Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hij is nog steeds wettelijk gezienn de bestuurder en hij kan gewoomn ingrijpen als het mis gaat.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ging een leerling ophalen en ik moest daar op het pad parkeren. Huis in de bolling van zo`n woonwijk met veel bomen en teveel geparkeerde auto`s. Ik wilde er relatief ruim insturen zodat ik in het midde van het pad uitkwam. Dus ik ging naar 1 en ik wilde insturen binnen een paar seconde. Hij riep al STUREN STUREN STUREN. Nouja, wat doe je dan als leerling? Sturen dus.. Maar er stond een hek, wat ik overigens niet geraakt had, maar er groeide een clematis door, dus er door kijken kon niet.
Omdat hij begon te schrêten dat ik in moest sturen deed ik dat en had ik niet gezien - anders ook niet denk ik - dat er van die grote puntige stenen achter dat hek lagen. Waar ik dus overheen gereden heb. Als ik nu gewoon zoals ik bedacht had, wat later zou insturen had ik er niet overgereden. Dus die steken in de wielkast. Hij had ze al tierend eruit gehaald en zei dat ik naar voor moest rijden. Wat ik dus deed met als gevolg een enorm kraakgeluid... lagen er nog stenen voor. Dus toen had ie het helemaal niet meer. Uiteindelijk was alles natuurlijk weer mijn schuld. Toen de leerling en haar moeder aankwamen lopen en zij een opmerking plaatste wat neer kwam " wie is hier nu de rijinstructeur" presteerde hij het ook nog om te zeggen. " Maar ik reed niet ". Uiteraard op een heel puberale toon.![]()
![]()
![]()
Ja nou inderdaad. En serieus, dan hoeft hij niet zo te tieren en vervolgens mij te negeren. Hij heeft niet eens meer de les doorgesproken. Ik heb gewoon gedaan wat hij tegen me zei.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij is nog steeds wettelijk gezienn de bestuurder en hij kan gewoomn ingrijpen als het mis gaat.
Ik zou zeggen. Zijn eigen schuld.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ze geven toch prachtig weer op voor Zaterdag, Wok?
Andere instructeur vragen ?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad. En serieus, dan hoeft hij niet zo te tieren en vervolgens mij te negeren. Hij heeft niet eens meer de les doorgesproken. Ik heb gewoon gedaan wat hij tegen me zei.
Hoi Wok 2.0quote:
graatje of 20 en droog dus goed genoeg om de bbq's aan te stekenquote:Op maandag 15 juli 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ze geven toch prachtig weer op voor Zaterdag, Wok?
quote:
Meh, ik ben het examen aan het voorbereiden. Beetje laat nu.quote:
graatjequote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
graatje of 20 en droog dus goed genoeg om de bbq's aan te steken
Ik weet niet hoe hoog het je zit, maar ik zou er wel even een belletje naar de rijschool aan wagen. Je moet nog ff verder met hem.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad. En serieus, dan hoeft hij niet zo te tieren en vervolgens mij te negeren. Hij heeft niet eens meer de les doorgesproken. Ik heb gewoon gedaan wat hij tegen me zei.
Bierquote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Altijd minder die situaties ...quote:Op maandag 15 juli 2013 14:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Meh, ik ben het examen aan het voorbereiden. Beetje laat nu.
Maar ik vind dit gewoon echt niet tof. Net alsof ik het expres deed.
Hmm, hopelijk heeft niemand problemen met de graatjes.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
En Tietenquote:
Nou ik ben gewoon een beetje boos en ontdaan ervan.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hoog het je zit, maar ik zou er wel even een belletje naar de rijschool aan wagen. Je moet nog ff verder met hem.
Gewoon wat je net hier typte en dat je er ontdaan van bent, zijn reactie en handelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:32 schreef Moeraskat het volgende:
Geen flauw idee wat ik de rijschool moet zeggen tho.
Indeed!quote:Op maandag 15 juli 2013 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon wat je net hier typte en dat je er ontdaan van bent, zijn reactie en handelen.
Ik weet het niet; ik denk dat het zo wel wat zakt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon wat je net hier typte en dat je er ontdaan van bent, zijn reactie en handelen.
dat zien ze toch niet door de telefoonquote:
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zien ze toch niet door de telefoon
Ik heb die pas onlangs voor het eerst gezien.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:32 schreef JJH het volgende:
Jezus fuck. rtl7 doet aan Groundhog Day, Ze zenden hem wéér uit.
Nee. Auto is verzekerd, en wat ik al zij, hij is de wettige bestuurder. Gaat helemaal buiten jou om.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet het niet; ik denk dat het zo wel wat zakt.
Uit eindelijk wenste hij me nog wel een goede week wanneer ik uitstapte.
Ik weet ook niet hoe dat zit met de schade maar ik ga ervan uit dat dat niet mijn ding is. Anders had ie dat wel laten weten.
quote:
Ik pas 5 keer ofzo, en ik had hem nog wel minstens 5 keer meer kunnen zien.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die pas onlangs voor het eerst gezien.Toffe film.
Zei*quote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. Auto is verzekerd, en wat ik al zij, hij is de wettige bestuurder. Gaat helemaal buiten jou om.
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei*
Ja precies. Nou ja ik kon er gewoon geen kont aan doen.
Zou me er niet te veel van aantrekken.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zei*
Ja precies. Nou ja ik kon er gewoon geen kont aan doen.
Volgende week nog een uurtje en dan 3 weken niks.quote:
Dit ja. Al zou ik er wel even op terugkomen bij hem de volgende keer.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee. Auto is verzekerd, en wat ik al zij, hij is de wettige bestuurder. Gaat helemaal buiten jou om.
Dat zou goed kunnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgende week nog een uurtje en dan 3 weken niks.
Misschien is hij gewoon aan vakantie toe. Hij zat ook de hele tijd te geeuwen..
Misschien heeft hij wel narcolepsie. Por hem eens met een stok de volgende keer? Eens zien wat hij doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgende week nog een uurtje en dan 3 weken niks.
Misschien is hij gewoon aan vakantie toe. Hij zat ook de hele tijd te geeuwen..
houten spies door zijn hart?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel narcolepsie. Por hem eens met een stok de volgende keer? Eens zien wat hij doet.
Goed idee.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel narcolepsie. Por hem eens met een stok de volgende keer? Eens zien wat hij doet.
Nee, dat is Porphyria variegata als ik me niet vergis. Ik ben arts van beroep.quote:
dan zou ie alleen in het donker lesgevenquote:
Oh jaaaaaquote:
Dan gooi ik gewoon zilvere kettingen om hem heen. /truebloodquote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ie alleen in het donker lesgeven
Dat werkt alleen tegen weerwolven. Maar daar moet je 100 % zeker van zijn dat hij er één is.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan gooi ik gewoon zilvere kettingen om hem heen. /trueblood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |