abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128965844
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_128965856
Eerste en laatste :'( keer dat ik hier een topic open :)
  maandag 15 juli 2013 @ 11:57:22 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128965896
Wauw, goed getimed KZ :D

Soesa, wat een prachtplaatje O+ O+ O+
pi_128965923
Nah, was echt puur toeval
Wil je je filmpje in de OP ? Of Soesa dr foto ?
  maandag 15 juli 2013 @ 12:00:32 #5
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128965958
Liever niet in de OP, maar dankje ^O^

Als mensen m later nog willen zien link ik m wel weer :Y
  maandag 15 juli 2013 @ 12:00:51 #6
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128965967
Wanneer is jouw meisje nou jarig KZ?

LB, wat een leuk filmpje O+ en wat een bos haar heeft ze toch!

L0t, toevallig! Bewust bewegen, bewust bevallen? Heb de cursus bij M gedaan, bij de meisjes Zwangerfit en dan de theorielessen maar overgeslagen, lag nog vers in mijn geheugen zeg maar ;) Zij doet ook nog wel een wat met de wandelwagen soos. Ben je daar al eens geweest trouwens?
  maandag 15 juli 2013 @ 12:01:18 #7
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128965980
Oh ja, Soesa had ook zo'n mooie foto! Dat bloemetje O+
pi_128966035
LB wat een leuk filmpje O+

Tante Soesa lieve foto

Coco ik vind Saar ook een pamperbaby. Hoewel eigenlijk heb ik even een foto nodig voor de zekerheid 8-)

Venco hopelijk is het niks

KZ die het laatste topic heeft geopend in de babytopics :'(
pi_128966064
Oh Soesa wat mooi! Heeft ze nou zulke lange wimpers :o
pi_128966100
Soesa wat een mooie foto.

LB lachende mini :)

Kz laatste babytopic -O- verjaardag *O* hoop dat ik de verjaardagfotoshoot niet mis ;)
pi_128966187
LB O+ Wat een ontzettend leuk meisje heb je toch!

Soesa, prachtige foto O+

*O* Voor goede nachten!

Oei Venco, hoop dat het niets geks/raars/engs is :*

Coco, ik sluit aan, Saar is een pamperbaby :D O+

En een heleboel tandjes voor Silvijn :*

F. en Nin 3 maanden *O* *O*

Bijna afscheid van KZ!
pi_128966229
KZ ;(
Jeee F en Nin alweer 3 maanden *O* *O* :o
pi_128966244
Lachende LB baby O+ O+ O+
Sarcasme. Herken het.
pi_128966320
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef Kyara het volgende:
Wanneer is jouw meisje nou jarig KZ?

Vrijdag *O*
  maandag 15 juli 2013 @ 12:17:05 #15
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128966350
quote:
14s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:15 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Vrijdag *O*
Spannend!

Maar goed, ik klets dan gewoon weer verder met je hoor ;)
  maandag 15 juli 2013 @ 12:20:38 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128966439
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:10 schreef bellelena het volgende:
LB O+ Wat een ontzettend leuk meisje heb je toch!

Soesa, prachtige foto O+

*O* Voor goede nachten!

Oei Venco, hoop dat het niets geks/raars/engs is :*

Coco, ik sluit aan, Saar is een pamperbaby :D O+

En een heleboel tandjes voor Silvijn :*

F. en Nin 3 maanden *O* *O*

Bijna afscheid van KZ!
Oh dat wilde ik nog vragen! Heeft het nog geholpen voor jou om je bevalling op te schrijven? Dat je er iets minder aan terug hoeft te denken bedoel ik?
pi_128966611
Spees, zeker! Het was fijn om rustig te zitten en de hele dag weer opnieuw na te lopen in mijn hoofd, van begin tot het eind. Wat gebeurde er, wat voelde ik, wat ervaarde ik. Het lijkt nu alweer veel minder 'eng', groots/heftig, zo achteraf er op terugkijkend. Ik heb ook aan mijn lief gevraagd of ie zijn versie op wil schrijven, ben ook zo benieuwd hoe hij die dag beleefde. Hij stond er in ieder geval een stuk ontspannener in die bewuste dag :D ;)

Ik ben er nog in aan het schaven en zelfs nog weer toevoegen en herschrijven (ohhh perfectionist...). En ik wil ook nog kijken of ik een versie kan maken voor online. Op een of andere manier lijkt het me best fijn om het te 'delen'. Het is toch wel een hele bijzondere bevalling denk ik :)
pi_128966619
Mooie foto van een mooi meisje Soesa O+

*O* voor het kwart jaar van Nin en F!

Venco, al nieuws?

quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:00 schreef Kyara het volgende:
L0t, toevallig! Bewust bewegen, bewust bevallen? Heb de cursus bij M gedaan, bij de meisjes Zwangerfit en dan de theorielessen maar overgeslagen, lag nog vers in mijn geheugen zeg maar ;) Zij doet ook nog wel een wat met de wandelwagen soos. Ben je daar al eens geweest trouwens?
Ja BBBB idd :) Ga ook bij haar nog een vervolgcursus volgen met een aantal meiden van ons groepje. Ja krijg wel eens wat links van haar over de wandelwagensoos maar ben er nog niet geweest, vind het toch een beetje eng om daar zo in m'n eentje heen te gaan :@.

Morgen m'n eerste werkdag en ik heb GEEN zin. Heb al 3x in tranen gestaan vandaag :'). Heb net met J. gedanst op Bob Marley - Everything's gonna be allright (huilend :') ) en ga dat maar mijn mantra maken voor de komende week. Ik moet echt even door m'n misère heen pfff..
pi_128966658
:* L0t, ook alweer (bijna) aan het werk!
  maandag 15 juli 2013 @ 12:29:35 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128966667
Owww L0t, ik snap je helemaal!! Echt niet leuk he, zo lang zonder je meisje :'(

Maak er nog maar even een leuke dag van, dat dansen klinkt supergoed! *;
  maandag 15 juli 2013 @ 12:31:05 #21
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128966698
Oh bah L0t, nu al! Het is kalote om weer te moeten beginnen. Echt iets waar je door heen moet. En het is ook een beetje afscheid van een bepaalde periode he.

WWS gaat wel verhuizen geloof ik. De locatie in Noord gaat dicht en ze is nog op zoek naar een andere locatie maar ze is nu ook al een week of 30 zwanger van haar 2e kind. We kunnen ook wel een keertje samen gaan, na zondag ken je mij ook ;)

Welke cursus ga je doen? Babymassage? Wel leuk! Doe haar maar de groeten als je haar ziet (geen idee of ze me nog kent).
  maandag 15 juli 2013 @ 12:31:33 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128966712
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:04 schreef Fieder het volgende:
Oh Soesa wat mooi! Heeft ze nou zulke lange wimpers :o
:Y Heel lang en heel blond O+.

KZ, goed getimed topic :)

L0t ;(. Het komt ook goed :*
  maandag 15 juli 2013 @ 12:34:14 #23
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128966777
Mooi Soesa!

M heeft ook van die lange wimpers. Ben er echt jaloers op. Wel sneu dat de meisjes dat niet/minder hebben...
pi_128966874
@ Lot, ik heb pas om 16:00 de afspraak dus dat duurt nog even. Toen hij net even huilde voelde ik de bobbel weer dus ik gok zelf nu dat het zo'n liesbreuk is. :{
pi_128966920
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:31 schreef Kyara het volgende:
Oh bah L0t, nu al! Het is kalote om weer te moeten beginnen. Echt iets waar je door heen moet. En het is ook een beetje afscheid van een bepaalde periode he.

WWS gaat wel verhuizen geloof ik. De locatie in Noord gaat dicht en ze is nog op zoek naar een andere locatie maar ze is nu ook al een week of 30 zwanger van haar 2e kind. We kunnen ook wel een keertje samen gaan, na zondag ken je mij ook ;)

Welke cursus ga je doen? Babymassage? Wel leuk! Doe haar maar de groeten als je haar ziet (geen idee of ze me nog kent).
Ja dat afsluiten van die periode is het vooral. Echt zo'n bijzondere tijd en nu komt er een einde aan, moet ik weer 'normaal' gaan doen enzo ;(, Nouja, komt ook wel goed hoor, mijn werk is best leuk.

Lijkt me leuk, een keer samen! :)

Nee ik heb wel een workshop babymassage gedaan bij haar thuis maar vond dat toch niet zo'n succes met zoveel baby'tjes tegelijk. Heel veel waren aan het huilen, zo'n kind moet er ook maar net zin in hebben op zo'n moment natuurlijk. We masseren J. nu weleens gewoon thuis, beetje op ons eigen gevoel :P. Ik ga 'Zwangerfit na de bevalling' doen.
pi_128967293
Lot beginnen met werken valt niet mee :*

Tante Soesa wat is die foto mooi zeg O+

En bedankt voor de tips hoe je die mooie hoofdfoto's maak. Ga ik uitproberen.

Ik heb me ziekgemeld. Kon het even niet aan om te werken. Ik belde vanmorgen en er was gelukkig begrip
  maandag 15 juli 2013 @ 12:53:37 #27
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128967310
Oh, dat was er nog niet toen ik dat deed. Ik stond toen na 6 weken "gewoon" weer te bodypumpen (auw!).
  maandag 15 juli 2013 @ 12:54:24 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128967330
Venco, niet leuk. Hopelijk valt het mee :*

Omen, fijn dat je begrip heb gekregen. Wanneer is de uitvaart en ben je daar zelf ook bij betrokken met het regelen en zo? Sterkte :*
pi_128967371
Vrijdag is de uitvaart. Ik hoef daar niks bij te regelen. Riley gaat naar mijn nichtje toe. Die heeft een zoontje van twee en zit het meeste nog in de kleine kinderen
pi_128968179
Nog gecondoleerd Omen, en sterkte vrijdag. :*
pi_128968264
Sterkte omen en gecondoleerd.
pi_128968379
Wel grappig trouwens. Cake (zijn koosnaam) ligt hier weleens op zo'n speelkleed op onze ruime bank. Genoeg ruimte dus. Nu beweegt hij steeds zodanig dat hij oorspronkelijk eerst met zijn beentjes naar tv ligt en later ineens half rond gegaan is waardoor nu zijn hoofd naar de tv ligt. :P So cute.
  maandag 15 juli 2013 @ 13:44:43 #33
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128968881
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 12:27 schreef bellelena het volgende:
Spees, zeker! Het was fijn om rustig te zitten en de hele dag weer opnieuw na te lopen in mijn hoofd, van begin tot het eind. Wat gebeurde er, wat voelde ik, wat ervaarde ik. Het lijkt nu alweer veel minder 'eng', groots/heftig, zo achteraf er op terugkijkend. Ik heb ook aan mijn lief gevraagd of ie zijn versie op wil schrijven, ben ook zo benieuwd hoe hij die dag beleefde. Hij stond er in ieder geval een stuk ontspannener in die bewuste dag :D ;)

Ik ben er nog in aan het schaven en zelfs nog weer toevoegen en herschrijven (ohhh perfectionist...). En ik wil ook nog kijken of ik een versie kan maken voor online. Op een of andere manier lijkt het me best fijn om het te 'delen'. Het is toch wel een hele bijzondere bevalling denk ik :)
Fijn! Gek he, dat dat zoveel kan doen. Bij mij heeft het heel veel geholpen om het verhaal 100 x tegen kraamvisite te vertellen en vooral om het op te schrijven. Heb het al eerder gezegd: heb er geen trauma van ofzo maar ik heb het wel als heel erg heftig ervaren en krijg soms nog tranen in mijn ogen als ik eraan denk. Maar dat iedere nacht eraan denken was echt over vanaf het moment dat ik het opgeschreven had.

Ben wel benieuwd of jouw vriend het dan hetzelfde ervaren heeft! Er zullen vast verschillen zitten in wat jullie die dag gedacht hebben.

En over je verhaal delen: als je het leuk vindt en je er fijn bij voelt: doen, ben erg benieuwd. Maar zo niet ook prima, niet dat je het gevoel hebt dat het moet ofzo.

Soesa, die wimpers! Wat mooi zeg! Ik vind haar zó'n knappe meid O+

Lot, heel veel sterkte en succes alvast voor morgen, maar probeer deze heerlijke zonnige laatste verlofdag niet te laten verpesten door je gedachten over morgen :* dansen met je baby is natuurlijk altijd goed 8-)

Omen: sterkte, fijn dat er begrip is vanuit je werk.
  maandag 15 juli 2013 @ 13:50:57 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128969055
Ik vond het ook heel fijn om het verslag van mijn man te lezen. Met namen bij de bevalling van M omdat die gewoon ontzettend lang duurde ( > 24 uur) en dan mis je dus echt wel stukken. En dan de nodige kunstgrepen en zo erbij en je bent echt alle besef van tijd kwijt.
  maandag 15 juli 2013 @ 14:05:13 #35
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128969503
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:50 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het ook heel fijn om het verslag van mijn man te lezen. Met namen bij de bevalling van M omdat die gewoon ontzettend lang duurde ( > 24 uur) en dan mis je dus echt wel stukken. En dan de nodige kunstgrepen en zo erbij en je bent echt alle besef van tijd kwijt.
Daar zou ik ook benieuwd naar zijn. Maar dat had ik denk ik meteen moeten vragen. Nu heeft hij het zo vaak van mijn kant gehoord dat zijn verhaal waarschijnlijk helemaal gekleurd is door mijn ervaringen.
pi_128969713
Spees, ik heb/voel het precies hetzelfde, geen trauma maar wel heel heftig en zo anders dan ik verwachtte op een of andere manier, terwijl ik er vrij onbevangen inging! En dus ook met het schrijven, dat het echt helpt om het uit mijn hoofd te zetten.

Kyara, ben hier dus ook benieuwd naar de details ed die ik niet heb meegekregen, of vergeten ben! Mijn tijdsbesef was ook heel anders. En mijn lief was dus ook echt heel erg ontspannen tijdens de bevalling, dus die weet vast weer allerlei dingen die ik mis!

We hebben stats!
Vandaag, 3 maanden, oftewel 13 weken: 54,5cm en 5300gram! Ze volgt nog steeds netjes haar lijntjes! En lekkere spekkies ook :Y) O+
  maandag 15 juli 2013 @ 14:13:43 #37
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128969766
Mooie stats Belle!
pi_128969832
Dankje, ik ben echt trots dat ze het zo goed doet op mijn melk!!
pi_128969857
Klaagpost! Isa leidt weer eens aan kwilnieslapuh... -O- zo vermoeiend ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_128969953
Spirit, rondje wandelen een optie? Nin hangt nu aan de borst, daarna gaan we ook op stap! Lekker buiten, naar het park! In de wagen slaapt ze hier dan heerlijk.
pi_128970311
Ik heb vanochtend al ruim een uur gewandeld en toen vertikte ze het ook. Ze is nu al wakker vanaf half 10. Heb haar maar in bed gelegd en laat haar maar even... Zo lang ze niet op standje luchtalarm gaat in elk geval. Ze is gewoon erg moe, en wil niks. Ze heeft een fles gehad en schone luier, wil niet in de box en niet bij mij... Ik weet het anders ook niet.

Oh en meerklaag post: gister voor het eerst bij m'n schoonouders geweest, die waren op vakantie geweest en hadden Isa een aantal weken niet gezien. Mijn god, doen we überhaupt iets goed met Isa?? Ze hadden echt overal commentaar op! Zooo irritant :( En toen ze door de drukte niet kon slapen en volledig over de rooie ging ook gewoon naast me komen staan de hele tijd. Niets zeggen, gewoon daar staan kijken,,, grrr }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_128970355
Herkenbaar, hier soms ook zo moe dat ze niets meer wil. Ik hoop dat ze zo toch lekker in slaap valt en een beetje kan uitrusten :*

En schoonouders... :*
  maandag 15 juli 2013 @ 14:36:36 #43
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128970521
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:30 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb vanochtend al ruim een uur gewandeld en toen vertikte ze het ook. Ze is nu al wakker vanaf half 10. Heb haar maar in bed gelegd en laat haar maar even... Zo lang ze niet op standje luchtalarm gaat in elk geval. Ze is gewoon erg moe, en wil niks. Ze heeft een fles gehad en schone luier, wil niet in de box en niet bij mij... Ik weet het anders ook niet.

Oh en meerklaag post: gister voor het eerst bij m'n schoonouders geweest, die waren op vakantie geweest en hadden Isa een aantal weken niet gezien. Mijn god, doen we überhaupt iets goed met Isa?? Ze hadden echt overal commentaar op! Zooo irritant :( En toen ze door de drukte niet kon slapen en volledig over de rooie ging ook gewoon naast me komen staan de hele tijd. Niets zeggen, gewoon daar staan kijken,,, grrr }:|
Och, dat is ook wel heel lang -O-. Dan raken ze zo oververmoeid dat niks meer wil. Sneu ;(. Heb je een draagdoek/zak? Of desnoods een stukje autorijden? Dat heb ik 1x uit nood gedaan, hielp wel echt direct.

En wat je schrijft over (schoon)ouders herken ik. Vooral dat overal commentaar opleveren. Ene oor in, andere oor uit! Jullie doen 't hartstikke goed!
pi_128970640
Zelfs het afwassen was niet goed! Ik was sop aan het maken, komt schoonpa naar me toe: "doe jij koud water erbij? Wij wassen altijd af met heel heet water". En hij draait zo de kraan uit. Ik stond echt even met mijn bek vol tanden.

Ok nou stop ik met klagen en volgens mij is Isa in slaap gekukeld O+
Sarcasme. Herken het.
pi_128970655
Goede tip trouwens van de draagdoek Soesa! Ik vergeet echt steeds dat ik die heb :@
Sarcasme. Herken het.
pi_128970863
Oja, draagdoek werkt hier ook nog steeds super goed!

We gaan nu lekker wandelen! Tot later!
pi_128971176
Net bij het cb geweest. Eigenlijk wist ze het ook niet. In eerste instantie dacht ze aan reflux maar ze vond hem zich verder niet gedragen als een kindje met (verborgen)reflux.

De conclusie als het een oorzaak heeft dan zouer iets niet goed moeten zitten wat met inspanning dan belemmert en adviseerde ze huisarts of kinderarts. Ik kijk het nog wel aan. Ze begon over bijvoeding. Ik wilde eerst nog minstens twee weken wachten ivm hypoallergeen voeding . Maar misschien toch maar mee beginnen als hij die flesjes niet leuk vind.

Oh ja we hebben wel stats 7265 bij 65 cm. Is even invoeren en kijken hoe dat op zijn lijntje past.
pi_128971248
Belle mooie stats

Spirit klagen mag. Gelukkig dat ze nu slaapt :*
pi_128971395
Spirit gelukkig nu slapen, en schoonouders gewoon lekker laten praten en je eigen ding doen.

Ik had ook best een makkelijke bevalling, emotioneel want ineens heb ik een kind :'( O+ Maar voor de rest ging het erg snel en was ik al halverwege toen ik dacht hee misschien begint de bevalling nu echt wel. Dat de verloskundige zei toen ze kwam, oh jij wou in het ziekenhuis bevallen hè, dan moeten we nú gaan. En ook daar een hele fijne verloskundige die het precies door had wanneer ik dacht kan ik dat wel en dan onmiddellijk (ze was een mindreader weet het zeker) je doet het heeeeel goed zei en ik besloot dan haar maar te geloven. En toen was hij er al. Daarna was beetje drama, maar hee toen had ik M al O+

Omen fijn dat je baas het zo goed begreep. :*
pi_128971954
Ik heb Martijn ook wel eens gevraagd hoe hij de bevalling heeft ervaren: "Lang & saai".

:')

Ik snap het wel, in het allerbegin was het even spannend, en toen heeft hij meer dan 48u moeten wachten. De ks was natuurlijk ook even spannend. Maar dat het vooral 'saai' was, ik snap wel wat hij bedoelt :+
pi_128972123
Ik droomde laatst dat ik linea recta moest bevallen van mijn 2e terwijl in de droom A net 3 maanden was. :')
En dat ik hoopte dat nr.2 heel snel zou komen en ik er niet weer 24+ uur over zou doen. :X
  maandag 15 juli 2013 @ 15:28:20 #52
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128972149
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 14:12 schreef bellelena het volgende:
We hebben stats!
Vandaag, 3 maanden, oftewel 13 weken: 54,5cm en 5300gram! Ze volgt nog steeds netjes haar lijntjes! En lekkere spekkies ook :Y) O+
Doet ze goed! Isabel was net zo groot en zwaar bij geboorte en met drie maanden 58 cm en 4795 gram.
  maandag 15 juli 2013 @ 15:53:34 #53
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128972860
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:27 schreef vencodark het volgende:
Ik droomde laatst dat ik linea recta moest bevallen van mijn 2e terwijl in de droom A net 3 maanden was. :')
En dat ik hoopte dat nr.2 heel snel zou komen en ik er niet weer 24+ uur over zou doen. :X
hey, die droom heb ik ook gehad! Toen M ongeveer zo oud was.... :D
pi_128973458
Mooie stats belle! Ze is een kleintje of niet? Heel mooi gewicht hoor, lekker spekkies :9.

As ook mooie stats, flinke knul!

En bedankt voor de lieve reacties :)
  maandag 15 juli 2013 @ 16:34:26 #55
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128974227
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 15:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

hey, die droom heb ik ook gehad! Toen M ongeveer zo oud was.... :D
Nou Venco, bereid je maar voor op een tweeling!

Idd een klein popje die Nin, maar ze groeit hard. Fijn he zo'n trots gevoel over je eigen melk :)

Gaat alweer wat beter met S. Wel nog zoveel mogelijk bijten en een beetje sneue oogjes.

Zoiets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 juli 2013 @ 16:39:56 #56
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128974403
Agos O+ arme S.

Ben benieuwd hoe het bij de HA was Venco.
pi_128974574
O+ O+ Spees, fijn dat ie zich alweer wat beter voelt :*

Becky, ik had ook gelezen dat Isabel bij haar geboorte vergelijkbare stats had als Nin, leuk om zo te vergelijken, Isabel is wat langer en slanker!

L0t, ze is een klein p(r)opje inderdaad :D Ben ook zo benieuwd naar J., je mooie lange dame!
  maandag 15 juli 2013 @ 17:09:31 #58
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128975390
Op het kdv hebben ze mijn meisjes samen in 1 bedje gelegd O+ Ze hebben echt veel geslapen!
(als ik dat vergelijk met M, die deed echt een paar hazeslaapjes en that it..... ze doen het zo goed daar. Jammer om ze weer van het kdv af te halen eigenlijk).
pi_128975759
Wat lief, samen in een bedje O+ Misschien thuis ook proberen? Of doe je dat al? Of gaan ze thuis dan juist keten ;)
pi_128975791
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:34 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nou Venco, bereid je maar voor op een tweeling!

Sweet Lord! :X Ik durf al bijna geen seks meer te hebben aangezien ik vorige keer al zo makkelijk zwanger werd. :')

De huisarts kon nu niets bij A vinden maar nav mijn beschrijving "kan het haast niet anders dan een liesbreuk zijn".
Morgen bellen om een afspraak te maken voor een echo. Dan 3 dagen later bellen voor de uitslag.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:25:02 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128975815
Thuis past echt niet hoor. In elk geval niet naast elkaar. En ivm warmtestuwing zou ik het daarom ook niet snel doen. Volgens mij zijn de bedjes in het kdv ook breder.

In het begin hebben ze wel samen in 1 bedje geslapen, maar dan 2 matrozenbedjes zeg maar.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:26:28 #62
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128975850
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sweet Lord! :X Ik durf al bijna geen seks meer te hebben aangezien ik vorige keer al zo makkelijk zwanger werd. :')

De huisarts kon nu niets bij A vinden maar nav mijn beschrijving "kan het haast niet anders dan een liesbreuk zijn".
Morgen bellen om een afspraak te maken voor een echo. Dan 3 dagen later bellen voor de uitslag.
Bij ons duurde het de 1e keer juist heel lang en liepen we al bij de fertiliteitskliniek dus daar zit wel een verschil ;)

Arm schaap! Hopelijk kan je snel terecht voor een echo. Juud's zoontje moet binnenkort ook geopereerd worden aan een liesbreukje.
pi_128975854
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Das goed klote Venco -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_128975914
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:26 schreef Kyara het volgende:

[..]

Bij ons duurde het de 1e keer juist heel lang en liepen we al bij de fertiliteitskliniek dus daar zit wel een verschil ;)

Arm schaap! Hopelijk kan je snel terecht voor een echo. Juud's zoontje moet binnenkort ook geopereerd worden aan een liesbreukje.
Ja, ik kon helaas maar bellen tot half 5 en toen zat ik er nog. Morgen kan ik vanaf 8:30 bellen dus hopelijk kan ik zsm terecht.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:35:32 #65
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128976062
Spees, die foto van S! O+

En belle, wat groeit Nin goed! Klein prupke idd :D

Wij zijn ook nog even wezen wegen: 5200 gr bij 61 cm :) Deze week ook volledig op borstvoeding O+
pi_128976410
Jaaaa wat goed LB!!!

En :* voor Venco en je mannetje

[ Bericht 77% gewijzigd door bellelena op 15-07-2013 18:01:30 ]
pi_128976808
Spees wat een geweldige foto

Venco :*

LB echt super doet ze het op je bv. En wat een lange dame heb je
  maandag 15 juli 2013 @ 18:20:21 #68
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128977194
LB *O*
  maandag 15 juli 2013 @ 18:23:31 #69
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128977287
Iemand mijn baby gezien?

maandag 15 juli 2013 @ 18:31:53 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128977535
:D O+

Is dat een rammelaar achter haar hoofd? Leuke!
  maandag 15 juli 2013 @ 18:44:51 #71
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128977926
Ja, is een rammelaar van de wereldwinkel. Was M's favoriete speelgoed en D was er net ook al heel enthousiast mee aan het zwaaien O+
pi_128979244
Die rammelaars zijn leuk idd, wegen ook helemaal niks :).

Ahh venco dat ik rot, arme A. ;(
pi_128979260
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef Kyara het volgende:
Iemand mijn baby gezien?

[ link | afbeelding ]
Die romper hebben wij ook! Inderdaad meer voor een meisje. ;)
Wij hebben hm gehad van iemand die al wist dat het een jongetje was. Ik doe hm wel aan maar het is niet van harte. :P
  maandag 15 juli 2013 @ 19:28:15 #74
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_128979274
Ze speelt Kiekeboe kyara! O+
  maandag 15 juli 2013 @ 19:31:52 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128979384
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:27 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die romper hebben wij ook! Inderdaad meer voor een meisje. ;)
Wij hebben hm gehad van iemand die al wist dat het een jongetje was. Ik doe hm wel aan maar het is niet van harte. :P
Grappig, dit is juist een oude romper van M :D
  maandag 15 juli 2013 @ 19:33:57 #77
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128979452
quote:
17s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:23 schreef Kyara het volgende:
Iemand mijn baby gezien?

[ link | afbeelding ]
O+

Grote hit he, die gekleurde ringen!
  maandag 15 juli 2013 @ 19:37:16 #78
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128979554
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

O+

Ja, dat waren ze vorig jaar bij M ook al. Ze vinden hetzelfde speelgoed leuk (net zoals alles baby's waarschijnlijk)
  maandag 15 juli 2013 @ 19:40:23 #79
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128979650
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

O+

Ik heb ze ook, maar E snapt ze nog niet heel goed. Komt nog wel denk ik :)
pi_128979797
Waar komen die ringen vandaan?
pi_128979944
Kruidvat :)
pi_128979990
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:31 schreef Kyara het volgende:

[..]

Grappig, dit is juist een oude romper van M :D
M is een jongen?
Ik vind deze romper nogal meisjesachtig ivm de roesjes aan de randen. :)
pi_128980080
Spees: Je ventje O+ :*
Venco: sterkte. Gelukkig ben je er snel bij.
Kyara: Lief ! O+ Welke dame is het ?
Stats: LB en Belle ^O^
spirit: Voor het niet slapen :*
Lot: Voor het weer werken :*
rest c_/

Heerlijk in het pierebadje *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet quoten ajb

[ Bericht 3% gewijzigd door kleinzusje op 15-07-2013 20:04:17 ]
pi_128980098
Losstaand he :D :@ Trots O+
pi_128980117
Gezien KZ O+

Knap dat ze los staat!!!!
pi_128980141
Ik ben jaloers op je dochter. Ik wil ook in mijn badkleding in een (zwem)badje. ;(
pi_128980177
Knap hoor kz! Met dr tijgerprint :D

Ik kwam hier, en kz's foto stond er nog 8-)
pi_128980189
Doet ze sinds begin juni O+
Maar nu echt heel lang met speelgoed in dr hand. Zo lief !
  maandag 15 juli 2013 @ 19:58:35 #89
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128980207
O+

Knap he, het lukt hier nog steeds niet om t losstaan te fotograferen :D

heeft toevallig de verjaardagsvisite voor zondag niet afgezegd ? O-)
pi_128980217
Ja bijna 5 minuten voorbij :P
pi_128980235
*) :6
  maandag 15 juli 2013 @ 20:00:20 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128980257
KZ O+ O+
pi_128980266
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
O+

Knap he, het lukt hier nog steeds niet om t losstaan te fotograferen :D

heeft toevallig de verjaardagsvisite voor zondag niet afgezegd ? O-)
Nee :)
Vrijdag en zondag !
Gaat ze zitten als je de camera pakt ? :D
  maandag 15 juli 2013 @ 20:00:40 #94
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128980269
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja, dat waren ze vorig jaar bij M ook al. Ze vinden hetzelfde speelgoed leuk (net zoals alles baby's waarschijnlijk)
Ook handig bij de opdegrondgooifase, doe ik gewoon één ring om mijn pols.
pi_128980303
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ook handig bij de opdegrondgooifase, doe ik gewoon één ring om mijn pols.
en dan gooi je zo je baby op de grond?
  maandag 15 juli 2013 @ 20:02:44 #96
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128980330
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:00 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Nee :)
Vrijdag en zondag !
Gaat ze zitten als je de camera pakt ? :D
[/quote]
Jammer!

Ja :D en dan komt ze naar me toe gekropen O+ :')
  maandag 15 juli 2013 @ 20:05:18 #97
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128980419
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:01 schreef Mangostine het volgende:

[..]

en dan gooi je zo je baby op de grond?
Ik slinger hem dan in cirkels om mijn hoofd, vindt ie awesome O+
pi_128980448
Kz-mini gezien *O* knapperd! En zomaar los staan, wow!
pi_128980641
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik slinger hem dan in cirkels om mijn hoofd, vindt ie awesome O+
ik hoor het al, een echte musthave!
pi_128980812
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:06 schreef L0t.. het volgende:
Kz-mini gezien *O* knapperd! En zomaar los staan, wow!
:*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')