Nee eerst puinruimen en dat kost tijd moeite en geld dat weet ik ook wel.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het management vervangen wil niet zeggen dat je bedrijf daarna meteen weer gezond is.
Of ze dat gaan lukken zien we over 4 weken als de 3e kwartaarcijfers gepubliceerd worden.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Nee eerst puinruimen en dat kost tijd moeite en geld dat weet ik ook wel.
Niet de minstequote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ze hebben niet de minste in huis gehaald.
Maar bewijs zien we in de cijfers nog een paar dagen wachten.
buy the rumour sell the fact.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Voorinformatie?
Nu al 3,48 % gestegen![]()
Teken aan de wand dat de cijfers goed gaan zijn
Uw glas is half leeg, zal ik bijschenken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:21 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
buy the rumour sell the fact.
MORGEN NAAR DE 3 EURO!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:41 schreef muhahaha het volgende:
Dit topic wordt al net zo 'erg' als een topic op het IEX forum.
quote:
bloemanjer is ontmaskerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
NABEURS GROOT NIEUWS, OVERNAME?!!!
Morgen openen op op 2,75!!
Let op mijn woorden!
Dan zie ik jou binnenkort bij het UWV langsgaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:44 schreef muhahaha het volgende:
VOEL HET AAN MIJN WATER /volledig vermogen in imtech gepropt.
Ze zijn nu Cisco master cloud builder als enige in Nederland.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:03 schreef Sunri5e het volgende:
Zou mooi zijn als het blok dat bij de 2.08 vandaag beslecht kan worden. Ik ben niet in staat om op dit moment het nieuws door te nemen maar is er iets gemeld waardoor deze stijging plaats heeft gevonden?
quote:
Vanwaar dat getal?quote:
¤ 30,-quote:
Nee koers Imtech om 17:30quote:
Sentimentquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef DrSnuggle het volgende:
Ok, waarom stijgt dit aandeel zo zonder enige aanleiding? Of mis ik iets?
Knopen doorhakken altijd goedquote:
Prachtig dat het aandeel zo omhoog gaat vandaag maar mijn vraag is dan altijd: "waarom"? Ik denk dat we morgen ook weer een correctie gaan krijgen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:03 schreef BasEnAad het volgende:
Ik heb ook verkocht, morgen gaat het weer naar benee vermoed ik.
Bij mij staat er gewoon 2,15????quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nabeurshandel ¤ 2,189![]()
Ik heb ze nog.
Waar heb jij het over, in Imtech is geen nabeurshandel anders dan OTC, en die zie jij niet op je computertjequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nabeurshandel ¤ 2,189![]()
Ik heb ze nog.
Kan je zien op je account window Lynx/IB op je computertje dus of je telefoonquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:29 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Waar heb jij het over, in Imtech is geen nabeurshandel anders dan OTC, en die zie jij niet op je computertje
Dan heb jij een rare account, want hier is geen handel te zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Kan je zien op je account window Lynx/IB op je computertje dus of je telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |