ja dat altijdquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat men een daadwerkelijke opleiding wel meer waardeert dan een LOI gebeuren, dat wel.
dit jaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat men een daadwerkelijke opleiding wel meer waardeert dan een LOI gebeuren, dat wel.
ik had dokter bibber in mijn kerstpakket, wat een bazenspel is dat manquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
nu met gratis levensecht studiemateriaal als u zich voor 1 september inschrijft!
[ afbeelding ]
Ja maar de opleiding trek ik ook niet; en fulltime werken is toch qua money-wise verstandiger dan een dag minder werken en bij een asiel te gaan werken (alhoewel me dat ook erg tof lijktquote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dierenartsassistente ofzo, dat zou je er best 1 of 2 dagen bij kunnen doen, bij part time IT ofzo?
Als je het leuk vindt
Vriendin van me werkt 1 dag in de week in een asiel naast 4 dagen iets anders, omdat ze dol is op dieren, maar daar niet van rond kan komen.
Jaaaaquote:
speel je mee in een loterij?>quote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
als k de loterij wil neem k wel veel beestjes
het kan altijd nog he, je moet toch tot je 70e werkenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik mijn huidige baan echt vreselijk kut had gevonden; had ik het wellicht overwogen; maar ik heb het nu ook gewoon niet slecht met mijn 2de keuze
de loterij des levens, je weet nooit wat je krijgtquote:
Ah straks werk ik toch minder als ik gebigd heb en dan boeit het al helemaal niet meer! Dan ga ik alleen nog maar over baby's praten en hun bruine/groene poepquote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
het kan altijd nog he, je moet toch tot je 70e werken
En kan ook na pensioen. Of nadat je gaat biggen
As ifquote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
het kan altijd nog he, je moet toch tot je 70e werken
En kan ook na pensioen. Of nadat je gaat biggen
Ermahgerd jaaahaaaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Kom over 10 jaar maar op onze kinderboerderij spelengeitjes en kippen en vlaamse reuzen en een hangbuikzwijn
Ik denk dat Spees een dagje uitgeleend was naar A'dam en de nuggets verkeerd gebakken hadquote:ma 15 jul 2013, 14:28| lees voor
Steekpartij bij McDonald's
AMSTERDAM -
Bij de McDonald's op het Osdorpplein in Amsterdam is maandagmiddag een man in zijn rug gestoken.
Om 13.20 uur ging het mis voor de deur van het fastfoodrestaurant. Twee mannen waren in een heftige ruzie verwikkeld, die uitmondde in een steekpartij.
Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis
ik wil net zeggen, daar ga je alquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz nee
daar moet ik dan wel mee beginnen idd
Dan heb ik vast hulp nodig met alles onderhoudenquote:
en kots en zulksquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah straks werk ik toch minder als ik gebigd heb en dan boeit het al helemaal niet meer! Dan ga ik alleen nog maar over baby's praten en hun bruine/groene poep![]()
Nee?
Je hebt nogal ambities. Je wil een fulltime carriere, je blog tot imperium uitbouwen, een gezin bakken èn een kinderboerderij startenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Kom over 10 jaar maar op onze kinderboerderij spelengeitjes en kippen en vlaamse reuzen en een hangbuikzwijn
Oeh en verse eitjes ! en oeh oeh oehhhh heel parcour maken voor de geitjes e.d. wajaaaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan heb ik vast hulp nodig met alles onderhouden.
Die boerderij "krijgen" we hequote:Op maandag 15 juli 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt nogal ambities. Je wil een fulltime carriere, je blog tot imperium uitbouwen, een gezin bakken èn een kinderboerderij starten
als je maar niet op eind van je leven gaat roepen "had ik maar iets anders gedaan....."quote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
As if
Maar wel leuk dat je opties blijft zoeken
ik las verse geitjesquote:Op maandag 15 juli 2013 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh en verse eitjes ! en oeh oeh oehhhh heel parcour maken voor de geitjes e.d. wajaaa
Wel dwerggeitjes he; die zijn het schattigst![]()
EN EEN MEGA KONIJNENREN !!!1!!1
successierecht/schenkingsbelasting niet vergeten hequote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die boerderij "krijgen" we he. Hoef er alleen wat dieren op te zetten. Die carriere moet ik nog maar bezien, die blog is voorlopig nog steeds alleen maar hobby en dat gezin... Baas is best zorgzaam
Ik geloof (maar daar bemoei ik me niet mee) dat wij het huis kopen voor het bedrag dat de vader van Baas nodig heeft om een leuk apartementje aan te schaffen. Maar of het echt zo makkelijk is, weet ik ook niet hoor!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:17 schreef Molo het volgende:
[..]
successierecht/schenkingsbelasting niet vergeten he
kan nog best een duur grapje zijn
het gaat me ook niet zozeer om de aanschaf van de boerderijquote:Op maandag 15 juli 2013 15:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die boerderij "krijgen" we he. Hoef er alleen wat dieren op te zetten. Die carriere moet ik nog maar bezien, die blog is voorlopig nog steeds alleen maar hobby en dat gezin... Baas is best zorgzaam
als dat realistisch genoeg is voor de belastingdienst qua bedrag is dat prima, maar risico is dat het als schenking gezien wordt omdat het een niet realistisch bedrag is (auto voor 50 euro verkopen is dat ook bijv) en je alsnog moet dokken.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geloof (maar daar bemoei ik me niet mee) dat wij het huis kopen voor het bedrag dat de vader van Baas nodig heeft om een leuk apartementje aan te schaffen. Maar of het echt zo makkelijk is, weet ik ook niet hoor!
Ik hoop voor jullie dat dat lukt.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik geloof (maar daar bemoei ik me niet mee) dat wij het huis kopen voor het bedrag dat de vader van Baas nodig heeft om een leuk apartementje aan te schaffen. Maar of het echt zo makkelijk is, weet ik ook niet hoor!
Debs wel, ranzig sletje dat het is.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Molo het volgende:
Of Debs batst gewoon even met de taxateur om het bedrag te "beïnvloeden"
Dat zou best kunnen dat het op zoiets uitkomt. Dan hebben we een probleem welquote:Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat dat lukt.
Wij zaten vast aan het getaxeerde bedrag. Huis was dus zoveel waard en dat moesten we er voor geven, ook al hadden we met pap anders afgesproken (gelukkig kon hij het stukje verschil schenken anders was het allemaal niet doorgegaan).
http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/83.htmlquote:Op maandag 15 juli 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
WAAROM heeft tupperware niet gewoon een webshop?
Het zijn geweldige bakjes maar dat teringsysteem moet serieus dood
Probeer maar eens iets in je winkelwagen te gooienquote:Op maandag 15 juli 2013 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.tupperware.nl/xchg/nl/hs.xsl/83.html
niet helemaaaaaal een echte webshop, maar je kun toch gewoon dat mens langs laten komen, bakjes aanpakken, betalen en daaaaaag de deur dicht doen?
flink boos kijken en Eny over haar voeten laten pissen, dan wil ze vast niet terug komen
bij mij doet hij het gewoon hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Probeer maar eens iets in je winkelwagen te gooien
HET IS EEN COMPLOTquote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef Molo het volgende:
[..]
bij mij doet hij het gewoon hoor
Als ik nu verder wil moet ik gaan betalen (incl. 7.90 verzendkosten ook nog) dus dat doe ik maar niet
En dat overal was zeker niet in je bakkes of welquote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik fiets zo wel ff langs de Cook & Co, misschien hebben ze iets vergelijkbaars. Het gaat me er vooral om dat het deksel een beetje op z'n plek blijft.
Ben een beetje klaar met IKEA-bakjes nadat m'n tonijnsalade weer eens overal eindigde behalve in het bakje.
Nee, dat was godzijdank nog in de diepvrieszak die ik er veiligheidshalve omheen had gedaan. Desalniettemin ruikt mijn tas nu toch naar vis met uiquote:Op maandag 15 juli 2013 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat overal was zeker niet in je bakkes of wel?
ja, begrijpelijkquote:Op maandag 15 juli 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
ik fiets zo wel ff langs de Cook & Co, misschien hebben ze iets vergelijkbaars. Het gaat me er vooral om dat het deksel een beetje op z'n plek blijft.
Ben een beetje klaar met IKEA-bakjes nadat m'n tonijnsalade weer eens overal eindigde behalve in het bakje.
5 ton?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Wij zouden graag het huis van cifs ouders overnemen; maar het is voor ons iig niet haalbaarIdd omdat er een complete regeling zit in de overname van een huis tussen familie.
Naja kwam er op neer dat we nog meer dan 5ton moesten neerleggen ofzo en dat is niet haalbaar helaas
Ik vind het opvallend dat ik nog zo veel mensen hier hoor die dat zouden willen!quote:Op maandag 15 juli 2013 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Wij zouden graag het huis van cifs ouders overnemen; maar het is voor ons iig niet haalbaarIdd omdat er een complete regeling zit in de overname van een huis tussen familie.
Naja kwam er op neer dat we nog meer dan 5ton moesten neerleggen ofzo en dat is niet haalbaar helaas
inclusief bed van je oudersquote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat ik nog zo veel mensen hier hoor die dat zouden willen!
Ik zou NOOIT. het huis van mijn / zijn ouders willen. Everrr. Het zou nooit als mijn huis voelen
Tnxquote:Op maandag 15 juli 2013 15:42 schreef Molo het volgende:
[..]
ja, begrijpelijk
http://www.locklock.nl/
deze bakjes zijn ook geweldig
lucht en lekdicht en heel stevig
Pff, dat is best veel ja. Nou ja, als wij de waarde zouden moeten betalen dan zit je tegen de miljoen aan te kijken... voornamelijk vanwege de grond (beschermd natuurgebied eromheen).quote:Op maandag 15 juli 2013 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Hrrrrrquote:Op maandag 15 juli 2013 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
inclusief bed van je ouders
batsen op alle plekken waar je ouders dat ook hebben gedaan
dat doen ze nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
inclusief bed van je ouders
batsen op alle plekken waar je ouders dat ook hebben gedaan
ik heb het gezien ja, dat doen ze welquote:
Uh ja de grond hier in NL is zowat onbetaalbaar iddquote:Op maandag 15 juli 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pff, dat is best veel ja. Nou ja, als wij de waarde zouden moeten betalen dan zit je tegen de miljoen aan te kijken... voornamelijk vanwege de grond (beschermd natuurgebied eromheen).
Das inderdaad een nadeel.....vooral als de helft van hun inboedel er nog staatquote:Op maandag 15 juli 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat ik nog zo veel mensen hier hoor die dat zouden willen!
Ik zou NOOIT. het huis van mijn / zijn ouders willen. Everrr. Het zou nooit als mijn huis voelen
Jesus weptquote:Op maandag 15 juli 2013 15:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb het gezien ja, dat doen ze wel
(ik liep dronken de slaapkamer binnen)
Osdorpquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk dat Spees een dagje uitgeleend was naar A'dam en de nuggets verkeerd gebakken had
dan is het echt kwestie van goed uitzoeken of het wel kan, met fiscale constructies enzo. Notaris ruim van tevoren gaan raadplegen of financieel adviseur die kan bekijken wat er binnen de regels creatief haalbaar is.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pff, dat is best veel ja. Nou ja, als wij de waarde zouden moeten betalen dan zit je tegen de miljoen aan te kijken... voornamelijk vanwege de grond (beschermd natuurgebied eromheen).
Nah, m'n ouderlijk huis overnemen zou ik wel echt heel maf vinden. Soberzo zal de kamer van m'n ouders zo aan blijven voelen, dat had ik al met de kamer van m'n zus.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik welIk heb er geen ander gevoel bij dan een ander bestaand huis overkopen eik
Tenslotte ga je het toch aanpassen naar eigen smaak
Nee, voor mij zou dat nooit werkenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik welIk heb er geen ander gevoel bij dan een ander bestaand huis overkopen eik
ik vind het wel een mooi idee hoor, dat een huis in de familie blijft. Als dat goed voelt, en financieel kan, moet je dat lekker doenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Ze bewoont het - maar bezit ze het ook?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
dan is het echt kwestie van goed uitzoeken of het wel kan, met fiscale constructies enzo. Notaris ruim van tevoren gaan raadplegen of financieel adviseur die kan bekijken wat er binnen de regels creatief haalbaar is.
Collega van me heeft zoiets met haar ouders geregeld met een stichting of weet ik het wat. In ieder geval bewoont zij nu een kapitaal pand met haar 25 jaar
geen idee hoe, maar bij hun kon het. Allees kan je dat eigenlijk nooit zelf uitzoeken, heb je wel een expert voor nodig
komt bb uit "gewoon" een vermogende familie, of doen zijn ouders iets heel handig met geld verdienen/bizar goeie baan?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, voor mij zou dat nooit werken
Daarbij vind ik het huis van mijn ouders lelijk en het huis van bb's ouders zullen we nooit kunnen betalen - ergo, niks aan de hand![]()
Dat ga ik natuurlijk niet op fok zettenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:51 schreef Molo het volgende:
[..]
komt bb uit "gewoon" een vermogende familie, of doen zijn ouders iets heel handig met geld verdienen/bizar goeie baan?
volgens haar wel, maar aangezien ik niks weet van financiële shizzle kan ik je er echt helemaal niks over vertellenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze bewoont het - maar bezit ze het ook?
bb's vader is opperhoofd maffiosoquote:Op maandag 15 juli 2013 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet op fok zetten
Ja, zodra er echt sprake van komt is dat sowieso heel belangrijk ja. Ook omdat het bedrijf dan gestopt wordt e.d., moet allemaal wel goed geregeld natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
dan is het echt kwestie van goed uitzoeken of het wel kan, met fiscale constructies enzo. Notaris ruim van tevoren gaan raadplegen of financieel adviseur die kan bekijken wat er binnen de regels creatief haalbaar is.
Collega van me heeft zoiets met haar ouders geregeld met een stichting of weet ik het wat. In ieder geval bewoont zij nu een kapitaal pand met haar 25 jaar
geen idee hoe, maar bij hun kon het. Allees kan je dat eigenlijk nooit zelf uitzoeken, heb je wel een expert voor nodig
anders moeten jullie gewoon flink vaak bbq-en om al die beestjes die er dan nog lopen op te eten, ik zie geen problemenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, zodra er echt sprake van komt is dat sowieso heel belangrijk ja. Ook omdat het bedrijf dan gestopt wordt e.d., moet allemaal wel goed geregeld natuurlijk.
Ja.... Helaasch kan het financieel nietquote:Op maandag 15 juli 2013 15:50 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind het wel een mooi idee hoor, dat een huis in de familie blijft. Als dat goed voelt, en financieel kan, moet je dat lekker doen
Als dat voor jou niets uitmaakt dan is dat ook primaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij hebben gewoon het rijtjeshuis van mijn vader overgenomen. niets geks en waarvan er nog 100 van staan hier in het dorp, dus zou verder geen verschil maken.
Enne.....die jurk van mascha![]()
quote:Voor iedereen die zegt dat ik er dik uit zag in de jurk: dat is nou eenmaal mijn figuur, here’s size 40 for ya op de catwalk.
Welkeen?quote:
Het is idd een erg slank makend model.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee die tule kerstbal die je aanhebt; doet daar helemaal niks aan verder
![]()
Een huis is gelukkig stukken groter dan een slaapkamer. Of twee slaapkamersquote:Op maandag 15 juli 2013 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie er huis-technisch vooral tegenop hoe ik ooit al m'n zooi verplaatst krijg. Too much, I haz.
godsamme, dat wilde ik net zeggen... Masja heeft echt een prima figuur, maar die jurk is echt vreselijkquote:Op maandag 15 juli 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nee die tule kerstbal die je aanhebt; doet daar helemaal niks aan verder
![]()
Die ontwerper, is dat de zoon van Hakim? Of heeft ie ooit aan een show meegedaan? Die paardebek komt me zeer bekend voorquote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Het is idd een erg slank makend model.
En dan blijft die ontwerper beweren dat hij het taboe wil doorbreken maar dat was de enigste jurk die ze aan kon....
vanuit een huis naar een huis verhuizen, das pas kutquote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een huis is gelukkig stukken groter dan een slaapkamer. Of twee slaapkamers
True, maar het is vooral het verplaatsen zelf. Ik ga me echt dood sjouwen aan boeken alleen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een huis is gelukkig stukken groter dan een slaapkamer. Of twee slaapkamers
Hij heeft toch met project catwalk dinges meegedaan; niet?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die ontwerper, is dat de zoon van Hakim? Of heeft ie ooit aan een show meegedaan? Die paardebek komt me zeer bekend voor
daar heb je mannen voorquote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, maar het is vooral het verplaatsen zelf. Ik ga me echt dood sjouwen aan boeken alleen.
Wat is er mis mee dan? Ze is toch niet lelijk?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef Molo het volgende:
deze vond ik wel schokkend, en niet omdat ze krullers nog in heeft
[ afbeelding ]
Goeie wel.quote:
Daar hebben ze mannen voor uitgevondenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
True, maar het is vooral het verplaatsen zelf. Ik ga me echt dood sjouwen aan boeken alleen.
verkeerde kleur foundation en die wenkbrauwenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan? Ze is toch niet lelijk?
dan is het gewoon niet haar huis, maar eigendom van die stichting. Dat soort constructies zijn extra leuk als je meerdere kinderen krijgt die het huis kwijt willen om met de cash leuke dingen te doen, of je gaat scheiden en het eigenlijk wel netjes wil delen.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, is dat het!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij heeft toch met project catwalk dinges meegedaan; niet?Ik dacht em van daar te herkennen iig.
geen idee eigenlijk meer of het nou een stichting was... anyways, ik heb er nul verstand van dus don't listen to mequote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dan is het gewoon niet haar huis, maar eigendom van die stichting. Dat soort constructies zijn extra leuk als je meerdere kinderen krijgt die het huis kwijt willen om met de cash leuke dingen te doen, of je gaat scheiden en het eigenlijk wel netjes wil delen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, is dat het!
Is daar ook een NL-se variant van geweest dan? Heeft weinig indruk achtergelaten
kan geen plaatjes normaal linken dus:quote:
Wacht even, je hebt ZWEI rubber tassen gekocht voor een totaal bedrag van 535 euro?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan geen plaatjes normaal linken dus:
http://www.furla.com/nl/eshop/candy-satchel_720866.html
de groene en
http://www.furla.com/nl/eshop/candy-boston-bag_686671.html
roze
Heb je er 2?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan geen plaatjes normaal linken dus:
http://www.furla.com/nl/eshop/candy-satchel_720866.html
de groene en
http://www.furla.com/nl/eshop/candy-boston-bag_686671.html
roze
Neuh, valt volgens mij best mee met 'r. Alleen die jurk, damn.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Door die jurk lijkt ze enorm, maar ze is zelf toch niet dik? Zelfs d'r benen lijken stalpoten door die jurk, godverdomme
ik zie het ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Foundation valt wel mee of m'n telefoon doet iets raars met de kleuren. Wat is er mis met de wenkbrauwen??
Het is gratis terugsturen he ... ik kan nu die groen/gele kopen maar die is echt super doorzichtig, ik twijfel tussen de groen/gele doorzichtige en de normale roze dus ik bestel ze allebei maar stuur degene die ik het minst leuk vind terugquote:Op maandag 15 juli 2013 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht even, je hebt ZWEI rubber tassen gekocht voor een totaal bedrag van 535 euro?
hele andere kleur dan de huidkleur die je ziet bij haar scheiding o.a.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Foundation valt wel mee of m'n telefoon doet iets raars met de kleuren. Wat is er mis met de wenkbrauwen??
Ohquote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is gratis terugsturen he ... ik kan nu die groen/gele kopen maar die is echt super doorzichtig, ik twijfel tussen de groen/gele doorzichtige en de normale roze dus ik bestel ze allebei maar stuur degene die ik het minst leuk vind terug
Valt best mee voor een dik huis imoquote:Op maandag 15 juli 2013 16:14 schreef bleiblei het volgende:
En erfbelasting op een miljoen is 185.000.
Als je kind bent dus. Kunnen jullie alvast sparen Debsterr
oh nee hoor, zo zit dat ook weer nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is masja dus dan moet d'r iets gevonden worden
alleen mag je het wel in 1 keer even over maken aan de blauwe brigade hequote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Valt best mee voor een dik huis imo
PVV-ersquote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel poep omdat t loos geld is, maar waar komen die 50% betalen verhalen dan vandaan
Nietttquote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe foundation, dus k zei tegen de vrouw in de winkel dat de foundation die ze mij gaf te donker was want je zag echt goed kleurverschil, kreeg ik ook terug "wil je niet wat bruiner zijn dan"?
flikker op mens, mijn foundation moet mooi bij mijn huid passen en mijn gezicht kleur geven doe k wel op een andere manier
Kun je daar geen hypotheek of lening voor afsluiten? Dat doe je voor een normaal huis toch ook...quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
alleen mag je het wel in 1 keer even over maken aan de blauwe brigade he
Neh erfshitquote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef Molo het volgende:
of bedoel je gewoon loonbelasting? Want das meer dan 50%
topschaal dan
Da's als je van oma erft. Of je achterneef. Of de overbuurvrouw.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel poep omdat t loos geld is, maar waar komen die 50% betalen verhalen dan vandaan
geen idee, wellicht welquote:Op maandag 15 juli 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je daar geen hypotheek of lening voor afsluiten? Dat doe je voor een normaal huis toch ook...
je kan dan ook nog voor je dertigste eenmalig 40k belastingvrij van je ouders krijgen en 4500 per jaar. Dus hou je nog een hypotheek over van 100.000 eur op een huis van een miljoen. Wel lekkerquote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
das duurder hoe verder het van je af staat. Dus van ej vader erven is goedkoper dan van de kapper op de hoekquote:
Klopt, als het hypotheekvrij is.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook welquote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je kan dan ook nog voor je dertigste eenmalig 40k belastingvrij van je ouders krijgen en 4500 per jaar. Dus hou je nog een hypotheek over van 100.000 eur op een huis van een miljoen. Wel lekker.
alleen wel even rekening mee houden dat je wel jaarlijks de WOZ mag aftikken enzoquote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
je kan dan ook nog voor je dertigste eenmalig 40k belastingvrij van je ouders krijgen en 4500 per jaar. Dus hou je nog een hypotheek over van 100.000 eur op een huis van een miljoen. Wel lekker.
en dat iddquote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, als het hypotheekvrij is.
En dan heb je nog het onderhoud. Dat is voor een monumentale boerderij ook beheurlijk.
Ja, waarom moest die pa van jou nou zoveel vruchten planten?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sq met Euro tekens in d'r ogen?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, waarom moest die pa van jou nou zoveel vruchten planten?
is bb's pa appelteler????quote:Op maandag 15 juli 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, waarom moest die pa van jou nou zoveel vruchten planten?
dat is als je geld erft van een totaal onbekende die je op straat tegen komtquote:Op maandag 15 juli 2013 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja zoals mij neef die het huis ban de buurvrouw erfde en toen ging huilen dat ie veel moest betalen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
dat is als je geld erft van een totaal onbekende die je op straat tegen komt.
Uh uh uh. Ik bestelde op zaterdagnacht en t kwam donderdag geloof ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef Sharana_LV het volgende:
SPEES hoe lang duurde het voordat jij je tas had?
ja, das wel domquote:Op maandag 15 juli 2013 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja zoals mij neef die het huis ban de buurvrouw erfde en toen ging huilen dat ie veel moest betalen.
EHMYGEWRD IS HIJ ER MORGEN AL?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh uh uh. Ik bestelde op zaterdagnacht en t kwam donderdag geloof ik?
Dat wilde ik net zeggenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:21 schreef Molo het volgende:
had hij beter even kunnen trouwen met de buuv
Neh, alleen moet alles verkocht worden als ze over 50 jaar dood gaan, want een huis kun je niet in vijf stukjes hakken.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sq met Euro tekens in d'r ogen?
Nope, oma is tot 20k belastingvrij, dan tot 120k, 18% en daarboven 36%.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's als je van oma erft. Of je achterneef. Of de overbuurvrouw.
Godsamme, waarom heb jij je hier al in verdieptquote:Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, oma is tot 20k belastingvrij, dan tot 120k, 18% en daarboven 36%.
mijn ouders hebben van 1 kant echt 50 euro per kind ontvangen ofzoquote:Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, oma is tot 20k belastingvrij, dan tot 120k, 18% en daarboven 36%.
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neh, alleen moet alles verkocht worden als ze over 50 jaar dood gaan, want een huis kun je niet in vijf stukjes hakken.
omdat manquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, waarom heb jij je hier al in verdiept
van mijn opa bleef ook niet veel over, 1k per kind en wat meubelsquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn ouders hebben van 1 kant echt 50 euro per kind ontvangen ofzo
Nee. Als je geluk hebt krijg je daar gèèn ruzie overquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jadat lijkt me echt fantastisch. Als je pech hebt krijg je daar ook nog ruzie over ook
dat is ongeveer standaardquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jadat lijkt me echt fantastisch. Als je pech hebt krijg je daar ook nog ruzie over ook
Wikipediaquote:Op maandag 15 juli 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, waarom heb jij je hier al in verdiept
Da's nastyquote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef Molo het volgende:
mijn opa had plakkertjes achterop spullen gedaan wie wat kreeg om te voorkomen dat er ruzie zou ontstaanhij kende zijn kinderen goed
haha, dat is baas! (en freaky, staat alles al jaren verdeeld en wel in je huisquote:Op maandag 15 juli 2013 16:25 schreef Molo het volgende:
mijn opa had plakkertjes achterop spullen gedaan wie wat kreeg om te voorkomen dat er ruzie zou ontstaanhij kende zijn kinderen goed
nee gelukkig nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's nasty
Tante Nel die al zevenenveertig jaar op het schilderij met de zeilboot aast, en dat er dan een sticker achterop zit met "onzen Jos"
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb breispullen van brum z'n oma. Inclusief onafgemaakte sokken omdat ze de hiel niet kon breien
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
Maar lieve echtgenoot, ben je vroeg of laat thuis? Negeerdert!
(dat vraag ik voor het eten, overigens)
quote:Dear XXX
We have received the implement(s) you sent for sharpening and/or repair order XXX0. We will send you a notification when your implement(s) are ready to mailed back to you in approximately 4-6 weeks.
Ja dat ga ik doenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
Je hoeft ze ook niet allemaal tegelijk op te hangen toch? Zo kun je nog eens wisselen
Jawel, vorige week nog gegetenquote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPEES!
Heeft Mcdonalds geen Quarter Pounders meer? Of hebben wij een mongolen-mcdonalds en moet ik naar klacht.nl?
Fred wilde een QP en die miep zei "dat hebben we niet" alsof het de normaalste zaak van de wereld wasquote:
Yayquote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vanaf de 24e krijg je bij een groot menu weer colaglazen trouwens
ssshhh!!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien saus/burger/broodje/doosje op? Kan best zijn dat ze te lam was om uit te leggen dat ie ausverkauft was.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred wilde een QP en die miep zei "dat hebben we niet" alsof het de normaalste zaak van de wereld was
DAT HET KAN IN NEDERLAND!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien saus/burger/broodje/doosje op? Kan best zijn dat ze te lam was om uit te leggen dat ie ausverkauft was.
Yayquote:Op maandag 15 juli 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag dit heul niet delen geloof ik
Ik mag dit heul niet delen geloof ik
Samequote:Op maandag 15 juli 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
YayMust have
Ik drink echt altijd uit mijn colaglazen van de Mac
![]()
omfg ananasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Suikerspinoliebol.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja![]()
Ontwerper: Ja, vrouwen met maat 40 moeten ook modeshows kunnen lopen! Loop met mijn show mee! O wait, je moet iets aan. Wacht, ik heb hier nog wel een tent
En wat voor een tent.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja![]()
Ontwerper: Ja, vrouwen met maat 40 moeten ook modeshows kunnen lopen! Loop met mijn show mee! O wait, je moet iets aan. Wacht, ik heb hier nog wel een tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit 11quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Masja![]()
Ik had wel teruggelezen, maar ik moest het ter aanvulling nog even kwijtquote:Op maandag 15 juli 2013 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Spuit 11iig wel een bewijs dat je niet meer terug leest
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had wel teruggelezen, maar ik moest het ter aanvulling nog even kwijt![]()
Ik had de foto's zelfs vanmorgen al gezien, maar wilde er niet zelf over beginnen![]()
Dat vind ik gewoon oprecht lelijk en daar blijf ik bijquote:Op maandag 15 juli 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen wel nog even op lip gloss miss dinges ivm die foto's... maar ook op mijn laptop zag ik het niet trouwensZeikerd
![]()
Okquote:Op maandag 15 juli 2013 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon oprecht lelijk en daar blijf ik bij![]()
En feitelijk is dat een compliment, want ik zeg dat de natuurlijke vorm van haar lippen mooier is![]()
En ik heb ook nog heul niet gebashed op dat Liglans tegenwoordig zo vaak huilie zit te doen op haar blog![]()
Ik vind dat ik vooruit ga
Dafuqquote:Het school jaar zit er bijna op, de zomer vakantie breekt aan.
Een uitgelezen kans om iets bij te verdienen
Ben je tenminste 17 jaar en ben je minimaal 5* weken beschikbaar voor werk?
*Voldoe je aan onze voorwaarden dan win jij misschien wel een prachtig cadeau. Onder onze zomerkanjers verloten wij:
- G-shock horloge (wit)
- Dr.Dre beats koptelefoon (zwart)
- I-Phone 5, 16 gb, simlockvrij (zwart)
Je wordt oud! Tijd voor bed.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
HOEzo ben ik altijd enorm gaar rond dit tijdstip?Ergerlijk wel.
quote:
Ik had Pomme Duchesse (wat een briljante tip ermahgerd) en een argentijnse rundvleesburgerquote:
Ja, je moet ervoor betalen. Maar wie doet dat nouquote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
HOE zit het met die dingen en boeken downloaden? Moet je daarvoor betalen? En HOE is het aanbod in Nederlandse boeken?
En welke raden jullie aan?
Yipquote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Mss het volgende:
Maar bijvoorbeeld zoeen Dan Brown, of een Game of Thrones, is dat makkelijk te vinden?
Het internet is geweldig voor gratiesj boeken, vergelijkbaar met films. Nederlandse boeken zijn er best veel geloof ik, maar ik lees vooral Engels, dus niet helemaal zeker.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
HOE zit het met die dingen en boeken downloaden? Moet je daarvoor betalen? En HOE is het aanbod in Nederlandse boeken?
En welke raden jullie aan?
Een kindle kan alleen met CC gekocht worden? En waar moet je bij deze dingen op letten?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het internet is geweldig voor gratiesj boeken, vergelijkbaar met films. Nederlandse boeken zijn er best veel geloof ik, maar ik lees vooral Engels, dus niet helemaal zeker.
En ik ben fan van m'n kindle.Maar die is ietwat lastig zonder CC, dus blijf ik bij e-ink dingen als advies, hoor ook veel goeds over Kobo.
Volgens mij wel ja, moet via amazon.com. Maar wat ik het belangrijkst vond is dat het prettig blijft om te lezen, dus soberzo e-ink scherm (want goed leesbaar in volle zon). Verder is het heel erg persoonlijke voorkeur, alle ebooks kunnen dankzijquote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Een kindle kan alleen met CC gekocht worden? En waar moet je bij deze dingen op letten?
Oh dat is ook wel een goeie jaquote:Op maandag 15 juli 2013 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben anti-touchscreen met ereaders, want vingerafdrukken op m'n scherm.
Ik heb ook geen flauw idee wat die dingen kosten, binnenkort maar eens in verdiepenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben van de zomgyay kindle, want ding drie jaar terug gekocht, toen was het hier nog niet zo extreem hip. Sony, bebook en kobo hebben ook prima dingen wat ik zo lees.
you had a kindle before it was coolquote:Op maandag 15 juli 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben van de zomgyay kindle, want ding drie jaar terug gekocht, toen was het hier nog niet zo extreem hip. Sony, bebook en kobo hebben ook prima dingen wat ik zo lees.
WRIJF HET ER MAAR IN JAquote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
you had a kindle before it was cool
Tweakers pricewatch is your friend.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wat die dingen kosten, binnenkort maar eens in verdiepen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tweakers pricewatch is your friend.
Weinig. Heel weinig.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe foundation, dus k zei tegen de vrouw in de winkel dat de foundation die ze mij gaf te donker was want je zag echt goed kleurverschil, kreeg ik ook terug "wil je niet wat bruiner zijn dan"?
flikker op mens, mijn foundation moet mooi bij mijn huid passen en mijn gezicht kleur geven doe k wel op een andere manier
quote:Op maandag 15 juli 2013 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel, bij de chanel counter ook nog in de bijenkorf
Hipsterquote:
Ik gebruik het als een bieblidmaatschap (ben ook nog steeds lid). Als het een echt vet boek is, wil ik het soberzo hebben, anders had ik het ook nooit gekocht.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zeker weer een sukkel als ik de auteur en de uitgever ook gewoon hun salaris gun?
Daarom bieb.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en toch moeten daar ook mensen hun hypotheek van betalenmaar ik ben dan ook erg hopeloos ouderwetsch
Maar HOE sta jij dan ten opzichte van muziek en films downloaden?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja en toch moeten daar ook mensen hun hypotheek van betalenmaar ik ben dan ook erg hopeloos ouderwetsch
negatief. Ik doe het niet. Ik gebruik spotify en ondemand.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar HOE sta jij dan ten opzichte van muziek en films downloaden?
Aah oke. Ik download gewoon alles, maar heb wel velen dvd's en boeken in de kast staan. Als ik het goed vind, dan koop ik het alsnog.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
negatief. Ik doe het niet. Ik gebruik spotify en ondemand.
maar hey, dat ben ik maar
Chill.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
Aah, en net van de ns weer zo'n overgang 2-1 dagkaart gekregendus kan ik donderdag eerste klas naar Amsterdam reizen
Ermahgerd decadent!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
Aah, en net van de ns weer zo'n overgang 2-1 dagkaart gekregendus kan ik donderdag eerste klas naar Amsterdam reizen
Van de Spoordeel?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:19 schreef megamandy het volgende:
De stiltecoupe is een hoax.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat een bordeel in een trein? Zo klinkt het wel
Nee, dat zijn van die voordeelboekjes van de NS. Dat noemen ze Spoordeel. Mooie pun hè!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Is dat een bordeel in een trein? Zo klinkt het wel
quote:
Moet je wel even opletten dat ze niet alleen in het weekend geldig zijn. Dat zijn die van mij namelijk wel!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef megamandy het volgende:
[..]Volgens mij vrijdag of zaterdag ofzo gekregen. Nog steeds niets mee gedaan tot ik dus net besloot om donderdag naar Amsterdam te gaan en er misschien wel een korting ofzo in zou zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |