ja dat altijdquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat men een daadwerkelijke opleiding wel meer waardeert dan een LOI gebeuren, dat wel.
dit jaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat men een daadwerkelijke opleiding wel meer waardeert dan een LOI gebeuren, dat wel.
ik had dokter bibber in mijn kerstpakket, wat een bazenspel is dat manquote:Op maandag 15 juli 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
nu met gratis levensecht studiemateriaal als u zich voor 1 september inschrijft!
[ afbeelding ]
Ja maar de opleiding trek ik ook niet; en fulltime werken is toch qua money-wise verstandiger dan een dag minder werken en bij een asiel te gaan werken (alhoewel me dat ook erg tof lijktquote:Op maandag 15 juli 2013 14:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dierenartsassistente ofzo, dat zou je er best 1 of 2 dagen bij kunnen doen, bij part time IT ofzo?
Als je het leuk vindt
Vriendin van me werkt 1 dag in de week in een asiel naast 4 dagen iets anders, omdat ze dol is op dieren, maar daar niet van rond kan komen.
Jaaaaquote:
speel je mee in een loterij?>quote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Sharana_LV het volgende:
als k de loterij wil neem k wel veel beestjes
het kan altijd nog he, je moet toch tot je 70e werkenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik mijn huidige baan echt vreselijk kut had gevonden; had ik het wellicht overwogen; maar ik heb het nu ook gewoon niet slecht met mijn 2de keuze
de loterij des levens, je weet nooit wat je krijgtquote:
Ah straks werk ik toch minder als ik gebigd heb en dan boeit het al helemaal niet meer! Dan ga ik alleen nog maar over baby's praten en hun bruine/groene poepquote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
het kan altijd nog he, je moet toch tot je 70e werken
En kan ook na pensioen. Of nadat je gaat biggen
As ifquote:Op maandag 15 juli 2013 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
het kan altijd nog he, je moet toch tot je 70e werken
En kan ook na pensioen. Of nadat je gaat biggen
Ermahgerd jaaahaaaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Kom over 10 jaar maar op onze kinderboerderij spelengeitjes en kippen en vlaamse reuzen en een hangbuikzwijn
Ik denk dat Spees een dagje uitgeleend was naar A'dam en de nuggets verkeerd gebakken hadquote:ma 15 jul 2013, 14:28| lees voor
Steekpartij bij McDonald's
AMSTERDAM -
Bij de McDonald's op het Osdorpplein in Amsterdam is maandagmiddag een man in zijn rug gestoken.
Om 13.20 uur ging het mis voor de deur van het fastfoodrestaurant. Twee mannen waren in een heftige ruzie verwikkeld, die uitmondde in een steekpartij.
Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis
ik wil net zeggen, daar ga je alquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmz nee
daar moet ik dan wel mee beginnen idd
Dan heb ik vast hulp nodig met alles onderhoudenquote:
en kots en zulksquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah straks werk ik toch minder als ik gebigd heb en dan boeit het al helemaal niet meer! Dan ga ik alleen nog maar over baby's praten en hun bruine/groene poep![]()
Nee?
Je hebt nogal ambities. Je wil een fulltime carriere, je blog tot imperium uitbouwen, een gezin bakken èn een kinderboerderij startenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:12 schreef Debsterr het volgende:
Kom over 10 jaar maar op onze kinderboerderij spelengeitjes en kippen en vlaamse reuzen en een hangbuikzwijn
Oeh en verse eitjes ! en oeh oeh oehhhh heel parcour maken voor de geitjes e.d. wajaaaquote:Op maandag 15 juli 2013 15:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan heb ik vast hulp nodig met alles onderhouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |