kost je vaak erg veel moeite en/of geld. Ik zou dat echt niet doen. Vaak hebben zulke bedrijven een offerte-aanvraagsite waarmee je alleen maar gierigaards krijgt die van alles voor niets willen.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:36 schreef HiFive het volgende:
Ik vraag niet om tips hoe en wat beter kan, of hoe ik mijn werkstijl moet aanpassen. Mijn vraag is heel luid en duidelijk. Of er toevallig bedrijven of partijen zijn die opdrachten voor een bedrijf kunnen binnenhalen?
Een reclamebureau die reclame maakt voor een reclamebureau zodat het reclamebureau reclamewerk krijgt van het reclamewerk van het reclamebureau.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kun je een soort van reclamebureau inhuren om je producten aan de man te brengen.
even quotenquote:Op maandag 15 juli 2013 13:23 schreef HiFive het volgende:
Beste leden,
Waar kan ik een externe tussenpersoon(bedrijf) vinden die voor mij opdrachten kan regelen voor mijn bedrijf. Waardoor ik kan concentreren op mijn eigen werk.
Het gaat om een reclamebureau die ik samen met vrienden heb opgezet. Opdrachten vinden/zoeken is op dit moment heel erg lastig, misschien dat een van jullie weten waar wij dat werk overlaten aan een externe partij. (soort uitzendbureau maar dan opdrachten die ze binnenhalen)
Alvast bedankt voor de reacties.
Ja. Dit lijkt me het beste. Een reclamebureau kan zorgen dat je een professionele huisstijl krijgt en misschien een reclamespotje voor op de radio. Als je dat eenmaal hebt krijg je vast meer naamsbekendheid en dus klanten. Ik zou een reclamebureau vragen voor je reclamebureau!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kun je een soort van reclamebureau inhuren om je producten aan de man te brengen.
Omdat jij ze een hogere commissie geeft?quote:Op maandag 15 juli 2013 13:38 schreef Bastoenie het volgende:
Maar ja waarom zouden die de opdrachten aan jou doen en niet aan een ander bijvoorbeeld? Denk dat je dat toch zelf moet doen.
Dit dus. Wat ik van mensen met een eigen bedrijf(je) om me heen hoor, is dat ze allemaal een hekel hebben aan het doen van de acquisitie... maar dat het helaas te duur voor ze is om het uit te besteden.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:17 schreef Queller het volgende:
Je zoekt acquisitie. Mensen die dat kunnen, zijn goud. Dus schrik niet van de prijzen
Alle reclamebureaus hebben toch gewoon accountmanagers in dienst die aan prospectie doen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:17 schreef Queller het volgende:
Ik hoop dat jullie iemand hebben die wél teksten kan schrijven
Je zoekt acquisitie. Mensen die dat kunnen, zijn goud. Dus schrik niet van de prijzen
Reclamebureau voor reclamebureaus dat ga ik oprichten, ik ga rijk worden.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:37 schreef Janneke141 het volgende:
Hahahaha. Zal ik dan opdrachten voor je zoeken met mijn bedrijfje?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Reclamebureau voor reclamebureaus dat ga ik oprichten, ik ga rijk worden.
Ik heb het toevallig getroffen met iemand die uitzonderlijk goed is en niet uitzonderlijk duur, maar voor de meeste bedrijven is acquisitie inderdaad echt een drama.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:30 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dit dus. Wat ik van mensen met een eigen bedrijf(je) om me heen hoor, is dat ze allemaal een hekel hebben aan het doen van de acquisitie... maar dat het helaas te duur voor ze is om het uit te besteden.
Dan heb je meteen 2 vliegen in 1 klap!quote:Op maandag 15 juli 2013 13:55 schreef Kirov het volgende:
Huur jezelf in om reclame te maken voor je bedrijf om opdrachten te verwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |