quote:Op maandag 15 juli 2013 21:00 schreef xicros het volgende:
[..]Euhm.... Wat zou ik moeten zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die 'Laatste check' niet eens. En ik hoorde dat iemand al 2 spelletjes had. Ik heb er net maar 1. Mijn app loopt achterquote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:41 schreef VeerEli het volgende:
Vreemd, als ik bij 'video's' kijk zie ik alleen deze filmpjes:
Ruzie om Nola (Mike versus familie Sanders)
Kinderwens (Bings droom in duigen)
De overname (Lorena wordt erin geluisd)
Huwelijkscrisis (Noud en Nina onder druk)
Vrije val (De fatale sprong)
De voorbereiding (Aysen zoekt het op)
Vlinder (Femke krijgt haast)
Flashback (Maxime zet kwaad bloed)
De gil (De eerste landing)
Laatste check (Klaar voor de sprong)
Ik zie dus niks over Bilals vader of Wiet die 112 belt enz?
Waarom zou ze zelfmoord willen plegen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:15 schreef HIPPExNAAM het volgende:
Ik denk dat het Aysen is en dat ze zelf haar parachute heeft gesaboteerd om Bing erin te luizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:17 schreef Devil010 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Devil010 op 16-07-2013 10:37:38 ]Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:27 schreef Devil010 het volgende:
[..]Lijkt me heel sterk, maar who knowsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:13 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:15 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef Devil010 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van het zonnetje!
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
Je hebt zeker een punt want ik twijfelde ook al. Maar vermoedens zijn vaak ook gebaseerd op informatie uit de app en die wilt wellicht niet iedereen weten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom zetten jullie zoveel onder spoiler kopjes? Alle vermoedens/speculaties kunnen toch gewoon open en bloot in dit topic worden geplaatst? Daar is het topic ook voor toch?
Exact, dit dus en niet iedereen gebruikt de app. Daarnaast zijn alle spoilers in één keer te open via een dubbelklik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt want ik twijfelde ook al. Maar vermoedens zijn vaak ook gebaseerd op informatie uit de app en die wilt wellicht niet iedereen weten.
Ah ik zie het! Dit wist ik niet. Thnxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Exact, dit dus en niet iedereen gebruikt de app. Daarnaast zijn alle spoilers in één keer te open via een dubbelklik.
Oeh dat wist ik niet. Dat is wel handigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:56 schreef Devil010 het volgende:
Daarnaast zijn alle spoilers in één keer te open via een dubbelklik.
You're welcome! En Amarantha idemquote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
[quote]Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah ik zie het! Dit wist ik niet. Thnx. Dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |