7 is upquote:
saaiquote:
er staat bij je naam offline weergeven maar je staat gewoon online weergegeven dus het klopt niet helemaal hihiquote:
Fine as well thanks for asking:)quote:
Ja hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:50 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Fine as well thanks for asking:)
Is t goed als ik jullie een beetje advies vraag wat betreft mn date van afgelopen week voor degene die t nog weten xd zit hier niet zo vaak maar toch..
Ik ben nogal een apart geval denk ikquote:Op maandag 15 juli 2013 21:49 schreef Dearest het volgende:
[..]
er staat bij je naam offline weergeven maar je staat gewoon online weergegeven dus het klopt niet helemaal hihi
Super! Oké kijk;quote:
Doe wat zij wil. Wacht een weekje. Klaar.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Super! Oké kijk;
Afgelopen vrijdag had k dus die date en het was super gezellig, dat vond zij ook. Nu vroeg ik gisteren of ze van de week zin had om wat af te spreken maar toen zei ze dat ze wou wachten omdat 1) ze niet zeker wist of ze me leuk leuk vond en 2) omdat ze naar Terschelling gaat volgende week.Nu werd het gesprek nogal apart en hielden we er beide een kutgevoel aan over.. Nu is dat opgelost en babbelen we weer gezellig maaaaar ik vraag me nog steeds af wat ik moet doen... zij wil verder kijken na dat ze op vakantie is geweest, maar je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te raden dat dat me nogal kunt zit xd. Zelf wil ik van de week savonds een keer bij t meer gaan zwemmen ofzo, maar zal ik dat vragen of wachten als ze terug is van Terschelling?
Wel een beetje rare redenen om niet af te willen spreken hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Super! Oké kijk;
Afgelopen vrijdag had k dus die date en het was super gezellig, dat vond zij ook. Nu vroeg ik gisteren of ze van de week zin had om wat af te spreken maar toen zei ze dat ze wou wachten omdat 1) ze niet zeker wist of ze me leuk leuk vond en 2) omdat ze naar Terschelling gaat volgende week.Nu werd het gesprek nogal apart en hielden we er beide een kutgevoel aan over.. Nu is dat opgelost en babbelen we weer gezellig maaaaar ik vraag me nog steeds af wat ik moet doen... zij wil verder kijken na dat ze op vakantie is geweest, maar je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te raden dat dat me nogal kunt zit xd. Zelf wil ik van de week savonds een keer bij t meer gaan zwemmen ofzo, maar zal ik dat vragen of wachten als ze terug is van Terschelling?
idd, wacht gewoon anders is het super opdringerigquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Super! Oké kijk;
Ja een weekje waarin de halve jongerencamping eraan zit zodat ze daarna weer bij mij kan komen.. Maar ik klink waarschijnlijk nogal als een zeikert :/quote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe wat zij wil. Wacht een weekje. Klaar.
Appelhof is idd één grote orgie dus ik snap je punt wel ja. Ik zou vriendelijk bedanken en op naar de volgende.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja een weekje waarin de halve jongerencamping eraan zit zodat ze daarna weer bij mij kan komen.. Maar ik klink waarschijnlijk nogal als een zeikert :/
nouja als zij die halve camping neukt wil je haar sowieso niet tochquote:Op maandag 15 juli 2013 22:01 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja een weekje waarin de halve jongerencamping eraan zit zodat ze daarna weer bij mij kan komen.. Maar ik klink waarschijnlijk nogal als een zeikert :/
Inderdaad, ik denk gewoon dat ze vrij wil zijn om op vakantie te gaan en staan waar ze wilquote:Op maandag 15 juli 2013 22:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel een beetje rare redenen om niet af te willen spreken hoor
ja dat dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Appelhof is idd één grote orgie dus ik snap je punt wel ja. Ik zou vriendelijk bedanken en op naar de volgende.
Nee inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2013 22:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
nouja als zij die halve camping neukt wil je haar sowieso niet toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |