quote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 12:58 schreef isgeschiedenis het volgende:
Welke lucky bastard is een stel met haar? Tip: hij stond vorig jaar op LL.
Jupquote:
Dano was dat tochquote:Op maandag 15 juli 2013 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Welke DJ is op Lowlands ooit van het podium afgeboe'd?
Joris Linssenquote:Op maandag 15 juli 2013 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie presenteerde in de foxtrot een aantal jaar allerlei ellende aan elkaar als Ome Cor?
Was een toverstok, Harry Potterquote:Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nick Cave & the Bad Seeds - O Children?
Al kan ik plaatje 2 dan niet echt plaatsen..
Nummer komt voor in Harry Potter 7, Daardoor kennen de meesten hetquote:Op maandag 15 juli 2013 16:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prima, maar ik snap m nog steeds niet
half puntje, maar die geven we nietquote:Op maandag 15 juli 2013 16:38 schreef µ het volgende:
Conan the barbarian heb ik daar gezien, Fight Club heeft er volgens mij ook gedraaid.
Buitenpodium in 2000quote:Op maandag 15 juli 2013 16:40 schreef µ het volgende:
Expendables premierde daar ook volgens mij. Dan zal Fight club wel ergens anders hebben gedraaid.
Ik las "Fucking Anal" onderaan. Zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Buitenpodium in 2000
http://acidoamigo.kicks-a(...)L00_prog_vrijdag.jpg
friekin_ = 21 puntenquote:
Fucking Amal is toch wel een bekende film, zal wel de generatiekloof zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 16:44 schreef µ het volgende:
[..]
Ik las "Fucking Anal" onderaan. Zal wel aan mij liggen.
Damn, wist niet dat er zo veel dieren op Lowlands kwamenquote:
Behalve friekin_ natuurlijk, met mijn afdankertjesquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk iedereen een punt, schuld van vraagsteller
Mooiquote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eigenlijk iedereen een punt, schuld van vraagsteller
The Oppositesquote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef µ het volgende:
Antwoord op deze vraag is het tegenovergestelde
friekin_ = 21 puntenquote:
Correct!quote:
Daar is Totally Enormous Extinct Dinosaurs wel een goed antwoord opquote:Op maandag 15 juli 2013 17:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoeveel jaar zit er precies tussen Seasick Steve en Jake Bugg?
Helaas. Maar geen slechte gokquote:Op maandag 15 juli 2013 17:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar is Totally Enormous Extinct Dinosaurs wel een goed antwoord op.
Nee ik doe een gok, 58 jaar?
friekin_ = 22 puntenquote:
The band was nameless for their first two shows. They decided that the audience should decide, and at the end of their second show they asked the audience to yell out their ideas for a name. One audience member suggested "Fallout Boy",[7][9] a reference to the sidekick of the Radioactive Man from The Simpsonsquote:Op maandag 15 juli 2013 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
The Be Sharps. Maar die bedoel je natuurlijk niet, al is het antwoord wel goed.. Fall Out Boy is een keer bij The Simpsons geweest, dus gok ik daar maar op.
friekin_ = 23 puntenquote:
Hey DJ?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:21 schreef friekin_ het volgende:
Op welke hit van de opposites gaan zeker de voetjes van de.vloer?
Live zijn ze best goed, beetje guilty pleasure. Die gaan de Alpha wel aan de gang krijgen.quote:
Ach het is gewoon dom, en iedereen ken er wel wat mee. Zo vond ik er op het podium best goed uitzien wat ze deden.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:31 schreef µ het volgende:
Heb ze nu twee (of drie) keer live gezien, echt spannend vond ik het niet. Ken de muziek ook niet zo goed.
Wies nou de snackbar? Gij of ik?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:42 schreef friekin_ het volgende:
Op welk feest ga je nog meer HARD en MET JE VOETJES VAN DE VLOER? Oftewel, op welk nummer ging Pinkpop ook kapot alsof ze aan de x zaten?
Discotheek?quote:Op maandag 15 juli 2013 20:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze gooien er zoveel van die hakketak muziek door hun muziek heen.
Maar goed dan een ander The Opposites vraagje. Volgens een van de jongens is hij een sukkel voor de liefde. En koning van......... ???
de Discotheek iddquote:
Ja, had genoeg van dat andere gedoequote:Op maandag 15 juli 2013 21:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen enkel idee, weer een van de metalbands
?
Kerriepoeder + Koning = Kerry King!quote:Op maandag 15 juli 2013 21:29 schreef indiaantje89 het volgende:
zal iets met Slayer zijn (Kerry King) aangezien de rechter duidelijk een koning is?
Gokje, Dizzy Rascal of hoe je dat ook speltquote:Op maandag 15 juli 2013 21:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Woow.... die Kerry had ik dus echt nooit gezien/bedacht.
Ik ging puur af op wat ik met metal en King kon maken.
Ok volgende vraag:
Welke artiest op deze Lowlands heeft ontzettend veel nummers met het woord "Humpa" of iets soortgelijks in hun songtitels???
Noop. Het land waar ze vandaan komen is het vaak iets kouder dan de UK.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:37 schreef iAvani het volgende:
[..]
Gokje, Dizzy Rascal of hoe je dat ook spelt
Nee eerst correct spellen zonder het op te zoekenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:40 schreef brother52 het volgende:
Elaikselait of zo. (met nog her en der een paar puntjes)
Dit klinkt dus super crapquote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef brother52 het volgende:
Zouden zo oom mee doen met dat Nirvanagedoe?
Auw, mijn oren.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:54 schreef brother52 het volgende:
Zouden zo ook mee doen met dat Nirvanagedoe?
Keine ahnungquote:Op maandag 15 juli 2013 21:44 schreef brother52 het volgende:
Hoe bagger het ook klinkt, ik ga zeker kijken
Nieuwe:
Hoewel Biffy Clyro een drietal is, staan ze straks met 4 man op het podium.
Wie is de 4e man (of hoe heet zijn oude band die een aantal jaar geleden ook op Lowlands stond)
Je zit heel erg in de goede richting...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Het eerste is een Oceaan/Zee neem ik aan. Met het 2e bedoel je een (for)maat mee denk ik (grootte en/of breedte)?
Maar kan me daar geen band bij voorstellen.
quote:
Ga eens heel snel luisteren danquote:
quote:
friekin_ = 23 puntenquote:
kan die 2e niet goed rekenenquote:
dat is zijn twitternaamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar stond ook Mr Lowlands Rave, maar daar heet ie natuurlijk Kenny Harder.
Gerard Raver kan ik ook niet goed rekenen.
Schade..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
dat is zijn twitternaam
Maar oke. Geef het op.
jawohlquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die Duitse naam bedoel je, kan er niet opkomen...
Yep, En ze staan weer gelijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
2008 ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:51 schreef DeMarcus het volgende:
Ik kom al sinds zijn eerste optreden bij kees van Hondt.
Wanneer was kees van hondt er voor het eerst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed!quote:
oke. andere picca danquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:25 schreef BillDauterive het volgende:
2010 trad Snow Patrol daar op, maar toen stond llowlab er. Ik weet dat ze er een keer eerder waren, maar niet precies wanneer.
Gokje: 2006
Jep!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ow wat slecht van me.. dus toch 2010.
Lima?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een makkelijke, omdat het avond is.
In welke tent kondigde Soundos El Amhadi vorig jaar de artiesten aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct!quote:
Juist!quote:
Jawel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ken ik hem? Heb het programma nog nooit gezien
Q-Tip?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 20 edities Lowlands kwam zij 1 keer met een waardige vervanger voor een late cancelling.
In 2011 kwam Lamb. Maar voor wie in de plaats ook weer?
friekin_ = 27 puntenquote:
Naar deze zocht ik.quote:
Free Record Shop?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie verkocht cd's op Lowlands voordat Plato dat deed?
Fame?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ging in 2009 failliet en had grote vestigingen in Amsterdam, Utrecht en Nijmegen.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
friekin_ = 28 puntenquote:
Dat was de Golf...quote:
U bent 20, het is u vergeven...quote:
Editors - Racing Ratsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Om de boel even levendig te houden:
Van welke band (en nummer) komt de volgende songtekst:
When the time comes
You're no longer there
Fall down to my knees
Begin my nightmare
Words spill from my drunken mouth
I just can't keep them all in
Yes, wat een bazenplaat blijft dat. Mijn favo Editors plaat wel denk ik.quote:
Ook een van mijn favorietenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Yes, wat een bazenplaat blijft dat. Mijn favo Editors plaat wel denk ik.
friekin_ = 28 punten
N00000000000000B = 27 punten
indiaantje89 = 21 punten
µ = 12 punten
het_grobbekuiken = 13 punten
iAvani = 10 punten
kesselman = 8 punten
BillDauterive = 8 punten
brother52 = 7 punten
DeMarcus = 7 punten
donroyco = 2 punten
kaleidoscope93 = 2 punten
remcorkkennykingkong = 2 punten
isgeschiedenis = 2 punten
Beaudelaire = 1 punt
Citizen. Erased = 1 punt
Roberto_BOZ = 1 punt
theodoor9 = 1 punt
Burnett = 1 punt
Ik hoop het, Editors gaat voorste vakje worden voor mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:22 schreef kaleidoscope93 het volgende:
Ook een van mijn favorieten
Ze gaan hem wel spelen als het goed is. Ze deden hem ook op Rock Werchter.
Weight Of The World speelde ze jammergenoeg niet. Ik denk dat ze wel dezelfde setlist aanhouden. Ik ben zelf een groot fan van hun album An End Has A Start. Daar speelde ze gelukkig toch redelijk wat nummers van. Ik ga zelf ook voor het voorste vak dit keer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik hoop het, Editors gaat voorste vakje worden voor mij.
Hoop ook nog dat ze Weight Of The World doen, en dezelfde Nothing uitvoering dat als ze deden op Werchter vorig jaar.
- Nothingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:41 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Weight Of The World speelde ze jammergenoeg niet. Ik denk dat ze wel dezelfde setlist aanhouden. Ik ben zelf een groot fan van hun album An End Has A Start. Daar speelde ze gelukkig toch redelijk wat nummers van. Ik ga zelf ook voor het voorste vak dit keer.
Heerlijke nummers zijn dat. Geniet echt van zijn stemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
- Nothing
- Hyena
- An End Has A Start
- A Ton Of Love
- Papillon
- Bricks & Mortar
- Smokers Outside The Hospital Doors
- The Weight Of The World
- Bones
- The Racing Rats
![]()
En dan vergeet ik er vast nog een paar
Ik heb (bijna) elke CD van Metallicaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:13 schreef Burnett het volgende:
[..]
U bent 20, het is u vergeven...
Toch benieuwd, heeft u wel eens een ceedee/elpee(fysiek exemplaar) gekocht?
friekin_ = 28 puntenquote:
Ja! Ogononogo zelfsquote:
Ik moest gelijk denken aan dat nummer: "what's that coming over the hill, is that a monster?"quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Welke band op Lowlands 2010 zag een monster in de Alpha?
Nee, heeft niets te maken met een bepaald nummer. Het was meer connectie tussen de act en het publiek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat nummer: "what's that coming over the hill, is that a monster?"
Geen idee van welke band dat is
Dat is van The Automatic en die hebben nog nooit op Lowlands gestaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:36 schreef kaleidoscope93 het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat nummer: "what's that coming over the hill, is that a monster?"
Geen idee van welke band dat is
zelfs met het blokkenschema voor me ,heb ik geen idee wat je bedoeld!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het heeft iets met "Run" te maken.
Zo heel moeilijk is hij toch niet...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:26 schreef kesselman het volgende:
[..]
zelfs met het blokkenschema voor me ,heb ik geen idee wat je bedoeld!
Zie:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:42 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is Snow Patrol.. Maar ik begijp de connectie met dat monster niet.
Ze speelden wel een andere versie van het lied. Vond je dat zo'n gedrocht, dat je het een monster noemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |