Zeik niet. Die vakantie was er eerder. Dus snap dat ze niet vast wilt zitten.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja een weekje waarin de halve jongerencamping eraan zit zodat ze daarna weer bij mij kan komen.. Maar ik klink waarschijnlijk nogal als een zeikert :/
Naja, dat ze twijfelt of ze je leuk vindt zegt al genoeg lijkt mij..quote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk gewoon dat ze vrij wil zijn om op vakantie te gaan en staan waar ze wil
ze wil niet aan hem vastzitten omdat ze die halve camping wil neukenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, dat ze twijfelt of ze je leuk vindt zegt al genoeg lijkt mij..
En niet willen afspreken omdat ze volgende week op vakantie gaat? Ik mis de logica
Ze wil vrijheid, om naar alle waarschijnlijkheid vrolijk rond te kunnen neuken.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Zeik niet. Die vakantie was er eerder. Dus snap dat ze niet vast wilt zitten.
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
ze wil niet aan hem vastzitten omdat ze die halve camping wil neuken
Frikandel? Is ze echt een slet?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze wil vrijheid, om naar alle waarschijnlijkheid vrolijk rond te kunnen neuken.
Ja alsof ja haar daarna nog wiltquote:Op maandag 15 juli 2013 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze wil vrijheid, om naar alle waarschijnlijkheid vrolijk rond te kunnen neuken.
sommige jongens die desperate genoeg zijnquote:
was eng. opeens iemand die je naam zegt en nederlands praatquote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
sommige jongens die desperate genoeg zijn
wat ban je me trouwens
hahaha sof paniekaanvalquote:Op maandag 15 juli 2013 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
was eng. opeens iemand die je naam zegt en nederlands praat
ja lolquote:
Bierquote:Op maandag 15 juli 2013 22:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat is al beter, maar ik zou toch voor Grolsch/HJ/Jupiler gaan
awh hahahahahaquote:Op maandag 15 juli 2013 22:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
je keek ook echt als een bang hertje hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |