PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
2 HC banken voor 50k?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
Ik heb wel coins over, maar ik accepteer alleen Habbo en WoW gold.
In een paar maanden zo dik? Dan heeft hij die drummer opgegeten denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jeuzes. Toen ik hem zag in Nov was ie nog fucking skinny. Misschien is ie stressed omdat de drummer gestopt is met SUM41.
O daar heb ik nog wel aardig wat.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
Ik heb wel coins over, maar ik accepteer alleen Habbo en WoW gold.
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Godver morgen weer varen, zwemmen en aan het water liggen
ik, dtm heeft zijn eigen racketbespanbedrijfquote:Op maandag 15 juli 2013 19:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wie werkte er nou bij de Action, jij of TM? Ik haal jullie nog steeds door elkaar...
Insinueer je nu dat je in natura gaat betalen? Misschien verkoopt Fons nog coins.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Roypsv het volgende:
als iemand coins verkoopt, kan ook anders betalen.
jullie ma ookquote:Op maandag 15 juli 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je in natura gaat betalen? Misschien verkoopt Fons nog coins.
Nee, die verkoopt geen coins.quote:
Dus jij werkt 6 uurtjes in de week en dan loop je hier te piepenquote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik, dtm heeft zijn eigen racketbespanbedrijf
als je er vanaf wil wel jaquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
Iemand die nog 49k wil hebben, Kevin ofzo?
Al heel lang geen fut meer gespeeld en gaat dit jaar ook niet echt meer gebeuren denk ik
49k maar? kkgierquote:Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
Iemand die nog 49k wil hebben, Kevin ofzo?
Al heel lang geen fut meer gespeeld en gaat dit jaar ook niet echt meer gebeuren denk ik
Ik hoopte dat roy het zou doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zat er net ook al aan te denken. Wie zal er kkgier gaan posten
Zeg het gewoon 1 keer. Voor old times sake.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:03 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij speelt Xbox anders was ik al van de partij
ja ik mag echt niet zeuren, I knowquote:Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dus jij werkt 6 uurtjes in de week en dan loop je hier te piepenLaat ome Toef het niet horen. Hoeveel van je uren moet je morgen?
Kan jij je collega's wel gewoon verstaan?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik mag echt niet zeuren, I knowhet is alleen wel backbreaking werk maar goed. Het ligt een beetje aan mijn schema hoeveel ik werk, ik moet morgen dus drie uur extra draaien
zit maar een turk bij en die kan gewoon goed Nederlandsquote:Op maandag 15 juli 2013 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan jij je collega's wel gewoon verstaan?
Normaal als ik hier in de action kom moet ik met handen en voeten duidelijk maken dat ik met euro's wil betalen.
Wel een vette introquote:Op maandag 15 juli 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
Snap echt niet dat mensen vrijwillig naar deze bagger kijken...
Ik heb hem na die intro ook uitgezet.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar alles daarna is bagger zowat
Goed zo.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb hem na die intro ook uitgezet.
Ja die is niet zo irritant als die andere dweeb.quote:
George vinnik ook kutquote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die is niet zo irritant als die andere dweeb.Een nieuwe George!
Duarte is erg goed jammer dat Ajax hem nog niet nodig heeftquote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Toivonen en Strootman weggaan gaat PSV voor Toornstra en Duarte ...
jazekerquote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef Vijf_voor het volgende:
Zit Barazite nu bij Hosiner in het team?
Iig niet duurquote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is erg goed jammer dat Ajax hem nog niet nodig heeft
Zie het alweer gebeuren dat strak de belangstelling voor De Jong en Eriksen flink toeneemt en Duarte en Maher al mooi bij PSV zitten..quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Duarte is erg goed jammer dat Ajax hem nog niet nodig heeft
eigen jeugd en thulani het beest sereroquote:Op maandag 15 juli 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie het alweer gebeuren dat strak de belangstelling voor De Jong en Eriksen flink toeneemt en Duarte en Maher al mooi bij PSV zitten..
eerbetoon aan onze kalende alleswetende vrindquote:Op maandag 15 juli 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
haha welke sukkel betaalt nou weer zoveel voor torres haha skkl
Brazilianen met Adryan, Wally/Leandro, Souza en Nei? (voor die eerste)quote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team heeft een goede rechterflank nodigBarazite had ik CF en die is goed, maar Duarte voldeed niet. Dus nu gaat Barazite hier:
[ afbeelding ]
(Versie maakt niet uit)
Iemand ideën om beide teams af te maken? Ik wil niet teveel NL'ers in dat tweede team..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |