Antwoord is juist.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Beiden verhuurd geweest (Blinker aan Den Bosch, Gio aan RKC). Of is dat te makkelijk gedacht?
Abe Lenstra ?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke speler was de eerste Nederlandse voetballer met een eigen fanclub?
Als je niet mee wil doen laat je het toch.....quote:Op maandag 15 juli 2013 15:37 schreef Buffell het volgende:
Vind 't een bijzonder vage en rare vraag. Weinig aanknopingspunten, compleet algemeen en geen enkel duidelijk thema.
Ik weet 't, kritiek is altijd lastig te accepteren. Maar je kunt niet denken dat elke vraag zomaar ook een wereldvraag is.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je niet mee wil doen laat je het toch.....
Geef het antwoord maar.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik het antwoord geef snap je het wel.
Tuurlijk. Ken je de legendarische doelman nog die een paar strafschoppen van Barcelona stopte ?quote:
Snoot zijn neus leeg ?quote:Op maandag 22 juli 2013 10:18 schreef tong80 het volgende:
Wat deed Danny Blind vlak voordat ie de beslissende strafschop nam toen Ajax wereldkampioen werd ?
Warmquote:
Zou kunnen. Ik ken hem alleen van die finale.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarna toch nooit meer gespeeld omdat hij door zijn handen zou zijn geschoten?
Andere lichaamsdelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |