonline/typethealphabet.html
Wel geinig..Eerste poging had ik dit:
[ afbeelding ]
2e was er al ruim een sec vanaf
[ afbeelding ]
Ik 5.98 en dat vond ik al snelquote:
Watquote:Op maandag 15 juli 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan op een andere site, mijn record was 2.109 ofzo
Sick wutquote:Op maandag 15 juli 2013 23:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
dafuq, het klopt ook nog precies[ afbeelding ]
Die screenshot komt van mijn oude freewebs site
Is het ook. Alsof je er wat aan hebt. Het meest ergonomische is om het met alle 10 vingers te kunnen tikken.quote:
Om het alfabet te typen? Dat lukt niet meer?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol nu ik het vaker probeer lukt het me niet eens meer
Dit doe je toch ook gewoon met 10...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:21 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Is het ook. Alsof je er wat aan hebt. Het meest ergonomische is om het met alle 10 vingers te kunnen tikken.
Nu ik het vaker probeer maak ik foutenquote:Op maandag 15 juli 2013 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Om het alfabet te typen? Dat lukt niet meer?
Park joinquote:Op maandag 15 juli 2013 23:23 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Heel veel mensen gebruiken hun ringvinger en pink niet.
gozerquote:Op maandag 15 juli 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met dit toetsenbord lukt 2.109 me nooit meer. Wel had ik net 2.53. Je bent ergens goed in of niet hé.
Ik vind het gewoon makkelijk maar ik typ ook zo snel. Soms zo snel dat ik niet weet wat ik post en daarom edit ik mijn posts zo vaak.quote:
6. nogwattes. het beangstigd mij dat je hier echt 2 sec mee kan halenquote:
Dat iemand zo'n fout kan maken verbaast mij ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
6. nogwattes. het beangstigd mij dat je hier echt 2 sec mee kan halen
welke ?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat iemand zo'n fout kan maken verbaast mij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |