Zou hij in de Jamaicaanse clubs ook wasmiddel gesnoven hebben?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, die Patrick van Luijk is ook een groot denker. De progressie van Bolt over de afgelopen jaren is heel logisch. Was in de jeugd ook al heel goed. Niets aan de hand, gewoon doorlopen.
Die man is niet objectief, hij is dikke matties met die Jamaicanen. Heeft meermaals met die groep getraind.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, die Patrick van Luijk is ook een groot denker. De progressie van Bolt over de afgelopen jaren is heel logisch. Was in de jeugd ook al heel goed. Niets aan de hand, gewoon doorlopen.
Ja, dat zegt hij zelf ook. Maar daar heeft hij niets geks gezien. Die mannen worden vaak gecontroleerd. Niets aan de hand dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Die man is niet objectief, hij is dikke matties met die Jamaicanen. Heeft meermaals met die groep getraind.
Je leert wel hard lopen als je het daar verkoopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou hij in de Jamaicaanse clubs ook wasmiddel gesnoven hebben?
Sommige wetenschappers zullen zich wel beroepen op significantie. En als de n klein genoeg is zijn er altijd niet significante studies te ontwerpen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:18 schreef OProg het volgende:
Ik vraag me nog steeds af hoe het kan dat er 'deskundigen' zijn die blijven volhouden dat het allemaal niet werkt en dat het een soort placebo-effect is. Als je alleen al zo'n Sayar of in dezelfde ronde vorig jaar Gabrovski ziet fietsen dat weet je toch genoeg? Om naar niet te beginnen over de rest de laatste 15 jaar op het gebied van bloeddoping.
Mag ik even off-topic melden dat het bij mij ongelooflijk vervelend gaat kriebelen als mensen zeggen 'niets aan de hand' of 'rustig doorlopen'? Dat is echt een uitspraak die impliceert dat iedereen dom is en jij het wel snapt. Ik heb die allergie trouwens opgebouwd in het VS-verkiezingentopic door een paar van die wereldvreemde libertariers.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij zelf ook. Maar daar heeft hij niets geks gezien. Die mannen worden vaak gecontroleerd. Niets aan de hand dus.
In dit geval zit er nog wel logica achter; als de halve top in een zekere discipline wordt betrapt op doping, kun je dat niet afdoen als een incident, wat van Langen en van Luijk wel met alle macht proberen te doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 02:17 schreef thettes het volgende:
[..]
Mag ik even off-topic melden dat het bij mij ongelooflijk vervelend gaat kriebelen als mensen zeggen 'niets aan de hand' of 'rustig doorlopen'? Dat is echt een uitspraak die impliceert dat iedereen dom is en jij het wel snapt. Ik heb die allergie trouwens opgebouwd in het VS-verkiezingentopic door een paar van die wereldvreemde libertariers.
Geef die man nog wel het voordeel van de twijfel, Ik denk niet dat die Jamaicanen zo gek zijn alles te delen met zo'n Nederlander. Patrick kwam nog wel redelijk terecht overquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij zelf ook. Maar daar heeft hij niets geks gezien. Die mannen worden vaak gecontroleerd. Niets aan de hand dus.
twitter:VictorConte twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 07:54:20Tyson Gay failed an IQ test as well as a doping test. reageer retweet
Gratis proefkonijnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
Die Kraaijenhof bij K&B pleitte gisteren voor het vrijgeven van doping
Deed ie jaren geleden al als trainer van Nellie Cooman.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
Die man had de domste argumenten ooit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
Nooit gehoord van spierversterkende middelen?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef bianconeri het volgende:
Ik snap dat binnen de atletiek ook niet hahaDoping is uithoudingsvermogen bevorderend. Niet zo zeer kwalitatief bevorderend (je houd je kracht alleen langer vol).
Zeker bij discuswerpen zie ik het nut dan niet zo zeer?
Maar ja ik volg het vooral bij wielrennen enzo, daar is het alleen maar voor uithoudingsvermogen en bij wielrennen is het logisch dat het voordeel oplevert met dat uren en uren fietsen.
Ik snap dat out of competition doping testen ook totaal niet? Voor geen enkele sport.
Ok je hebt als topsporter een voorbeeld functie.
Maar wat boeit het in vredesnaam of een renner buiten een wedstrijd om doping gebruikt?
In zijn training loopt ie wat langer en sneller door, maar lekker boeiend in een training.
Of mis ik iets
Dat roept hij al heel lang en gelijk heeft hij....een visionair.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:41 schreef Ericr het volgende:
https://twitter.com/VictorConte
Volgens Victor Conte (Balco) zat Gay aan de DHEA-creme. Ook nog een sneer naar Gay als dat echt zo is :twitter:VictorConte twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 07:54:20Tyson Gay failed an IQ test as well as a doping test. reageer retweet
twitter:VictorConte twitterde op dinsdag 16-07-2013 om 00:57:27Possible Clue: Dr. Gibson + DHEA cream = Dumber than dumb 4 a drug tested athlete reageer retweet
Ze is volgens mij ook degene die Bolt voor de FBK-games haalt en zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:29 schreef OProg het volgende:
Ik heb het toch nog een keer opstaan van Ellen. Blijft gieren, 8 van de top 10 gepakt, 'het is niet systematisch' en daarna 'die vijf Jamaicanen trainen bij dezelfde coach, Bolt traint bij een andere coach'.
Dat is net zoiets als 'al die wielrenners reden voor hetzelfde team dus er is niks aan de hand' zeggen.![]()
O ja, het is qua doping ook heel anders omdat er in de tour 200 meedoen en 2000 op het WK in Moskou. En dat zijn verschillende dicipline's dus het heel anders. ()
Dat vind ik pas schandalig. Gewoon ontkennen dat er iets aan de hand is.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:
http://nos.nl/video/529929-geen-schandaal-als-in-wielrennen.html
Ellen van Langen![]()
![]()
x1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |