Hoezo is dat geen misbruik dan? Met normaal gebruik van Steam of een andere dienst kan je niet tegelijkertijd op 1 account werken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan heb je het over Offline multiplayer.. Ik vind dat niet eens misbruik maken. Lijkt me overigens een uitzondering op de regel. Hoe vaak wordt er nog lokaal gebruik gemaakt van LAN gaming. Te weinig wat mij betreft

Volgens de voorwaarden van Steam is het misbruik maken, ik vind het geen misbruik maken omdat je er in een besloten omgeving gebruik van maakt. Je maakt immers geen gebruik van het Steam netwerkquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen misbruik dan? Met normaal gebruik van Steam of een andere dienst kan je niet tegelijkertijd op 1 account werken.

Je maakt alleen gebruik van het Steam netwerk voor een verificatie of een download of een online Valve spel. Alle andere spellen hebben eigen servers en gebruik je Steam eigenlijk niet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens de voorwaarden van Steam is het misbruik maken, ik vind het geen misbruik maken omdat je er in een besloten omgeving gebruik van maakt. Je maakt immers geen gebruik van het Steam netwerk

Kolerequote:

kleren zie je inderdaad nietquote:

VETTE GAME WE GAAN ALLSMAAL EEN ONE KOPENquote:

Ga je gang, dat scheelt iig al één klapjosti in het PS4 topic.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
VETTE GAME WE GAAN ALLSMAAL EEN ONE KOPEN

*high five!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga je gang, dat scheelt iig al één klapjosti in het PS4 topic.

QFTquote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga je gang, dat scheelt iig al één klapjosti in het PS4 topic.

Welke game heb je erbij besteld ?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:58 schreef Pheno het volgende:
Overigens een PS4 besteld, gewoon omdat ik eerst wil afwachten wat en hoe Microsoft zich nu weer draait. Ze lijken politiek Den haag wel

er zijn altijd wel mensen die hem alsnog niet ophalen of meerdere pre orders hebbene n dan bij een andere winkel ophalenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:08 schreef Poit het volgende:
Hehe, heb mijn pre-order van de ps4 bij Nedgame in Gouda gedaan. Was ik laatst binnen gelopen, was nieuwsgierig of ze al wisten wat er geleverd kon worden etc.
Zoals het er toen voorstond kon het DC van Nedgame de locatie in Gouda voorzien van 20 PS4's op de launchdag.. Ik heb pre-order nummer 21

Klopt, die kerel die in de winkel stond was 1 van de pre-orders, hij gaf aan die van hem eventueel een batch later te nemenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er zijn altijd wel mensen die hem alsnog niet ophalen of meerdere pre orders hebbene n dan bij een andere winkel ophalen
ik ga wel zeker de ps4 halen maar heb nog geen pre order gemaakt, zie tegen die tijd wel waar ik hem haal

Waarschijnlijk wel, t zal echt niet zo lastig worden om er een te krijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Klopt, die kerel die in de winkel stond was 1 van de pre-orders, hij gaf aan die van hem eventueel een batch later te nemen
Gaat wel goedkomen. En zo niet? Zal de MM vast wel pallets vol hebben staan

Dat dus. Ik ken mezelf..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga geen pre-order plaatsen hoor. Dat vind ik zo overbodigIk ga proberen de console überhaupt niet bij de launch te halen, want waarschijnlijk komen ze rond de kerstperiode toch wel weer met interessante bundels
Maarja of ik me in kan houden is een tweede natuurlijk

Ik hoop dat die combo tevens geleverd wordt met een set luiersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |