Heb je nog bijgekocht met de emissie?quote:Op maandag 16 september 2013 13:09 schreef stephano1990 het volgende:
Ha, ik ben met imtech behoorlijk de soep in gegaan.
Toen ik voor 10 euro kocht, was enkel nog bekend dat er een eenmalige fraude was in Polen. Later kwam de structurele fraude in Duitsland aan het licht!
Op dit moment lijkt het mij het verstandigst om de aandelen gewoon een of een paar jaar aan te houden en te kijken wat het doet. Ik verwacht niet dat dit het complete koersverlies goed zal maken (bij verre niet) maar ik hoop dat het in ieder geval een beetje bijtrekt.
yes, ik heb wel bijgekocht. 1.40 per stuk en 3 emissie rechten per aandeel was het toch?quote:Op maandag 16 september 2013 13:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb je nog bijgekocht met de emissie?
maw is je gemiddelde aankoopsprijs gezakt?
Ik hoop het voor je want de ¤ 10,- zal denk ik er niet meer in zitten...
Ik heb er wat meer..quote:Op woensdag 18 september 2013 17:18 schreef BasEnAad het volgende:
Laatst 700 stuks gekocht, voor 2,15.
Ik laat me niet gek maken door die dagelijkse schommelingen.
ik heb er 500. ik kijk ook niet naar die dagelijkse bewegingen. Ik hoop dat ze over een paar jaar zo'n 3 of liever 4 euro doen.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:18 schreef BasEnAad het volgende:
Laatst 700 stuks gekocht, voor 2,15.
Ik laat me niet gek maken door die dagelijkse schommelingen.
Het aandeel is een speelbal geworden van speculantenquote:Op woensdag 18 september 2013 17:09 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Auw![]()
Van ¤ 2,269 naar ¤ 2.222 in 1 kwartier..
Heb mijn positie om 09:02 met winst gesloten.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:11 schreef Sparqq het volgende:
Waarom het aandeel houden? Verlies nemen en een kandidaat zoeken om je verlies goed te maken lijkt me beter.
Waarom, gezien:quote:Op donderdag 19 september 2013 09:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Heb mijn positie om 09:02 met winst gesloten.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Maar laten we het vooral de tijd gunnnen over een jaar of twee overweeg ik misschien om mijnpositie te sluiten
Omdat ik probeer om goedkoper in te stappen.quote:
als de gokkers uitstappen, dan kan ik wel wat kopenquote:Op donderdag 19 september 2013 10:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Omdat ik probeer om goedkoper in te stappen.
Maar dit keer met een minder grote positie
Ik blijf nog ff lekker, ik wil de boot niet missen. Imtech heeft veel te hard op z'n donder gehad.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Costa Concordia?quote:Op donderdag 19 september 2013 11:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff lekker, ik wil de boot niet missen. Imtech heeft veel te hard op z'n donder gehad.
De Costa Concordia dusquote:Op donderdag 19 september 2013 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]![]()
Misschien wel, maar ik gok op een ritje naar boven.
Ja, Imtech zelf heeft er niks mee te makenquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:55 schreef arjan1112 het volgende:
Imtech zal zijn bankconvenanten in het eerste en tweede kwartaal van 2014 waarschijnlijk breken, wanneer ze getest worden. Dat stellen analisten van ABN Amro vrijdag.
Volgens de bank komt Imtech bij de test in het eerste kwartaal zo'n 342 miljoen euro, en voor de test in het tweede kwartaal zo'n 189 miljoen euro tekort.
De beste manier om het niet halen van de convenanten te voorkomen, is volgens de bank het verslaan van de verwachtingen met grote marges, het verkopen van onderdelen in combinatie met een waiver van de banken. Het onderdeel Marine is volgens ABN Amro de belangrijkste kandidaat om gedesinvesteerd te worden en zou zo'n 175 miljoen euro op kunnen leveren.
joepi.. uitverkoop
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)oor-convenanten.aspx
de banken slopen bedrijven altijd
ik dacht je geen positie meer hadquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:29 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo goed werk van de ABN-AMRO die "misschien" short zat in Imtech.![]()
Een 1-2-tje opzetten op de expiratiedag van opties.
Eerst tegen betaling de telegrof oud negatief nieuws laten herhalen met grote kop in hun krant.
En dan wat later hun vernietigende analyse die imho niet op cijfers dus feiten is gebaseerd plaatsen.
Dat bij een geplaagd aandeel geeft garantie op een koersduik dus grof verdienen omdat ABN-AMRO* short zat.
* Of een hedge fonds in opdracht van de ABN.
En de AFM slaapt lekker door in hun kantoor![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed ik wacht wel een maandje dan sta ik misschien weer in de plus met mijn positie![]()
Of niet
Je maakt er een potje vanquote:Op donderdag 19 september 2013 09:20 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Had ja klopt ik wissel vrij vaak van positiequote:Op vrijdag 20 september 2013 19:40 schreef crashbangboom het volgende:
ik dacht je geen positie meer had
Ja vandaag welquote:Je maakt er een potje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |